ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nidzicy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM na dostawę Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych. Drukuj informację Zamówienie publiczne: OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM na dostawę Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych.

Szczegóły informacji

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM na dostawę Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Powiat Nidzicki

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 70380-2012

Termin składania ofert / wniosków: 2012-03-15 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2012-03-15 10:15:00

Miejsce złożenia oferty: Starostwie Powiatowym w Nidzicy przy ul. Traugutta 23, na I piętrze w Sekretariacie, pok. 33

Ogłoszono dnia: 2012-03-07 przez Grzegorz Napiwodzki

Treść:

I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Powiat Nidzicki
ul. Traugutta 23
13-100 Nidzica
tel. 089/625 32 79 fax. 089/625 32 79
REGON 510742505, NIP 984-01-61-589
Strona internetowa: www.powiatnidzicki.pl
e-mail: starosta.nni@powiatypolskie.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia http://biptest.warmia.mazury.pl/powiat_nidzicki/ zakładka „Zamówienia publiczne”

II. Określenie trybu zamówienia
Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty 200 000 EURO

III. Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkości lub zakresu zamówienia.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa następujących tablic rejestracyjnych (kod wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV – 34928472-7), spełniających wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tekst jednolity - Dz. U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322 z póżn. zm.):

Lp.
Wyszczególnienie
Ilość w szt.

1
Tablice rejestracyjne samochodowe jedno i dwurzędowe (zwyczajne, tymczasowe, indywidualne i zabytkowe)
13000

2
Tablice rejestracyjne motocyklowe (zwyczajne, zabytkowe, indywidualne)
550

3
Tablice rejestracyjne motorowerowe (zwyczajne)
1150


IV. Oznaczenie zadania za pomocą Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

CPV – 34928472-7

V. Termin wykonania zamówienia:

od dnia 21.03.2012r. do dnia 20.03.2015r.
VI. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. l ustawy Prawo zamówień publicznych oraz warunki określone w SIWZ. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.

1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

Opis sposobu dokonania oceny tego warunku:
Wykonawca w przedłożonych dokumentach (np. rejestracji firmy, koncesji, zezwolenia lub licencji) winien wykazać potwierdzenie profilu działania Wykonawcy, odpowiadający przedmiotowi zamówienia.

2. Posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia.

Opis sposobu dokonania oceny tego warunku:
Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat wykonał minimum trzy zadania polegające na wykonaniu dostaw o podobnym charakterze i wartości minimum 50% wartości złożonej oferty wraz z udokumentowaniem o należytym ich wykonaniu (np. referencje).

3. Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym.

Opis sposobu dokonania oceny tego warunku:
Wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do realizacji zamówienia. Zamawiający przyjmując prawdziwość oświadczenia, dokona pozytywnej oceny tego warunku.

4. Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Opis sposobu dokonania oceny tego warunku:
Wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia. Zamawiający przyjmując prawdziwość oświadczenia, dokona pozytywnej oceny tego warunku.

5. Jest w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Wykonawca złoży oświadczenie, że jest w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej do realizacji zamówienia. Zamawiający przyjmując prawdziwość oświadczenia, dokona pozytywnej oceny tego warunku.

Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”.


VIII. Informacje o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy.

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Wykonawca wraz z ofertą przedłoży oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i oświadczenia wymagane w rozdziale VII SIWZ oraz następujące dokumenty:
• posiadanie zezwolenie na produkcję tablic rejestracyjnych wydane przez organ wymieniony w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity - Dz. U. z 2005 r. Nr 108, póz. 908 z późn. zm.)
• posiadanie certyfikatu na zgodność tablic rejestracyjnych z warunkami technicznymi,
• wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
• Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat wykonał minimum trzy zadania polegające na wykonaniu i dostarczeniu tablic rejestracyjnych o wartości minimum 50% wartości złożonej oferty wraz z udokumentowaniem o należytym ich wykonaniu (np. referencje).
• Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ
• Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy – załącznik nr 2 do SIWZ
• upoważnienie do podpisania oferty, jeśli nie wynika ono z innych przedłożonych dokumentów.

2. W zakresie potwierdzenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, należy przedłożyć :

a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp – załącznik nr 2 do SIWZ

b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstawy do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Dokumenty należy składać w formie oryginałów lub kopii poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. W przypadku, gdy złożona kopia dokumentu będzie nieczytelna lub budzić będzie wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału.
Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń i dokumentów lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.


IX. Dokumenty składane przez podmioty składające wspólną ofertę.

Podmioty wspólnie składające ofertę (konsorcjum, koasekuracja).

1. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej wykonawców każdy z nich musi spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 Ustawy, oraz nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Przynajmniej jeden z wykonawców musi spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2-4
Oświadczenie wspólne o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 ust.1 składa i podpisuje ustanowiony przez wykonawców pełnomocnik do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub wszyscy wykonawcy składają i podpisują oświadczenie łącznie.
Każdy z wykonawców występujących wspólnie musi złożyć odrębnie:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,
- aktualny odpis z właściwego rejestru – jeżeli przepisy odrębne wymagają wpisu do rejestru.
2. Wykonawcy występujący wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są stosownie do treści art. 23 ust. 2 Ustawy, ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
3. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez uprawnionych przedstawicieli każdego z partnerów. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
4. Wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za prawidłową realizację zamówienia.

X. Dokumenty podmiotów zagranicznych.

1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedstawia dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że:
 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

XI. Wymagania dotyczące wadium.

Zamawiający nie wymaga od wykonawców wnoszenia wadium.

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XIII. Opis sposobu przygotowania oferty

Ofertę należy złożyć w jednej zamkniętej kopercie zaadresowanej następująco:
Nazwa i adres wykonawcy
Starostwo Powiatowe
ul. Traugutta 23, 13-100 Nidzica
z dopiskiem:
„Oferta na wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych” - nie otwierać przed dniem 15 marca 2011 r. godz. 10:15

Oferta powinna być sporządzona w języku polskim na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr l do niniejszej SIWZ. Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane oświadczenia i dokumenty wymienione w niniejszej SIWZ. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ. Oferta powinna być w formie spiętej oraz zawierać spis treści. Każda zapisana strona oferty musi być ponumerowana i podpisana (parafowana) przez osobę lub osoby upoważnione do podpisania oferty. Kopie dokumentów muszą być przez Wykonawcę poświadczone za zgodność z oryginałem.


XIV. Miejsce oraz termin i sposób składania oferty.

Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Nidzicy przy ul. Traugutta 23, na I piętrze w Sekretariacie, pok. 33, do dnia 15 marca 2012 r. do godz. 10.00
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15 marca 2012 r. o godz. 10.15 w siedzibie Zamawiającego w pok. nr 23.


XV. Kryteria wyboru oferty ich znaczenie oraz sposobie oceny.

Przy wyborze oferty Zamawiający zastosuje następujące kryteria i ich wagi:

cena oferty -100%

Ilość punktów dla kryterium będzie wyznaczana ze wzoru:

najniższa ofertowa cena brutto
C = ------------------------------- --- x 100 pkt
cena brutto badanej oferty

Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów.
Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające ze SIWZ. Całkowita cena oferty, jak i też poszczególnych jej elementów, powinna być podana na formularzu oferty stanowiącym załącznik Nr l do niniejszej SIWZ..


XVI. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

XVII. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

XVIII. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

XIX. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy .


Przedmiotowe ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 07.03.2012 r.

Nidzica, dnia 07.03.2012 r.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Patryk Kozłowski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-03-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Grzegorz Napiwodzki
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-03-07 14:22:52
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-03-07 14:37:55
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-03-28 15:10:25
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1697 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony