ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nidzicy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM na usługę Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialność Powiatu Nidzickiego. Drukuj informację Zamówienie publiczne: OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM na usługę Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialność Powiatu Nidzickiego.

Szczegóły informacji

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM na usługę Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialność Powiatu Nidzickiego.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Powiat Nidzicki

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 61616-2012

Termin składania ofert / wniosków: 2012-03-08 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2012-03-08 10:15:00

Miejsce złożenia oferty: Sekretariat pok. nr 33 w Starostwie Powiatowym w Nidzicy

Ogłoszono dnia: 2012-02-29 przez Grzegorz Napiwodzki

Treść:

I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Powiat Nidzicki
ul. Traugutta 23
13-100 Nidzica
tel. 089/625 32 79 fax. 089/625 32 79
Strona www.powiatnidzicki.pl
e-mail: starosta.nni@powiatypolskie.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia http://biptest.warmia.mazury.pl/powiat_nidzicki/ zakładka „Zamówienia publiczne”


II. Określenie trybu zamówienia
Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty 200 000 EURO

III. Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych

Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie:
 ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,
 ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej,
 ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
 ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej,
 ubezpieczenia szyb od stłuczenia,
 ubezpieczeń komunikacyjnych,

w następujących jednostkach organizacyjnych:

L.p. Nazwa jednostki NIP REGON PKD
1 Starostwo Powiatowe w Nidzicy, ul. Traugutta 23, 13-100 Nidzica 9840088817 510750380 8411z
2 Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Kolejowa 29, 13-100 Nidzica 984-00-88-846 510750500 6321Z
3 Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Nidzicy ul. Olsztyńska 28 13-100 Nidzica 9840088817 510750380 8411z
4 Powiatowy Urząd Pracy, Traugutta 23, 13-100 Nidzica 745-10-75-498 510928701 8413 Z
5 Zespół Szkół Rolniczych i Ogólnokształcących w Jagarzewie, Jagarzewo 54, 13-113 Janowo 745-11-03-013 519460889
6 Zespół Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących ,ul. Jagiełły 3, 13-100 Nidzica 7451173597 000193720 8560 Z
7 Zespół Szkół Ogólnokształcących, ul. Jagiełły 1, 13-100 Nidzica, 984-00-13-682 511343316 8560Z
8 Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy, ul. Wyborska 12, 13-100 Nidzica 984-01-25-234 510893871 8790Z
9 Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Traugutta 13, 13-100 Nidzica 984-009-56-39 510854730 8899Z
10 Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna, ul. Traugutta 13, 13-100 Nidzica 984-01-25-228 000707426 8560Z
11 Centrum Kształcenia Praktycznego, ul. Wyborska 10, 13-100 Nidzica 984-015-02-84 519565766 8022E

UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz ofert częściowych.

IV. Oznaczenie zadania za pomocą Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

CPV – 66.51.00.00-8 Usługi ubezpieczeniowe.

V. Termin wykonania zamówienia:

Termin realizacji zamówienia: 36 miesięcy,
przewidywany okres ubezpieczenia
od dnia 15.03.2012r. do dnia 14.03.2015r.
VI. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału wskazane w art. 22 ust. 1 Ustawy, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności tj. posiadają zezwolenie do wykonywania działalności ubezpieczeniowej;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.

Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia" w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt. 9 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnia.
Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Ponadto wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia będą podlegali wykonawcy zgodnie z art. 24 Ustawy.

VIII. Informacje o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy.

Wymagane niżej wymienione dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii nie potwierdzonych notarialnie muszą być opatrzone klauzulą „ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM” i podpisane przez wykonawcę na każdej stronie.

Lp. Warunek do spełnienia przez wykonawcę Dokument potwierdzający spełnienie warunku Uwagi
1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj. posiadają zezwolenie do wykonywania działalności ubezpieczeniowej; Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie zezwolenia do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2010 r., Nr 11, poz. 66 z późn. zm.) Dokument ten będzie stanowić załącznik do oferty
2 Posiadanie wiedzy i doświadczenia Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy
Dokument ten będzie stanowić załącznik do oferty, wg załączonego wzoru
3 Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie zamówienia Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy
Dokument ten będzie stanowić załącznik do oferty, wg załączonego wzoru
4. Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy
Dokument ten będzie stanowić załącznik do oferty, wg załączonego wzoru


W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy złożyć:
1 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wg załączonego wzoru.
2 Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisu wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Pozostałe dokumenty i oświadczenia, jakie zobowiązani są złożyć wykonawcy:
1. Wypełniony i podpisany Formularz Oferty.
2. OWU wszystkich ubezpieczeń, które są przedmiotem zamówienia.

UWAGA:
• Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
• W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w § 1 ust. 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r., Nr 226, poz. 1817) , kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty.
• Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
• Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

IX. Dokumenty składane przez podmioty składające wspólną ofertę.

Podmioty wspólnie składające ofertę (konsorcjum, koasekuracja).
1. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej wykonawców każdy z nich musi spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 Ustawy, oraz nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Przynajmniej jeden z wykonawców musi spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2-4
Oświadczenie wspólne o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 ust.1 składa i podpisuje ustanowiony przez wykonawców pełnomocnik do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub wszyscy wykonawcy składają i podpisują oświadczenie łącznie.
Każdy z wykonawców występujących wspólnie musi złożyć odrębnie:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,
- aktualny odpis z właściwego rejestru – jeżeli przepisy odrębne wymagają wpisu do rejestru.
2. Wykonawcy występujący wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są stosownie do treści art. 23 ust. 2 Ustawy, ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
3. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez uprawnionych przedstawicieli każdego z partnerów. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
4. Wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za prawidłową realizację zamówienia.

X. Dokumenty podmiotów zagranicznych.

1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedstawia dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że:
 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

XI. Wymagania dotyczące wadium.

Zamawiający nie wymaga od wykonawców wnoszenia wadium.

XII. Termin związania ofertą

Składający ofertę pozostaje nią związany na okres 30 dni kalendarzowych od daty upływu terminu składania ofert. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, w tym że Zamawiający może tylko raz, na co najmniej 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawcy o wyrażenie zgodny na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłużej jednak niż 60 dni.

XIII. Kryteria oceny ofert i ich znaczenia

Wykonawca podaje w ofercie jedną cenę za całość zamówienia. Cena musi zostać podana w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Cenę oferty należy określić z należytą starannością, na podstawie przedmiotu zamówienia
z uwzględnieniem wszystkich kosztów związanych z realizacją zadania wynikających
z zakresu usługi, niezbędnych do wykonania zadania i doliczyć do powstałej kwoty inne składniki wpływające na ostateczną cenę.
Jeżeli Wykonawca ma zamiar zaproponować jakieś rabaty lub upusty cen, powinien je od razu ująć w obliczeniach ceny, tak aby wyliczona cena za realizację zamówienia była ceną całościową. Późniejsze, np. w trakcie otwierania ofert, propozycje obniżek ceny nie będą przyjmowane przez Zamawiającego do wiadomości. Proponowana cena łączna powinna być podana w wysokości ostatecznej, tak aby Zamawiający nie musiał już dokonywać żadnych obliczeń, przeliczeń itp. działań w celu jej określenia. Zamawiający zgodnie z art. 87 ust. 2 ustawy poprawia omyłki w ofercie.
Zaokrąglenia cen w złotych należy dokonać do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5 zostaje skreślona, a druga cyfra po przecinku nie ulegnie zmianie.

W trakcie wyboru najkorzystniejszej oferty będzie brana pod uwagę cena łączna

Kryterium oceny ofert:

A. Cena łączna ubezpieczenia – 85%
B. Zaakceptowanie klauzul dodatkowych – 15%

A. cena łączna ubezpieczenia – suma składek za wszystkie ubezpieczenia będące przedmiotem niniejszego zamówienia
Oferty będą podlegały ocenie w kryterium A według następującego wzoru:

P min
An = __________ x 100 pkt.
Pn
An - liczba punktów przyznana ofercie n za spełnienie kryterium A
n - numer oferty
Pmin - cena minimalna wśród złożonych ofert
Pn - cena zaproponowana przez wykonawcę w ofercie n

B. zaakceptowanie klauzul dodatkowych – ocena kryterium polega na przyznaniu punktów za wprowadzenie do oferty dodatkowych klauzul rozszerzających ochronę ubezpieczeniową wg. następujących zasad:
• za rozszerzenie ochrony o klauzule o nr 23, 27, 28, 29, 31, 35 zostanie przyznanych po 5 punktów za każdą klauzulę,
• za rozszerzenie ochrony o klauzulę o nr 26 zostanie przyznanych 7 punktów,
• za rozszerzenie ochrony o klauzule o nr 20, 24, 25, 32, 33, 34, 36, 38 zostanie przyznanych po 8 punktów za każdą klauzulę,
• za rozszerzenie ochrony o klauzule nr 21, 22, 30, 39, 40 zostanie przyznanych po 10 punktów za każdą klauzulę,
• za rozszerzenie ochrony o klauzule nr 41 i 42 zostanie przyznanych po 12 punktów za każdą klauzulę,
• za rozszerzenie ochrony o klauzulę o nr 43 zostanie przyznanych 15 punktów,
• za rozszerzenie ochrony o klauzulę o nr 37 zostanie przyznanych 20 punktów,
• za rozszerzenie ochrony o klauzulę o nr 19 zostanie przyznanych 25 punktów.


Oferty będą podlegały ocenie w kryterium B według następującego wzoru:

Kn
Bn = __________ x 100 pkt.
Kmax
Bn - liczba punktów przyznana ofercie n za spełnienie kryterium B
n - numer oferty
Kmax – maksymalna łączna liczba punktów za zaakceptowanie klauzul dodatkowych uzyskana wśród badanych ofert
Kn - łączna liczba punktów za zaakceptowanie klauzul dodatkowych w ofercie n


UWAGA:
Brak zgody na włączenie do zakresu ubezpieczenia bądź zmiana treści którejkolwiek
z klauzul oznaczonych numerami od 1 do 18 spowoduje odrzucenie oferty.

UWAGA – w przypadku dopisków oraz zmian w treści klauzul fakultatywnych, odbiegających na niekorzyść od treści zawartej w SIWZ, za zmienioną klauzulę przyznanych będzie 0 punktów. W przypadku dopisków oraz zmian na korzyść – za daną klauzulę przyznana będzie przewidziana ilość punktów.

Przy zastosowaniu tej metodyki (w stosunku do kryterium B) dla każdej oferty n zostanie wyliczony wskaźnik oceny oferty Bn.


3) W celu wyboru najkorzystniejszej oferty w powiązaniu z przedstawionym wyżej kryterium Zamawiający będzie posługiwał się następującym wzorem:

Won = An x 85% + Bn x 15%

Won - wskaźnik oceny oferty n

Zamówienie publiczne zostanie udzielone wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów.



XIV. Opis sposobu przygotowania oferty.

1. Oferta złożona zgodnie z załączonym wzorem powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki o których mowa w SIWZ Zamawiającego;
2. Do oferty Wykonawca powinien załączyć Ogólne Warunki wszystkich ubezpieczeń, określonych w SIWZ.
3. Oferta musi być przygotowana zgodnie z wzorami, które stanowią załączniki do SIWZ i zgodnie
z wymaganiami SIWZ;
4. Wykonawca jest zobowiązany uzupełnić druki oferty, jeżeli zabraknie miejsca, należy dołączyć dodatkowe strony;
5. Oferta musi być przygotowana zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz z wymogami SIWZ;
6. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej bez użycia ścieralnego nośnika pisma, np. ołówka;
7. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ;
8. Oferta musi być podpisana przez osoby wskazane w dokumencie upoważniającym
do występowania w obrocie prawnym lub posiadające stosowne pełnomocnictwo;
9. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby/osób podpisujących ofertę;
10. Ofertę składaną przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, koasekuracja) podpisują wszyscy wykonawcy lub ustanowiony pełnomocnik.
11. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę z jedną ostateczną ceną (art. 82 ust. 1 Ustawy);
12. Za osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców uznaje się:
osoby wskazane w Krajowym Rejestrze Sądowym lub dokumencie równorzędnym, osoby legitymujące się odpowiednim pełnomocnictwem określającym zakres umocowania.
Dokument ten należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
13. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty;

14. Oferta musi być złożona Zamawiającemu w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie z opisem:
pełna nazwa wykonawcy
adres
numer telefonu, faksu
NIP, REGON

OFERTA NA UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI ZAMAWIAJĄCEGO – NIE OTWIERAĆ PRZED 8 marca 2012r. godz. 10:00

15. Jeżeli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r., Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.), wykonawca może zastrzec, iż nie mogą być one udostępniane innym uczestnikom postępowania. Winien on wówczas wyodrębnić te informacje w formie osobnego pakietu. Pakiet ten ma być wyraźnie oznaczony „TAJEMNICE PRZEDSIĘBIORSTWA – NIE UDOSTĘPNIAĆ INNYM UCZESTNIKOM POSTĘPOWANIA”.


XV. Miejsce i termin składania ofert

Oferty należy składać do dnia 8 marca 2012 r. do godz. 1000 w Sekretariacie pok. nr 33 w Starostwie Powiatowym w Nidzicy, pod rygorem nie rozpatrzenia oferty wniesionej po tym terminie bez względu na przyczyny opóźnienia (art. 84, ust. 2 Ustawy);
Wykonawca może wprowadzać zmiany, do złożonej oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzaniu zmian przed terminem składania ofert. Powiadomienie o wprowadzaniu zmian musi być złożone według takich samych zasad i wymagań jak składana oferta, odpowiednio oznakowane z dopiskiem "ZMIANA OFERTY",
Wykonawca ma prawo, przed upływem terminu składania ofert, wycofać złożoną przez siebie ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wycofaniu oferty. Powiadomienie o wycofaniu oferty musi być złożone według takich samych zasad i wymagań jak składana oferta, odpowiednio oznakowane z dopiskiem „WYCOFANIE OFERTY”.
Oferty złożone po terminie zostaną bez otwierania niezwłocznie zwrócone Wykonawcy.
Otwarcie ofert nastąpi w Starostwie Powiatowym w Nidzicy pok. nr 23 w dniu 08 marca 2012.r. o godz. 1015.

XVI. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

XVII. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

XVIII. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy .

XIX. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy.

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia niżej wymienionych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
1) zmiany terminów płatności, wysokości i liczby rat składki – taka zmiana zostanie dokonana, bez dodatkowej zwyżki składki, na pisemny wniosek Zamawiającego złożony przed upływem terminu płatności składki przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia po uprzedniej zgodzie Wykonawcy;
2) zmiany wysokości składki lub raty składki w ubezpieczeniach majątkowych w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia – w przypadku zmiany wartości majątku w okresie ubezpieczenia oraz w wyniku nabycia składników majątkowych w okresie pomiędzy zebraniem danych
a rozpoczęciem okresu ubezpieczenia. Składka będzie rozliczna zgodnie z określonymi w specyfikacji zapisami klauzuli warunków i taryf oraz klauzul automatycznego pokrycia;
3) zmiany wysokości składki w ubezpieczeniu mienia od ognia i innych zdarzeń losowych w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia budynków i budowli – w przypadku zmiany rodzaju wartości budynków/budowli (np. z wartości księgowej brutto na wartość odtworzeniową). Składka będzie rozliczna zgodnie z, określonymi w specyfikacji, zapisami klauzuli warunków i taryf;
4) zmiany wysokości składki w ubezpieczeniach komunikacyjnych w przypadku ubezpieczenia pojazdów nabywanych przez Zamawiającego (jednostki Zamawiającego) w trakcie trwania umowy o udzielenie zamówienia publicznego oraz sprzedaży lub likwidacji pojazdów przez Zamawiającego (jednostki Zamawiającego) i zmiany posiadacza pojazdów w tym okresie, przy czym nowe polisy komunikacyjne będą zawierane na okresy roczne zgodnie z wnioskiem Zamawiającego i maksymalnie będzie można zawrzeć w trakcie trwania ww. umowy na nowonabyty pojazd. Ostatnim dniem umożliwiającym ubezpieczenie pojazdu na warunkach umowy o udzielenie zamówienia publicznego jest ostatni dzień obowiązywania umowy to jest 14.03.2015 r. Maksymalnie okres ubezpieczenia pojazdów zakończy się dnia 13.03.2016 r. Składka będzie rozliczna zgodnie z zapisami klauzuli warunków i taryf;
5) zmiany dotyczące liczby jednostek organizacyjnych Zamawiającego i ich formy prawnej - w przypadku:
a) powstania nowych jednostek (w wyniku utworzenia, połączenia lub wyodrębniania) - składka będzie rozliczna bądź naliczana zgodnie z, określonymi w specyfikacjami, zapisami klauzuli warunków i taryf;
b) przekształcenia jednostki – warunki ubezpieczenia będą nie gorsze jak dla jednostki pierwotnej;
c) likwidacji jednostki – jednostka zostanie wyłączona z ochrony ubezpieczeniowej, a jeżeli jej mienie zostanie przekazane innym jednostkom organizacyjnym Zamawiającego, to zostanie ono objęte ochroną przez Wykonawcę na warunkach ubezpieczenia nie gorszych jak dla jednostki zlikwidowanej.
6) korzystnej dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy oraz wprowadzenia nowych klauzul za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy bez dodatkowej zwyżki składki,
7) zmiany zakresu ubezpieczenia wynikająca ze zmian przepisów prawnych.

Przedmiotowe ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 29.02.2011 r.

Nidzica, dnia 29.02.2012 r.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Patryk Kozłowski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-02-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Grzegorz Napiwodzki
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-02-29 14:50:08
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-02-29 14:54:42
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-03-16 09:17:22
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1860 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony