ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nidzicy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM na usługę Udzielenia kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu powiatu na rok 2011 oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów. Drukuj informację Zamówienie publiczne: OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM na usługę Udzielenia kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu powiatu na rok 2011 oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów.

Szczegóły informacji

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM na usługę Udzielenia kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu powiatu na rok 2011 oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Powiat Nidzicki

Finansowanie: Środki własne

Nr TED: 2011187346

Termin składania ofert / wniosków: 2011-07-25 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2011-07-25 11:15:00

Miejsce złożenia oferty: Starostwo Powiatowe w Nidzicy ul. Traugutta 23 13-100 Nidzica pokój nr 33 (Sekretariat starostwa)

Ogłoszono dnia: 2011-06-13 przez Renata Mróz

Treść:

I. NAZWA (firma) I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Powiat Nidzicki
ul. Traugutta 23
13-100 Nidzica
Tel. 089/625 32 79 fax. 089/6253279
Strona; www.powiatnidzicki.pl
e-mail:starosta.nni@powiatypolskie.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia http://biptest.warmia.mazury.pl/powiat_nidzicki/ zakładka „Zamówienia publiczne”

II. OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA
- przetarg nieograniczony
- wartość zamówienia przekracza kwotę 193 000 EURO

III. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ORAZ WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA.

Przedmiotem Zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 3.500.000,00 PLN (słownie: trzy miliony pięćset tysięcy złotych 00/100) na finansowanie planowanego deficytu budżetu powiatu na rok 2011 oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów.

Zamawiający oczekuje na oferty spełniające wymagania określone w niniejszej SIWZ i uwzględniające:

1) wykorzystanie kredytu w trzech transzach, z tego pierwsza transza kredytu powinna być postawiona do dyspozycji zamawiającego w dniu 09.08.2011 roku a następne transze w ciągu 5 dni od daty wystąpienia zamawiającego w odrębnym piśmie, nie później niż do 20 grudnia 2011 roku,

2) roczna karencja w spłacie kredytu,

3) spłata kredytu będzie następować w 108 ratach miesięcznych począwszy od dnia 01.09.2012 roku, w następujących terminach i wysokościach:
a) 77 kolejnych rat w wysokości 10.000,00 PLN, płatnych w okresie od
01.09.2012 r. do 01.01.2019 r.,
b) 30 kolejnych rat w wysokości 88.064,00 PLN, płatne w okresie od
01.02.2019 r. do 01.07.2021 r.;
c) ostatnia rata w wysokości 88.080,00 PLN, płatna do 01.08.2021 r.

4) odsetki od wykorzystanego kredytu będą naliczane w okresach miesięcznych, wg kalendarza: miesiąc – rzeczywista liczba dni, a rok 365 dni oraz płatne w terminach do pierwszego dnia każdego miesiąca począwszy od dnia 01.09.2011 r. oraz w dniu ostatecznej spłaty kredytu,

5) Oprocentowanie kredytu zawierać będzie następujące elementy:
- zmienna średnia stawka WIBOR dla lokat 1 miesięcznych (WIBOR 1M),
- stała w całym okresie kredytowania marża banku (dla przygotowania oferty Wykonawca zobowiązany jest przyjąć WIBOR 1M w wysokości z dnia 5 lipca 2011 r.

6) Zamawiający dopuszcza zabezpieczenie kredytu w postaci weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową.

IV. OZNACZENIE ZADANIA ZA POMOCĄ WSPÓLNEGO SŁOWNIKA ZAMÓWIEŃ (CPV).

CPV - 66113000 Usługi udzielania kredytu.

V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

- Od 5 sierpnia 2011 do 1 sierpnia 2021 r.

VI. ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH I WARIANTOWYCH.

VII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW

Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień – ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie 6.1.1. SIWZ.

posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia – ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w punkcie 6.1. SIWZ.

znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia – ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w punkcie 6.1. SIWZ.

nie podlega wykluczeniu z Postępowania, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy – ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie 6.1.1. SIWZ.

Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formuła „spełnia – nie spełnia”. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniu wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

VIII. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY JAKIE POWINNI DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU

W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ oraz następujące dokumenty:

warunki określone w punktach 5.1.1. oraz 5.1.4. SIWZ.– do oferty każdy z Wykonawców powinien załączyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

- koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem,

- zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

- aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

- aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

IX. ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT WSPÓLNYCH.

X. DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH.

Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. – Dz.U. Nr 226, poz. 1817 z późn. zm.).

XI. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM

Warunkiem udziału w Postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).
Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w punkcie 12.1. SIWZ.
Wadium może być wnoszone w następujących formach:
a) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku
Spółdzielczym w Nidzicy Nr 24 8834 0009 2001 0004 9780 0006,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).

Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu – przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – przetarg na kredyt”. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 9.3. b-e muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą.
W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 9.3. a SIWZ.

Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz jego przepadku określa Ustawa

XII. TERMIN ZMIĄZANIA OFERTĄ

Wykonawcy będą związani ofertą przez okres 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert, o którym mowa w punkcie 12.1. SIWZ.

XIII. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE.

Jedynym kryterium oceny jest cena oferty.

W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się posługiwał następującym wzorem:
Liczba pkt. przyznana danej ofercie = cena minimalna wśród ważnych ofert x 100 pkt.
cena oferty badanej
Zamawiający udzieli Zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punków.

XIV. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT.

Termin składania ofert upływa 25.07.2011 r. o godz. 1100. Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego i zaadresować: Starostwo Powiatowe w Nidzicy ul. Traugutta 23 13-100 Nidzica.
Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.07.2011 r. o godz. 1115 w siedzibie Zamawiającego - Starostwo Powiatowe w Nidzicy ul. Traugutta 23, pokój nr 23.
Informacje ogłoszone w trakcie publicznego otwarcia ofert zostaną udostępnione nieobecnym Wykonawcom na ich wniosek.

XV. ZAMAWIAJĄCY NIE ZAMIERZA ZAWRZEĆ UMOWY RAMOWEJ.
XVI. ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW.

XVII. ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ.

XVIII. ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA UZUPEŁNIAJ W OPARCIU O ART. 67 UST. 1 PKT. 6 USTAWY.

Przedmiotowe ogłoszenie o zamówienie zostało przekazane do publikacji Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 13.06.2011 r.


Nidzica, dnia 13.06.2011

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wiesława Samsel
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-06-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Renata Mróz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-06-13 13:07:08
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-06-13 14:59:54
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-08-11 12:48:40
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1761 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony