ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nidzicy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie turnusu rehabilitacyjnego i przeprowadzenie kursu komputerowego (min. 30 godzin kursu podstawowej obsługi komputera) nad polskim morzem dla 15-osobowej grupy osób niepełnosprawnych w I połowie września 2012 r. (ostateczny termin zostanie ustalony z Zamawiającym). Drukuj informację Zamówienie publiczne: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie turnusu rehabilitacyjnego i przeprowadzenie kursu komputerowego (min. 30 godzin kursu podstawowej obsługi komputera) nad polskim morzem dla 15-osobowej grupy osób niepełnosprawnych w I połowie września 2012 r. (ostateczny termin zostanie ustalony z Zamawiającym).

Szczegóły informacji

Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie turnusu rehabilitacyjnego i przeprowadzenie kursu komputerowego (min. 30 godzin kursu podstawowej obsługi komputera) nad polskim morzem dla 15-osobowej grupy osób niepełnosprawnych w I połowie września 2012 r. (ostateczny termin zostanie ustalony z Zamawiającym).

Status: rozstrzygnięty

Tryb: Przepisów ustawy PZP nie stosuje się

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nidzicy

Finansowanie: Finansowanie łączne

Nr UZP: PCPR. 032.3.19.2012

Termin składania ofert / wniosków: 2012-05-18 12:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2012-05-18 12:15:00

Miejsce złożenia oferty: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Traugutta 13, 13-100 Nidzica, pok. nr 2

Ogłoszono dnia: 2012-05-09 przez Anna Kalinowska PCPR

Treść:

Znak: PCPR. 032.3.19.2012

Rozeznanie rynku
na podstawie art.4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych
(tj. Dz. U. z 2007r nr 223, poz. 1655 z póź. zm.).
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nidzicy zaprasza do składania
ofert cenowych w celu analizy cenowej rynku oraz rozeznania możliwości technicznych wykonawcy.

1. Dane dotyczące zamawiającego.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nidzicy,
13-100 Nidzica, ul. Traugutta 13,
NIP: 984-009-56-39,
REGON: 510854730,
Adres e-mail: pcprnidzica@wp.pl
Strona internetowa: http://biptest.warmia.mazury.pl/powiat_nidzicki/226/Powiatowe_Centrum_Pomocy_Rodzinie/
Godziny urzędowania: od 7.30 do 15.30.
2. Tryb udzielenia zamówienia.
Zamawiający zamierza udzielić zamówienia na podstawie art.4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).
3. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie turnusu rehabilitacyjnego i przeprowadzenie kursu komputerowego (min. 30 godzin kursu podstawowej obsługi komputera) nad polskim morzem
dla 15-osobowej grupy osób niepełnosprawnych w I połowie września 2012 r. (ostateczny termin zostanie ustalony z Zamawiającym).
Potencjalny wykonawca zobowiązany jest do:
1. Zorganizowania turnusu rehabilitacyjnego dla 15-osobowej grupy osób niepełnosprawnych oraz 3 opiekunów, w okresie 14 dni na terenie jednego ośrodka, w ramach którego zapewni:
a) zakwaterowanie w pokojach dla 2 osób wyposażonych w 1-osobowe łóżka lub tapczany (łóżka piętrowe wykluczone) z pełnym węzłem sanitarnym, wraz ze sprzątaniem pomieszczeń, wyposażonych w TV, radio, czajnik bezprzewodowy i ręczniki, szafy ubraniowe, stoliki, krzesła, (z całodobowym dostępem do ciepłej i zimnej wody),
b) całodzienne wyżywienia (3 posiłki dziennie: śniadanie, obiad, kolacja) w stołówce położonej na terenie ośrodka, w którym zakwaterowani będą uczestnicy turnusu,
c) całodobową bezpłatną opiekę medyczną,
d) ubezpieczenie uczestników turnusu od NNW na okres trwania turnusu wraz z przejazdami,
e) kadrę rehabilitacyjną w celu wykonywania zleconych zabiegów rehabilitacyjnych dla
15-osobowej grupy osób niepełnosprawnych przynajmniej dwa razy dziennie,
f) dwukrotne przebadanie uczestników przez lekarza (na początku i na końcu turnusu),
g) opiekę specjalisty do spraw rekreacji i spędzania czasu wolnego,
h) opiekę ratownika z odpowiednimi uprawnieniami,
i) posiadanie odpowiednich terenów rekreacyjno – sportowych (boisko np. do piłki siatkowej, nożnej, plac zabaw i inne),
j) organizację zajęć integracyjnych i rekreacyjnych,
k) posiadanie odpowiedniej bazy do prowadzenia rehabilitacji i realizacji programu turnusu,
l) posiadanie krytego basenu na terenie ośrodka do całorocznego użytkowania,
m) zlokalizowany jest nad polskim morzem.
UWAGA! Zamawiający dopuszcza umieszczenie uczestników turnusu w pokojach przeznaczonych dla większej liczby osób pod warunkiem, że w takich pokojach zakwaterowane będą tylko dwie osoby.
2. Zorganizowania kursu komputerowego dla 15-osobowej grupy osób niepełnosprawnych,
w ramach którego zapewni:
a) salę ze stanowiskami komputerowymi w obrębie ośrodka lub w miejscu oddalonym od ośrodka nie dalej niż 15 km, z zapewnieniem transportu uczestników kursu,
b) wykwalifikowanego trenera,
c) szkolenie w ilości 30 godzin w ciągu 14 dni (nie więcej niż 5 godzin w ciągu jednego dnia).
3. Turnus rehabilitacyjny winien być zorganizowany w ośrodku, który:
a) uzyskał i posiada aktualny wpis do rejestru ośrodków prowadzonego przez właściwego wojewodę,
b) zapewni osobom niepełnosprawnym odpowiednie warunki pobytu, dostosowane do rodzaju i stopnia niepełnosprawności uczestników turnusu,
c) posiada odpowiednią bazę do prowadzenia rehabilitacji i realizacji programu turnusu.
4. Turnus rehabilitacyjny powinien przebiegać zgodnie z programem turnusu.
5. Ważne!:
Program turnusu uwzględniający powyższe wymagania wraz ze szczegółowym programem warsztatów komputerowych winien zostać bezwzględnie załączony do oferty (jako odrębny dokument) ponieważ będzie podlegał ocenie – kryterium –KP (program turnusu). Nie załączenie programu spowoduje wykluczenie wykonawcy i odrzucenie jego oferty ponieważ dokument ten nie podlega uzupełnieniu.

6. Cena brutto podana w ofercie, powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia w zakresie określonym powyżej oraz obejmować opłatę klimatyczną.

7. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Dokumenty wymagane:
1) Zaświadczenie o wpisie do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych prowadzonego przez miejscowego wojewodę. Wpis do rejestru organizatorów musi, stosownie do zapisów Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z 15 listopada 2007 roku w sprawie turnusów rehabilitacyjnych, zaświadczenie powinno obejmować okres trwania turnusu.
2) Program turnusu uwzględniający powyższe wymagania wraz ze szczegółowym programem warsztatów komputerowych.

8. Kryteria oceny oferty.
1) cena – 70%.
W kryterium „cena” (Kc) Zamawiający dokona oceny punktowej każdej z ofert zgodnie z formułą:

KC= cena najniższa/cenę oferty badanej x 70%
Ocena punktowa będzie wyrażona liczbą zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku.
2) Program turnusu – 30%.
W kryterium „program turnusu” (Kp) Oferty będą oceniane w następujący sposób:
Za atrakcyjność programu pobytu na turnusie (Kp1) każdy Wykonawca może uzyskać maksymalnie
15 pkt (pod uwagę brane będą: organizacja zajęć – harmonogram, propozycje zajęć w zakresie szkolenia komputerowego, zajęć integracyjnych i rekreacyjnych).
Za formę i zawartość merytoryczną programu warsztatów, a także za każde dodatkowe elementy zwiększające atrakcyjność turnusu dla osób niepełnosprawnych (Kp2), każdy Wykonawca może uzyskać maksymalnie 15 pkt. Następnie punkty za poszczególne elementy zostaną zsumowane i przemnożone przez znaczenie kryterium, zgodnie z formułą:
Kp = (Kp1 + Kp2) × 30%
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą sumę punktów:
(K = Kc + Kp).

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni jego warunki i którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.

8. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcą.
Osobą ze strony zamawiającego uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcą jest:
1) Marcin Więckowski – dokumentacja procedury: tel. 512 098 228.
2) Dariusz Jóźwiak – przedmiot zamówienia: tel. 602 441 742.
Godziny udzielania wyjaśnień: od 8.00 do 15.00.
e-mail:pcprnidzica@wp.pl

9. Wybór oferty.
Miejsce złożenia oferty:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nidzicy, ul. Traugutta 13, pokój nr 2.
Termin złożenia oferty: do dnia 18 maja 2012 r. do godziny 12.00.
Otwarcie nastąpi dnia 18 maja 2012 r. o godz. 12.15.

Nidzica, dnia 09 maja 2012 r.
Podpis osoby uprawnionej:

Anna Kalinowska 
Kierownik Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Nidzicy

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Anna Kalinowska PCPR
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-05-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna Kalinowska PCPR
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-05-09 12:55:37
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-05-09 12:58:05
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-05-22 08:45:29
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1615 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony