Zamówienia publiczne
Szczegóły informacji
Dostawa materiałów kamiennych
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Dostawy
Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: 129366-2009
Termin składania ofert / wniosków: 2009-05-08 09:30:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2009-05-08 09:45:00
Miejsce złożenia oferty: Powiatowey Zarząd Dróg w Nidzicy 13-100 Nidzica ul. Kolejowa 29 pokój Nr 1
Ogłoszono dnia: 2009-04-30 przez Iwona Kowalewicz
Treść:
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
O WARTOŚCI PONIŻEJ 206000 EURO
NA DOSTAWY
1. Nazwa i adres zamawiającego : Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy,
ul. Kolejowa 29 ; 13-100 Nidzica; woj. warmińsko – mazurskie ,
tel. 0~89 625 23-13, fax. 0~89 6254129, e-mail: pzdnidzica@wp.pl,
2. Określenie trybu zamówienia – przetarg nieograniczony
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
www.biptest.warmia.mazury.pl/powiat_nidzicki/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy, 13-100 Nidzica, ul. Kolejowa 29
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
Dostawa materiałów kamiennych
CPV : 14210000-6 Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
Zamówienie obejmuje dostawę następujących materiałów:
- grysy kamienne 2 – 6,3 - 240,00 t
- grysy kamienne 6,3 – 12,8 - 400,00 t
- tłuczeń betonowy 0-63 - 200,00 t
- pospółka zwykła - 100,00 t.
z możliwością codziennego odbioru materiałów kamiennych własnym transportem Zamawiającego z odległości nie większej niż 10 km od siedziby zamawiającego.
Koszty załadunku materiałów na środki transportu zamawiającego ponosi Dostawca.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej.
6. Termin wykonania zamówienia
Wymagany termin realizacji zamówienia : od 20.05.2009 do 10.12.2009 r.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust 1 i 2 Ustawy.
Ocena spełniania warunków dokonywana będzie zgodnie z formułą „ spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawców.
8. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu :
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymagane jest przedstawienie wymienionych niżej dokumentów:
a) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( na zał. Nr 1).
b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
c) akceptowany projekt umowy,
d) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych ( na zał nr 2 )
9. Informacja na temat wadium
Wymaga się wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł.
( słownie: dwa tysiące złotych 00/100 )
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Najniższa cena 100 %.
11. Miejsce i termin składania ofert :
Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy , 13-100 Nidzica ul. Kolejowa 29 pok. Nr 1
do 08.05.2009 r. do godz. 930 .
12. Termin związania ofertą : 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej - nie będzie zawierana
umowa ramowa,
14. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów - nie
dotyczy,
15. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty
z zastosowaniem aukcji elektronicznej - nie będzie wykorzystywana aukcja
elektroniczna
16. Osoba upoważniona do kontaktów z Oferentami :
Bożena Bonisławska – tel. 0-89 6252313 wew. 37
Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy ul. Kolejowa 29 pokój Nr 7.
17. Data wysłania ogłoszenia do Urzędu Zamówień Publicznych – 30.04.2009 r.
DYREKTOR
Powiatowego Zarządu Dróg
mgr inż. Krzysztof Dubojski
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
O WARTOŚCI PONIŻEJ 206000 EURO
NA DOSTAWY
1. Nazwa i adres zamawiającego : Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy,
ul. Kolejowa 29 ; 13-100 Nidzica; woj. warmińsko – mazurskie ,
tel. 0~89 625 23-13, fax. 0~89 6254129, e-mail: pzdnidzica@wp.pl,
2. Określenie trybu zamówienia – przetarg nieograniczony
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
www.biptest.warmia.mazury.pl/powiat_nidzicki/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy, 13-100 Nidzica, ul. Kolejowa 29
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
Dostawa materiałów kamiennych
CPV : 14210000-6 Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
Zamówienie obejmuje dostawę następujących materiałów:
- grysy kamienne 2 – 6,3 - 240,00 t
- grysy kamienne 6,3 – 12,8 - 400,00 t
- tłuczeń betonowy 0-63 - 200,00 t
- pospółka zwykła - 100,00 t.
z możliwością codziennego odbioru materiałów kamiennych własnym transportem Zamawiającego z odległości nie większej niż 10 km od siedziby zamawiającego.
Koszty załadunku materiałów na środki transportu zamawiającego ponosi Dostawca.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej.
6. Termin wykonania zamówienia
Wymagany termin realizacji zamówienia : od 20.05.2009 do 10.12.2009 r.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust 1 i 2 Ustawy.
Ocena spełniania warunków dokonywana będzie zgodnie z formułą „ spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawców.
8. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu :
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymagane jest przedstawienie wymienionych niżej dokumentów:
a) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( na zał. Nr 1).
b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
c) akceptowany projekt umowy,
d) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych ( na zał nr 2 )
9. Informacja na temat wadium
Wymaga się wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł.
( słownie: dwa tysiące złotych 00/100 )
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Najniższa cena 100 %.
11. Miejsce i termin składania ofert :
Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy , 13-100 Nidzica ul. Kolejowa 29 pok. Nr 1
do 08.05.2009 r. do godz. 930 .
12. Termin związania ofertą : 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej - nie będzie zawierana
umowa ramowa,
14. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów - nie
dotyczy,
15. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty
z zastosowaniem aukcji elektronicznej - nie będzie wykorzystywana aukcja
elektroniczna
16. Osoba upoważniona do kontaktów z Oferentami :
Bożena Bonisławska – tel. 0-89 6252313 wew. 37
Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy ul. Kolejowa 29 pokój Nr 7.
17. Data wysłania ogłoszenia do Urzędu Zamówień Publicznych – 30.04.2009 r.
DYREKTOR
Powiatowego Zarządu Dróg
mgr inż. Krzysztof Dubojski