ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nidzicy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Nidzicy oraz odbiór i złomowanie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Nidzicy oraz odbiór i złomowanie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku.

Szczegóły informacji

Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Nidzicy oraz odbiór i złomowanie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: w toku

Tryb: zapytanie o cenę

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Powiat Nidzicki

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: K.272.2.2015

Termin składania ofert / wniosków: 2015-03-16 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2015-03-16 10:30:00

Miejsce złożenia oferty: Sekretariat Starostwa Powiatowego w Nidzicy I piętro, pok. 33 w godz. 8:00 – 14:00

Ogłoszono dnia: 2015-02-25 przez Grzegorz Napiwodzki

Treść:

Znak sprawy: K.272.2.2015


Dot. postępowania o udzielenie zamówienia o wartości poniżej 30.000 euro.
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
(Zapytanie ofertowe)
 
Starostwo Powiatowe w Nidzicy, działając zgodnie z zasadami określonymi w Zarządzeniu Starosty Nidzickiego Nr Z/17/2014 z dnia 7 maja 2014 r. w sprawie zasad udzielania zamówień o wartości nie przekraczającej kwoty 30.000 euro w Starostwie Powiatowym w Nidzicy zaprasza wykonawców do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia na zakup usługi pod nazwą Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Nidzicy oraz odbiór i złomowanie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku.
W załączeniu przesyłamy szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 oraz podać propozycje cen na poszczególne rodzaje tablic rejestracyjnych wypełniając Załącznik do umowy.

Informujemy jednocześnie, że żądany termin realizacji zamówienia: od 27.03.2015 r. do 26.03.2018 r.
UWAGA: do zamówienia nie stosuje się przepisów Ustawy o zamówieniach publicznych, postępowanie prowadzone jest na podstawie wewnętrznych przepisów Starostwa Powiatowego w Nidzicy.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony