ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nidzicy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa paliwa i olejów do pojazdów i sprzętu będących własnością Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy Z podziałem na 2 zadania: Zadanie nr 1 - Dostawa paliwa płynnego i olejów Zadanie nr 2 - Dostawa paliwa gazowego LPG Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa paliwa i olejów do pojazdów i sprzętu będących własnością Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy Z podziałem na 2 zadania: Zadanie nr 1 - Dostawa paliwa płynnego i olejów Zadanie nr 2 - Dostawa paliwa gazowego LPG

Szczegóły informacji

Dostawa paliwa i olejów do pojazdów i sprzętu będących własnością Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy Z podziałem na 2 zadania: Zadanie nr 1 - Dostawa paliwa płynnego i olejów Zadanie nr 2 - Dostawa paliwa gazowego LPG

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 408742-2011

Termin składania ofert / wniosków: 2011-12-12 09:30:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2011-12-12 09:45:00

Miejsce złożenia oferty: : Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy , 13-100 Nidzica ul. Kolejowa 29 pokój Nr 1 ( I piętro ).

Ogłoszono dnia: 2011-12-02 przez Jacek Dłuski

Treść:

Dostawa paliwa i olejów do pojazdów i sprzętu będących własnością Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy Z podziałem na 2 zadania: Zadanie nr 1 - Dostawa paliwa płynnego i olejów Zadanie nr 2 - Dostawa paliwa gazowego LPG
Numer ogłoszenia: 408742 - 2011; data zamieszczenia: 02.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy , ul. Kolejowa 29, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6252313, faks 089 6254129.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliwa i olejów do pojazdów i sprzętu będących własnością Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy Z podziałem na 2 zadania: Zadanie nr 1 - Dostawa paliwa płynnego i olejów Zadanie nr 2 - Dostawa paliwa gazowego LPG.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa paliwa i olejów do pojazdów i sprzętu będących własnością Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy Z podziałem na 2 zadania: Zadanie nr 1 - Dostawa paliwa płynnego i olejów Zadanie nr 2 - Dostawa paliwa gazowego LPG Całkowita wielkosć lub zakres: Wartość zamówinia jest mniejsza od 193000 euro CPV : 09100000-0 Paliwa Zadanie nr 1 - Dostawa paliwa płynnego i olejów Zamówienie obejmuje wykonanie następujących dostaw: Etylina Pb 95 - 500 l Olej napędowy Eurodiesel lub Ekodiesel - 12160 l Olej sil.SAE:TD 5W - 40;API:SM/CF - 20 l Olej sil.SAE:5W/40 API SM/CF - 5 l Olej sil. SAE:5W-40;API: CH 4 - 30 l Olej sil. SAE:30 API:CD - 40 l Olej sil. SAE: 20W-30 API:S.C. - 4 l Olej sil. SAE:10W-40;API:SL/CF - 4l Olej sil. SAE:15W/40:API CH-4/SG - 15 l Olej sil. SAE:15W/40 API:CF - 30 l Olej do mieszanek do pił Stihl - 4 l Olej do mieszanek pił Husqwarna - 1 l Olej do smarowania łańcuchów pił m-ki stihl i husqwarna - 15 l Olej przekładniowy SAE:80W-90 API:GL-4 - 40 l Olej przekładniowy SAE 10W-30 API GL 4 - 90 l Smar do smarowania łożysk i sworzni 0,8 kg - 15 szt Nafta- 10 l Smar w tubach (kartusz) do łożysk, sworzni 0,4 kg -20 szt Olej hydrauliczny HL46 - 30 l Olej hydrauliczny L-HV 68 - 180 l Płyn hamulcowy DOT 4 0,5 l - 3 szt Płyn hamulcowy R3 0,5 l - 2 szt Płyn chłodniczy petrygo Q - 25 l Płyn do spryskliwania szyb letni - 20 l Płyn do spryskiwania szyb zimowy - 30l Woda destylowana - 2l Zadanie nr 2 - Dostawa paliwa gazowego LPG Zamówienie obejmuje wykonanie następujących dostaw: Paliwo gazowe LPG - 3470 l Dostawa paliwa i olejów odbywać się będzie własnymi pojazdami i sprzętem Zamawiającego z możliwością codziennego odbioru ze stacji paliw położonych w odległości nie większej niż 3 km od siedziby Zamawiającego wg zapotrzebowania. Proponowane ilości dostaw są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. Zakup paliwa i olejów będzie każdorazowo rejestrowany w karcie drogowej lub raporcie pracy sprzętu przedłożonej przez kierowcę lub operatora Zamawiającego oraz w asygnacie rozchodowej znajdującej się w punkcie sprzedaży. Zamawiający dopuszcza tankowanie paliw i olejów w karnistry w przypadku zapotrzebowania tankowania w paliwa i oleje sprzętów drobnych, np. agregat prądotwórczy, kosiarki, piły. W okresie zimowym Wykonawca dokona dostawy zamawianego paliwa i olejów przystosowanego do niskich temperatur.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

·         Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawca musi posiadać koncesje wymagane na podjęcie działalności w zakresie obrotu paliwami objętymi niniejszym zamówieniem na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006r. Nr 89 poz. 625 z późn. zm.) Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tych warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Nie wymaga się dokumentów potwierdzających

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Nie wymaga się dokumentów potwierdzających

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Nie wymaga się dokumentów potwierdzających

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Nie wymaga się dokumentów potwierdzających

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         koncesję, zezwolenie lub licencję

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty należy załączyć również 1. Dokumenty należy przedstawić w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę . 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. 3. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie innych dokumentów (aktualnego odpisu z właściwego rejestru - zgodnie z pkt 9 ust.2.2) SIWZ) . 4. Dokument pełnomocnika Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w formie oryginału. 5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty, o których mowa w pkt 9 ust. 2 siwz składa każdy z nich. W przypadku wyboru oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy, umowę regulującą współpracę tych wykonawców. 6. Wypełniony wzór formularza ofertowego. ( zał. Nr 3 siwz) 7. Wypełniony ofertowy formularz cenowy (ślepy) (zał. Nr 4a,4b siwz) 8. Akceptowany (parafowany) projekt umowy (zał. Nr 5a, 5b siwz) 9. W przypadku gdy ofertę składa osoba fizyczna należy załączyć dokument wskazujący osobę uprawnioną do podpisania oferty

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewiduje się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w następującym zakresie: a) Zamawiający dopuszcza tankowanie nowo zakupionych pojazdów i sprzętu w trakcie trwania umowy poprzez wcześniejsze pisemne powiadomienie dostawcy Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biptest.warmia.mazury.pl/powiat_nidzicki/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy , 13-100 Nidzica ul. Kolejowa 29.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2011 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy , 13-100 Nidzica ul. Kolejowa 29 pokój Nr 1 ( I piętro ).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. dot. sekcji II.2). CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zamówienie należy wykonać w terminie: od 01.01.2012r. do 31.12.2012r. 2. Czy przewiduje się ustanowienie dynamicznego systemu zakupów - nie, 3. Czy przewiduje się zawarcie umowy ramowej - nie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostaw paliwa płynnego i olejów.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie następujących dostaw: Etylina Pb 95 - 500 l Olej napędowy Eurodiesel lub Ekodiesel - 12160 l Olej sil.SAE:TD 5W - 40;API:SM/CF - 20 l Olej sil.SAE:5W/40 API SM/CF - 5 l Olej sil. SAE:5W-40;API: CH 4 - 30 l Olej sil. SAE:30 API:CD - 40 l Olej sil. SAE: 20W-30 API:S.C. - 4 l Olej sil. SAE:10W-40;API:SL/CF - 4l Olej sil. SAE:15W/40:API CH-4/SG - 15 l Olej sil. SAE:15W/40 API:CF - 30 l Olej do mieszanek do pił Stihl - 4 l Olej do mieszanek pił Husqwarna - 1 l Olej do smarowania łańcuchów pił m-ki stihl i husqwarna - 15 l Olej przekładniowy SAE:80W-90 API:GL-4 - 40 l Olej przekładniowy SAE 10W-30 API GL 4 - 90 l Smar do smarowania łożysk i sworzni 0,8 kg - 15 szt Nafta- 10 l Smar w tubach (kartusz) do łożysk, sworzni 0,4 kg - 20 szt Olej hydrauliczny HL46 - 30 l Olej hydrauliczny L-HV 68 - 180 l Płyn hamulcowy DOT 4 0,5 l - 3 szt Płyn hamulcowy R3 0,5 l - 2 szt Płyn chłodniczy petrygo Q - 25 l Płyn do spryskliwania szyb letni - 20 l Płyn do spryskiwania szyb zimowy - 30l Woda destylowana - 2l całkowita wielkosć lub zakres: wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty 193000 euro.

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00-0.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2012.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa paliwa gazowego LPG.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie następujących dostaw: Paliwo gazowe LPG - 3470 l Całkowita wielkosć lub zakres: wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty 193000 euro.

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00-0.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2012.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

 

 

                                                                                                                                Dyrektor PZD

                                                                                                                                Jacek Dłuski

 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Iwona Kowalewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-12-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jacek Dłuski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-12-02 13:53:07
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-12-02 14:00:48
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-20 11:49:48
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1649 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony