ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nidzicy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Nidzica: Zakup usług pełnienia funkcji w projekcie nr POKL.03.05.00-00-063/13, pt. Kompleksowe wspomaganie szkół i nauczycieli w powiecie nidzickim realizowanym w ramach Priorytetu III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Nidzica: Zakup usług pełnienia funkcji w projekcie nr POKL.03.05.00-00-063/13, pt. Kompleksowe wspomaganie szkół i nauczycieli w powiecie nidzickim realizowanym w ramach Priorytetu III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Szczegóły informacji

Nidzica: Zakup usług pełnienia funkcji w projekcie nr POKL.03.05.00-00-063/13, pt. Kompleksowe wspomaganie szkół i nauczycieli w powiecie nidzickim realizowanym w ramach Priorytetu III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: w toku

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Powiat Nidzicki

Finansowanie: Środki UE

Nr UZP: 199250 - 2014

Termin składania ofert / wniosków: 2014-06-23 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2014-06-23 10:30:00

Miejsce złożenia oferty: Starostwo Powiatowe w Nidzicy ul. Traugutta 23, 13-100 Nidzica, w pokoju 33 (sekretariat)

Ogłoszono dnia: 2014-06-12 przez Małgorzata Jakubowska

Treść:

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nidzicki , ul. Traugutta 23, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6253279, faks 089 6253279.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://biptest.warmia.mazury.pl/powiat_nidzicki/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług pełnienia funkcji w projekcie nr POKL.03.05.00-00-063/13, pt. Kompleksowe wspomaganie szkół i nauczycieli w powiecie nidzickim realizowanym w ramach Priorytetu III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup usług pełnienia funkcji: a)Asystenta/ki kierownika projektu, b)Koordynatora/ki projektu, c)Specjalisty/ki ds. rozliczeń, d)Specjalisty/ki ds. zamówień publicznych, e)Informatyka, w ramach projektu nr POKL.03.05.00-00-063/13, pt. Kompleksowe wspomaganie szkół i nauczycieli w powiecie nidzickim współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Od Wykonawcy wymagana jest: - należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, - osobiste wykonanie zadań będących w zakresie pracy, - prowadzenie ewidencji czasu pracy zgodnie z wytycznymi POKL- miesięczne karty czasu pracy w projekcie i zbiorcze miesięczne karty czasu pracy w przypadku zatrudnienia w innych projektach realizowanych w ramach NSRO u Zamawiającego i u innych beneficjentów na podstawie stosunku pracy i/lub stosunku cywilno-prawnego, - realizacja zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa wspólnotowego i krajowego oraz wytycznymi Instytucji Zarządzającej. 3. Realizacja zamówienia świadczona będzie w sposób ciągły od chwili zawarcia umowy zlecenia. Ponadto Wykonawca będzie dyspozycyjny dla Zamawiającego. Dyspozycyjność będzie polegała na bieżącym kontakcie telefonicznym i e-mailowym oraz w sytuacjach koniecznych na stawieniu się w siedzibie Zamawiającego. 4. Zamawiający przewiduje elastyczny czas pracy. 5. Usługi będą realizowane w 5 częściach..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.11.00-2, 72.22.40.00-1, 72.00.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz przedstawi dokumenty określone w pkt.6.3. SIWZ.

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz przedstawi dokumenty określone w pkt. 6.3. SIWZ.

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz przedstawi dokumenty określone w pkt. 6.3. SIWZ.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz przedstawi dokumenty określone w pkt. 6.3. SIWZ.

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty należy dołączyć również: 1. Wypełniony wzór formularza ofertowego właściwy dla danej części ( zał. Nr 1a-1e SIWZ) 2. Parafowany wzór umowy właściwy dla danej części ( zał. Nr 3a-3e SIWZ) 3. Dokumenty osoby wykonującej usługę potwierdzające: a)w przypadku Asystenta/ki kierownika projektu:wykształcenie wyższe, ukończenie co najmniej dwóch szkoleń z zakresu realizacji projektu w ramach POKL, co najmniej rok doświadczenia zawodowego w pracy biurowej. b)w przypadku Koordynatora/ki projektu:wykształcenie wyższe, ukończenie co najmniej dwóch szkoleń z zakresu realizacji projektu w ramach POKL, doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych, doświadczenie w edukacji. c)w przypadku Specjalisty/ki ds. rozliczeń: wykształcenie co najmniej średnie,doświadczenie w realizacji projektów dofinansowanych z UE,mile widziane doświadczenie w rozliczaniu projektów realizowanych z POKL. d)w przypadku Specjalisty/ki ds. zamówień publicznych:ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych,min. 2 letnie doświadczenie w przygotowaniu i prowadzeniu wymaganej dokumentacji o udzielenie zamówień publicznych. e)w przypadku Informatyka: wykształcenie wyższe, co najmniej dwa lata stażu pracy na stanowisku Informatyka. 4. W przypadku osób, które uczestniczą w realizacji projektów NSRO oświadczenie o zaangażowaniu z podaniem okresu realizacji poszczególnych projektów i liczbą godzin zaangażowania w każdym miesiącu w danym projekcie.

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://biptest.warmia.mazury.pl/powiat_nidzicki/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe ul. Traugutta 23 13-100 Nidzica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe ul. Traugutta 23 13-100 Nidzica.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt nr POKL.03.05.00-00-063/13, pt. Kompleksowe wspomaganie szkół i nauczycieli w powiecie nidzickim współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III.Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pełnienie funkcji Asystenta/ki kierownika projektu.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: a) obsługę biura projektu, b) organizację spotkań personelu, c) listy obecności uczestników projektu, d) prowadzenie korespondencji projektu, e) przygotowanie dokumentów dotyczących rekrutacji, szkoleń, f) archiwizację dokumentacji projektu, g) monitoring osiągnięcia wskaźników produktów i sprawozdawczość prowadzone w podziale na płeć, h) zbieranie danych o uczestnikach w podziale na płeć, i) przygotowanie ankiet ewaluacyjnych, j) opracowywanie sprawozdań merytorycznych z realizacji projektu, k) współpracę z Kierownikiem projektu oraz członkami zespołu projektowego. Szacowany miesięczny czas pracy: 20 godzin. Z Wykonawcą zostanie zawarta umowa cywilno-prawna (zlecenie)..

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.11.00-2, 72.22.40.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pełnienie funkcji Koordynatora/ki projektu.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: a) przebieg i prawidłowość realizacji procesu doskonalenia w placówkach oświatowych, b) opiekę merytoryczną nad Szkolnymi Organizatorami Rozwoju Edukacji (SORE-4 osoby) oraz koordynatorami sieci (4 osoby), c) organizację spotkań informacyjnych dla jst i dyrektorów placówek, d) dbanie o merytoryczną jakość prowadzonych spotkań, e) ocenę jakości i efektywności kształcenia, f) wsparcie Kierownika projektu w zakresie merytorycznego nadzoru nad zespołem prowadzącym zajęcia, g) współpracę z Kierownikiem projektu oraz członkami zespołu projektowego. Szacowany miesięczny czas pracy: 40 godzin. Z Wykonawcą zostanie zawarta umowa cywilno-prawna (zlecenie)..

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.11.00-2, 72.22.40.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pełnienie funkcji Specjalisty/ki ds. rozliczeń.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: a) rozliczanie i prawidłowe wydatkowanie środków w projekcie, b) przygotowanie dokumentów rozliczeniowych, c) przygotowanie wniosków o płatność wraz z załącznikami oraz PEFS, d) prowadzenie dokumentacji finansowej, e) rozliczenie końcowe projektu, f) współpracę z Kierownikiem projektu oraz członkami zespołu projektowego. Szacowany miesięczny czas pracy: 20 godzin. Z Wykonawcą zostanie zawarta umowa cywilno-prawna (zlecenie)..

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.11.00-2, 72.22.40.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pełnienie funkcji Specjalisty/ki ds. zamówień publicznych.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: a) przygotowanie i prowadzenie wymaganej dokumentacji o udzielenie zamówienia publicznego dotyczącej realizacji zadań projektu zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, b) zapewnienie zasad konkurencyjności i przejrzystości wynikających z prawa wspólnotowego, c) szczegółowa analiza i ocena ofert, d) przygotowanie wzorów umów, e) współpracę z Kierownikiem projektu oraz członkami zespołu projektowego. Z Wykonawcą zostanie zawarta umowa cywilno-prawna (zlecenie)..

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.11.00-2, 72.22.40.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pełnienie funkcji Informatyka.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: a) pomoc techniczną dla uczestników korzystających z platformy informatycznej, b) konfigurację sprzętu komputerowego na potrzeby pracy na Platformie Informatycznej, c) współpracę z Kierownikiem projektu oraz członkami zespołu projektowego. Szacowany czas pracy: 54 godz., w tym 24 godz. do realizacji w roku 2014 oraz 30 godz. do realizacji w roku 2015. Z Wykonawcą zostanie zawarta umowa cywilno-prawna (zlecenie)..

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.11.00-2, 72.22.40.00-1, 72.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony