ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nidzicy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa paliwa i olejów do pojazdów i sprzętu będących własnością Powiatowego Zarządu Dróg w NidzicyDrukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa paliwa i olejów do pojazdów i sprzętu będących własnością Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy

Szczegóły informacji

Dostawa paliwa i olejów do pojazdów i sprzętu będących własnością Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 314596-2012

Termin składania ofert / wniosków: 2012-09-03 09:30:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2012-09-03 09:45:00

Miejsce złożenia oferty: Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy 13-100 Nidzica ul. Kolejowa 29 pokój Nr 1 ( I piętro ).

Ogłoszono dnia: 2012-08-24 przez Jacek Dłuski

Treść:

Dostawa paliwa i olejów do pojazdów i sprzętu będących własnością Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy
Numer ogłoszenia: 314596 - 2012; data zamieszczenia: 24.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy , ul. Kolejowa 29, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6252313, faks 089 6254129.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliwa i olejów do pojazdów i sprzętu będących własnością Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa paliwa i olejów do pojazdów i sprzętu będących własnością Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy CPV : 09100000-0 Paliwa Całkowita wielkosć lub zakres: Wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty 200000 euro Zamówienie obejmuje wykonanie następujących dostaw: Etylina Pb 95 - 120 l Olej napędowy Eurodiesel lub Ekodiesel - 2300 l Olej sil.SAE:TD 5W - 40;API:SM/CF - 2 l Olej sil.SAE:5W/40 API SM/CF - 1 l Olej sil. SAE:15W-40;API: CH 4 - 7 l Olej sil. SAE: 20W-30 API:S.C. - 2 l Olej sil. SAE:10W-40;API:SL/CF - 2 l Olej do mieszanek do pił Stihl - 4 l Olej do mieszanek pił Husqwarna - 1 l Olej do smarowania łańcuchów pił m-ki stihl i husqwarna - 10 l Olej przekładniowy SAE:80W-90 API:GL-4 - 10 l Smar do smarowania łożysk i sworzni 0,8 kg - 15 szt Nafta- 5 l Smar w tubach (kartusz) do łożysk, sworzni 0,4 kg -10 szt Olej hydrauliczny HL46 - 5 l Olej hydrauliczny L-HV 68 - 5 l Płyn hamulcowy DOT 4 0,5 l - 1 szt Płyn hamulcowy R3 0,5 l - 1 szt Płyn chłodniczy petrygo Q - 10 l Płyn do spryskliwania szyb letni - 5 l Płyn chłodniczy borygo - 5 l Woda destylowana - 2 l Dostawa paliwa i olejów odbywać się będzie własnymi pojazdami i sprzętem Zamawiającego z możliwością codziennego odbioru ze stacji paliw położonych w odległości nie większej niż 3 km od siedziby Zamawiającego wg zapotrzebowania. Proponowane ilości dostaw są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. Zakup paliwa i olejów będzie każdorazowo rejestrowany w karcie drogowej lub raporcie pracy sprzętu przedłożonej przez kierowcę lub operatora Zamawiającego oraz w asygnacie rozchodowej znajdującej się w punkcie sprzedaży. Zamawiający dopuszcza tankowanie paliw i olejów w karnistry w przypadku zapotrzebowania tankowania w paliwa i oleje sprzętów drobnych, np. agregat prądotwórczy, kosiarki, piły. W okresie zimowym Wykonawca dokona dostawy zamawianego paliwa i olejów przystosowanego do niskich temperatur.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
·         Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Wykonawca musi posiadać koncesje wymagane na podjęcie działalności w zakresie obrotu paliwami objętymi niniejszym zamówieniem na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006r. Nr 89 poz. 625 z późn. zm.) Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tych warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Nie wymaga się dokumentów potwierdzających
·         III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Nie wymaga się dokumentów potwierdzających
·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Nie wymaga się dokumentów potwierdzających
·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Nie wymaga się dokumentów potwierdzających
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
·         koncesję, zezwolenie lub licencję
·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Do oferty należy załączyć również 1. Dokumenty należy przedstawić w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę . 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. 3. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie innych dokumentów (aktualnego odpisu z właściwego rejestru - zgodnie z pkt 9 ust.2.2) SIWZ) . 4. Dokument pełnomocnika Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w formie oryginału. 5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty, o których mowa w pkt 9 ust. 2 składa każdy z nich. W przypadku wyboru oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy, umowę regulującą współpracę tych wykonawców. 6. Wypełniony wzór formularza ofertowego. ( zał. Nr 3 siwz 7. Wypełniony ofertowy formularz cenowy (ślepy) (zał. Nr 4 siwz) 8. Akceptowany (parafowany) projekt umowy (zał. Nr 5 siwz) 9. W przypadku gdy ofertę składa osoba fizyczna należy załączyć dokument wskazujący osobę uprawnioną do podpisania oferty 10. Jezeli Wykonawca nie może wykazać, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, Zamawiający uzna, ze Wykonawca spełnia owe warunki, gdy wykaże, że na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 11. Jeżeli Wykonawca nie wykaże, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w ust.2, ani nie udowodni, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, zamawiający wykluczy wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o przesłankę zawartą w art. 24 ust.2 pkt 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 12. Zamawiający zgodnie z art. 26 ust. 3 Ustawy wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy , lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty , o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy , zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w który upłynął termin składania ofert. 13. Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1ustawy .
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przewiduje się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w następującym zakresie: a) Zamawiający dopuszcza tankowanie nowo zakupionych pojazdów i sprzętu w trakcie trwania umowy poprzez wcześniejsze pisemne powiadomienie dostawcy Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biptest.warmia.mazury.pl/powiat_nidzicki/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy , 13-100 Nidzica ul. Kolejowa 29.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2012 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy 13-100 Nidzica ul. Kolejowa 29 pokój Nr 1 ( I piętro ).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. dot. II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: od podpisania umowy do 31.12.2012r 2. Czy przewiduje się ustanowienie dynamicznego systemu zakupów - nie, 3. Czy przewiduje się zawarcie umowy ramowej - nie..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 
 
 
 
DYREKTOR PZD
                                                                      Jacek Dłuski

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Iwona Kowalewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-08-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jacek Dłuski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-08-24 14:38:37
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-08-24 14:43:04
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-09-04 08:16:40
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1444 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony