ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nidzicy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM na dostawę Dostawa energii elektrycznej do obiektów Powiatu Nidzickiego. Drukuj informację Zamówienie publiczne: OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM na dostawę Dostawa energii elektrycznej do obiektów Powiatu Nidzickiego.

Szczegóły informacji

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM na dostawę Dostawa energii elektrycznej do obiektów Powiatu Nidzickiego.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Powiat Nidzicki

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 64988-2012

Termin składania ofert / wniosków: 2012-03-12 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2012-03-12 10:15:00

Miejsce złożenia oferty: Sekretariat pok. nr 33 w Starostwie Powiatowym w Nidzicy

Ogłoszono dnia: 2012-03-02 przez Grzegorz Napiwodzki

Treść:

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
na dostawę

Dostawa energii elektrycznej do obiektów Powiatu Nidzickiego.


I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Powiat Nidzicki
ul. Traugutta 23
13-100 Nidzica
tel. 089/625 32 79 fax. 089/625 32 79
Strona www.powiatnidzicki.pl
e-mail: starosta.nni@powiatypolskie.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia http://biptest.warmia.mazury.pl/powiat_nidzicki/ zakładka „Zamówienia publiczne”

II. Określenie trybu zamówienia
Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty 200 000 EURO

III. Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkości lub zakresu zamówienia.

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej
do obiektów Zamawiającego:

1. Biuro, ul. Traugutta 23, Nidzica
2. Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Kolejowa 29, Nidzica
3. Warsztaty Szkolne, ul. wyborska 10, Nidzica
4. Usługi, ul. Wyborska 10, Nidzica
5. Szkoła, ul. Jagiełły 1, Nidzica
6. Obiekt sportowy, ul. Jagiełły 1, Nidzica
7. Szkoła, ul. Jagiełły 1, Nidzica
8. Internat, Jagarzewo 54, Janowo
9. Biblioteka, Jagarzewo 54, Janowo
10. Szkoła, Jagarzewo 54, Janowo
11. Warsztat, Jagarzewo 54, Janowo
12. Dom Kultury, Jagarzewo 54, Janowo
13. ZSZiO, ul. Jagiełły 3, Nidzica
14. ZSZiO, ul. Jagiełły3, Nidzica
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.

IV. Oznaczenie zadania za pomocą Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

CPV – 09000000-3, 09300000-2

V. Termin wykonania zamówienia:

Termin realizacji zamówienia:
od dnia 01.05.2012r. do dnia 31.12.2013r.
VI. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału wskazane w art. 22 ust. 1 Ustawy, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności tj. posiadają zezwolenie do wykonywania działalności ubezpieczeniowej;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
(Załączniki nr 4 i 7 do SIWZ)

Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia" w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w dziale 4 SIWZ specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnia.
Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Ponadto wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia będą podlegali wykonawcy zgodnie z art. 24 Ustawy.

VIII. Informacje o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy.

W celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w dziale 3 SIWZ Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty i oświadczenia:
1. Wypełniony Formularz oferty wraz z załącznikami zgodnie ze wzorem stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.
2. Wypełniony Formularz cenowy zgodnie ze wzorem stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
3. Podpisane Oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ.
4. Podpisane Oświadczenie o braku wykluczenia w postępowaniu stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ.
5. Wypełnione Oświadczenie o nie powierzeniu części zamówienia podwykonawcom stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ.
6. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7. Kopię aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
8. Wszystkie dokumenty wymienione w ust. 6 – 7, powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
9. Jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa wystawionego przez Wykonawcę lub Notariusza winien je przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
10. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej oryginalności.
11. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę.


IX. Dokumenty składane przez podmioty składające wspólną ofertę.

Podmioty wspólnie składające ofertę (konsorcjum, koasekuracja).
1. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej wykonawców każdy z nich musi spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 Ustawy, oraz nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Przynajmniej jeden z wykonawców musi spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2-4
Oświadczenie wspólne o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 ust.1 składa i podpisuje ustanowiony przez wykonawców pełnomocnik do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub wszyscy wykonawcy składają i podpisują oświadczenie łącznie.
Każdy z wykonawców występujących wspólnie musi złożyć odrębnie:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,
- aktualny odpis z właściwego rejestru – jeżeli przepisy odrębne wymagają wpisu do rejestru.
2. Wykonawcy występujący wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są stosownie do treści art. 23 ust. 2 Ustawy, ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
3. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez uprawnionych przedstawicieli każdego z partnerów. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
4. Wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za prawidłową realizację zamówienia.

X. Dokumenty podmiotów zagranicznych.

1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedstawia dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że:
 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

XI. Wymagania dotyczące wadium.

Zamawiający nie wymaga od wykonawców wnoszenia wadium.

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Opis sposobu przygotowania oferty

1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, w której musi być zaoferowana tylko jedna cena. Złożenie większej ilości ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert.
2. Ofertę należy sporządzić w sposób zgodny oraz według wzorów dokumentów z opisanymi w dziale 4 Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do niniejszego SIWZ.
3. Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany powinny być podpisane przez osobę uprawnioną do występowania w imieniu Wykonawcy wraz z datą naniesienia zmiany.
4. Zamawiający uznaje, że podpisem jest: złożony własnoręcznie naniesiony znak, z którego można odczytać co najmniej nazwisko podpisującego, a jeżeli ten znak jest nieczytelny lub nie zawiera pełnego imienia i nazwiska (podpis skrócony) to znak musi być uzupełniony napisem (np. w formie pieczęci), z którego można odczytać co najmniej nazwisko podpisującego.
5. Koszty opracowania i dostarczenia oferty oraz uczestnictwa w postępowaniu obciążają wyłącznie Wykonawcę.
6. Jeżeli niektóre informacje w ofercie stanowią tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca może zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych zastrzec w ofercie, które informacje nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania. Informacje te winny być umieszczone w osobnej, wewnętrznej kopercie, odrębnie od pozostałych informacji zawartych w ofercie. Kartki należy ponumerować w taki sposób, aby umożliwić ich dopasowanie do pozostałej części oferty ( należy zachować ciągłość numeracji kartek oferty). Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7. Wykonawca złoży ofertę w zamkniętej kopercie, zaadresowanej na Zamawiającego i oznaczonej „ Oferta na dostawę energii elektrycznej ”. Opakowanie zawierające ofertę powinno zawierać nazwę oraz dokładny adres Wykonawcy.

XIV. Miejsce oraz termin i sposób składania oferty.

 Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego do dnia 12 marca 2012 do godziny 10:00, sekretariat pok. nr 33.

Starostwo Powiatowe w Nidzicy
ul. Traugutta 23
13-100 Nidzica

 Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z ww. wymogami ponosi Wykonawca ( np. potraktowanie oferty jako zwykłej korespondencji i nie dostarczenie jej na miejsce składania ofert w terminie określonym w SIWZ).


XV. Informacje o trybie otwarcia i oceny ofert oraz sposobie ich oceny.

• Komisyjne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 12 marca 2012 r. o godz. 10:15 w pokoju nr 23. Kolejność otwierania ofert jest zgodna z kolejnością rejestracji ich wpływu do Zamawiającego.
• Podczas otwarcia ofert Zamawiający ogłosi nazwy i adresy Wykonawców oraz informację dotyczące ceny wykonania zamówienia.
• Wykonawcy mogą być obecni przy otwieraniu ofert. W przypadku, gdy Wykonawca nie był obecny przy otwieraniu ofert, może wystąpić do Zamawiającego z wnioskiem o przesłanie informacji podawanych w trakcie otwarcia ofert. Zamawiający prześle niezwłocznie te informacje.
• Oferty badane będą w dwóch etapach:

I etap: ocena w zakresie wymagań formalnych i kompletności oferty.
Oferty nie spełniające wymagań określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych i SIWZ zostaną odrzucone.

II etap: ocena merytoryczna według kryteriów określonych poniżej:
Cena (koszt) – waga kryterium 100%.
W trakcie oceny kolejno rozpatrywanym ofertom przyznane zostaną punkty:
• dla kryterium cena, według wzoru: C=(Cmin / Coferta) * 100 pkt., gdzie Cmin oznacza najniższą cenę zaoferowaną w postępowaniu, a Coferta cenę badanej oferty.
W II etapie rozpatrywane będą oferty nie podlegające odrzuceniu, złożone przez Wykonawców nie podlegających wykluczeniu zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i SIWZ.

• W toku dokonywania kwalifikacji i oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert na podstawie art. 87 ust. 1 oraz wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów stosownie do art. 26 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych i SIWZ.
• Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, w oparciu o kryteria oceny ofert opisane w SIWZ.
• Zamawiający unieważni postępowanie w przypadku zaistnienia okoliczności wymienionych w art. 93 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

XVI. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

XVII. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

XVIII. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

XIX. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy .


Przedmiotowe ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 02.03.2012 r.

Nidzica, dnia 02.03.2012 r.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Patryk Kozłowski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-03-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Grzegorz Napiwodzki
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-03-02 13:19:34
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-03-02 13:45:09
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-03-26 14:53:50
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1681 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony