ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nidzicy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa materiałów kamiennych Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa materiałów kamiennych

Szczegóły informacji

Dostawa materiałów kamiennych

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 129366-2009

Termin składania ofert / wniosków: 2009-05-08 09:30:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2009-05-08 09:45:00

Miejsce złożenia oferty: Powiatowey Zarząd Dróg w Nidzicy 13-100 Nidzica ul. Kolejowa 29 pokój Nr 1

Ogłoszono dnia: 2009-04-30 przez Iwona Kowalewicz

Treść:

OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
O WARTOŚCI PONIŻEJ 206000 EURO
NA DOSTAWY

1. Nazwa i adres zamawiającego : Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy,
ul. Kolejowa 29 ; 13-100 Nidzica; woj. warmińsko – mazurskie ,
tel. 0~89 625 23-13, fax. 0~89 6254129, e-mail: pzdnidzica@wp.pl,
2. Określenie trybu zamówienia – przetarg nieograniczony
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
www.biptest.warmia.mazury.pl/powiat_nidzicki/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy, 13-100 Nidzica, ul. Kolejowa 29
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych

Dostawa materiałów kamiennych
CPV : 14210000-6 Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
Zamówienie obejmuje dostawę następujących materiałów:
- grysy kamienne 2 – 6,3 - 240,00 t
- grysy kamienne 6,3 – 12,8 - 400,00 t
- tłuczeń betonowy 0-63 - 200,00 t
- pospółka zwykła - 100,00 t.
z możliwością codziennego odbioru materiałów kamiennych własnym transportem Zamawiającego z odległości nie większej niż 10 km od siedziby zamawiającego.
Koszty załadunku materiałów na środki transportu zamawiającego ponosi Dostawca.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej.

6. Termin wykonania zamówienia

Wymagany termin realizacji zamówienia : od 20.05.2009 do 10.12.2009 r.

7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust 1 i 2 Ustawy.
Ocena spełniania warunków dokonywana będzie zgodnie z formułą „ spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawców.

8. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu :
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymagane jest przedstawienie wymienionych niżej dokumentów:
a) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( na zał. Nr 1).
b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
c) akceptowany projekt umowy,
d) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych ( na zał nr 2 )


9. Informacja na temat wadium
Wymaga się wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł.
( słownie: dwa tysiące złotych 00/100 )
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Najniższa cena 100 %.
11. Miejsce i termin składania ofert :
Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy , 13-100 Nidzica ul. Kolejowa 29 pok. Nr 1
do 08.05.2009 r. do godz. 930 .
12. Termin związania ofertą : 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej - nie będzie zawierana
umowa ramowa,
14. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów - nie
dotyczy,
15. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty
z zastosowaniem aukcji elektronicznej - nie będzie wykorzystywana aukcja
elektroniczna
16. Osoba upoważniona do kontaktów z Oferentami :
Bożena Bonisławska – tel. 0-89 6252313 wew. 37
Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy ul. Kolejowa 29 pokój Nr 7.

17. Data wysłania ogłoszenia do Urzędu Zamówień Publicznych – 30.04.2009 r.





DYREKTOR
Powiatowego Zarządu Dróg

mgr inż. Krzysztof Dubojski

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Iwona Kowalewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-04-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Iwona Kowalewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-04-30 13:21:08
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-04-30 13:21:17
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-05-19 11:59:32
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1799 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony