ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nidzicy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM na usługę Opracowanie „Programu inwentaryzacji i usuwania wyrobów zawierających azbest na lata 2011 – 2032 dla Powiatu Nidzickiego. Drukuj informację Zamówienie publiczne: OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM na usługę Opracowanie „Programu inwentaryzacji i usuwania wyrobów zawierających azbest na lata 2011 – 2032 dla Powiatu Nidzickiego.

Szczegóły informacji

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM na usługę Opracowanie „Programu inwentaryzacji i usuwania wyrobów zawierających azbest na lata 2011 – 2032 dla Powiatu Nidzickiego.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Powiat Nidzicki

Finansowanie: Finansowanie łączne

Nr UZP: 105244/2011

Termin składania ofert / wniosków: 2011-05-18 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2011-05-18 10:15:00

Miejsce złożenia oferty: Oferty należy składać w Starostwie Powiatowym w Nidzicy, ul. Traugutta 23, 13-100 Nidzica pok. nr 33 (sekretariat) lub nadsyłać na adres: Starostwo Powiatowe w Nidzica ul. Traugutta 23, 13-100 Nidzica

Ogłoszono dnia: 2011-05-09 przez Ludwik Ekiert

Treść:

I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Powiat Nidzicki
ul. Traugutta 23
13-100 Nidzica
tel. 089/625 32 79 fax. 089/625 32 79
Strona www.powiatnidzicki.pl
e-mail: starosta.nni@powiatypolskie.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia http://biptest.warmia.mazury.pl/powiat_nidzicki/ zakładka „Zamówienia publiczne”


II. Określenie trybu zamówienia
Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty 193 000 EURO

III. Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych

Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania dokumentu, poprzez Opracowanie
„Programu inwentaryzacji i usuwania wyrobów zawierających azbest na lata 2011 – 2032
dla Powiatu Nidzickiego”.

Program powinien obejmować pełną i dokładną inwentaryzację wyrobów zawierających azbest na terenie powiatu, plan ochrony przed szkodliwością azbestu wraz
z propozycjami działań edukacyjno-informacyjnymi, plan usuwania azbestu, z wyszczególnieniem publicznych terenów i obiektów budowlanych z dokładnym wskazaniem zadań, podmiotów odpowiedzialnych za realizację, harmonogram realizacji i zestawienie szacunkowych kosztów. W inwentaryzacji należy stosować numery i obręby ewidencyjne działek.
Dokument ma być wykonany na poziomie profesjonalnym i spełniać równocześnie kryteria 4 programów gminnych: gminy Nidzica, Janowo, Janowiec Kościelny i Kozłowo.
Programy szczebla gminnego powinny być dokumentami wyodrębnionymi i zostać tak sporządzone, że mogą funkcjonować samodzielnie. Program powiatowy ma być wyodrębnionym dokumentem zbiorczym. Dokument powinien ostatecznie przyjąć formę
segregatora, w którym zebrane będą 4 programy gminne oraz zbiorczy program powiatowy.
Zasadniczą częścią Programu ma być, jak wspomniano wyżej, dokładna i szczegółowa
inwentaryzacja i baza danych o lokalizacji istniejących wyrobów zawierających azbest zawierająca numery i obręby ewidencyjne działek.
Powinna ona uwzględniać w szczególności:
a) ocenę stanu wyrobów zawierających azbest,
b) możliwość bezpiecznego dalszego użytkowania,
c) termin likwidacji wyrobów zawierających azbest,
d) harmonogram likwidacji do 2032 r.

Bezwzględny jest wymóg zgodności treści programu z istniejącymi, zatwierdzonymi
prawnie dokumentami szczebla krajowego i wojewódzkiego, takimi jak np. Krajowy Plan
Gospodarki Odpadami, Wojewódzki Plan Gospodarki Odpadami Dla Województwa
Warmińsko-Mazurskiego na lata 2007-2010, Polityka Ekologiczna Państwa, Program
Ochrony Środowiska Dla Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2007-2010 oraz
lokalnymi strategiami rozwoju.

Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności:

- ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz.1243 ze zm.),
- rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r.
(Dz. U. Nr 71, poz. 649) w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest,
oraz „Program Oczyszczania Kraju z Azbestu na lata 2009-2032”.

IV. Oznaczenie zadania za pomocą Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

CPV - 71241000-9: Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy
CPV - 90721500-2: Usługi ochrony przed substancjami toksycznymi

V. Termin wykonania zamówienia:

o 30 września 2011 r. – opracowanie i przedłożenie Zamawiającemu „Programu inwentaryzacji i usuwania wyrobów zawierających azbest na lata 2011 – 2032 dla Powiatu Nidzickiego” wraz z przeprowadzoną procedurą oceny oddziaływania na środowisko.
VI. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówien publicznych oraz warunki określone w SIWZ. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej zamówieniem działalności lub
czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
Opis sposobu dokonania oceny tego warunku:

Wykonawca w przedłożonych dokumentach (np. rejestracji firmy, koncesji, zezwolenia lub licencji) winien wykazać potwierdzenie profilu działania Wykonawcy, odpowiadający przedmiotowi zamówienia.Wykonawca jest podmiotem prowadzącym działalność gospodarczą lub inną jednostką organizacyjną utworzoną zgodnie z przepisami prawa, związaną zakresem działalności z ochroną środowiska, gospodarką odpadami lub budownictwem.
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonania oceny tego warunku:

Wykonawca prowadził już:
- inwentaryzację wyrobów zawierających azbest na obszarze co najmniej 1 całej gminy
i sporządził z tego stosowną dokumentację,
- opracował samodzielnie co najmniej 3 dokumenty o charakterze programu usuwania
wyrobów zawierających azbest, w tym co najmniej 1 szczebla powiatowego lub wyższego.
Wykonawca posiada:
- pisemne referencje co najmniej 1 gminy, na terenie której prowadził inwentaryzację oraz co najmniej 1 jednostki samorządu terytorialnego szczebla powiatowego lub wyższego, na których terenie Wykonawca sporządzał programy usuwania azbestu.
c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym
Opis sposobu dokonania oceny tego warunku:

Wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do realizacji zamówienia. Zamawiający przyjmując prawdziwość oświadczenia, dokona pozytywnej oceny tego warunku.
d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Opis sposobu dokonania oceny tego warunku:

Wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia. Zamawiający przyjmując prawdziwość oświadczenia, dokona pozytywnej oceny tego warunku.
e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
Opis sposobu dokonania oceny tego warunku:
Wykonawca złoży oświadczenie, że jest w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej do realizacji zamówienia. Zamawiający przyjmując prawdziwość oświadczenia, dokona pozytywnej oceny tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w podpunkcie a musi spełniać każdy z Wykonawców, natomiast warunki opisane w podpunktach b, c, d i e muszą spełniać Wykonawcy łącznie.

VIII. Informacje o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy.
Zamawiający żąda, aby Wykonawca dołączył do oferty następujące dokumenty i oświadczenia:
a) formularz oferty stanowiący (załącznik nr 1 do SIWZ)
b)oświadczenia wymagane w punkcie 6 SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ)
c) podpisane przez przedstawiciela wykonawcy oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp (załącznik nr 3). W przypadku
Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie podpisuje
przedstawiciel każdego Wykonawcy.
d) formularz doświadczenia zawodowego stanowiący (załącznik nr 4 do SIWZ)
Wykonawcy przedłożą w/w dokumenty w postaci oryginału.
e) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie
objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierające nazwisko osoby (osób) uprawnionej do
reprezentowania firmy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert;

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane
w podpunkcie (e) musi spełniać każdy z Wykonawców.
Wykonawcy przedłożą w/w dokumenty w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.


IX. Dokumenty składane przez podmioty składające wspólną ofertę.

a) w takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
b) należy przedstawić pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie innych dokumentów.
- dokument pełnomocnika Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być przedstawiony w formie oryginału.
c) Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

X. Dokumenty podmiotów zagranicznych.

Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 7 SIWZ podpunkt (e) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; wystawione nie wcześniej,
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; wystawione nie wcześniej,
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

Wykonawcy przedłożą w/w dokumenty w postaci oryginału lub kserokopii
poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunktach a i b oraz punkcie 7 podpunkt (e), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Wykonawcy przedłożą w/w dokument w postaci oryginału lub kserokopii
poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

XI. Wymagania dotyczące wadium.
Wadium nie jest wymagane.

XII. Termin związania ofertą
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XIII. Kryteria oceny ofert i ich znaczenia

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
Cena - 100%
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska największą ilość punktów.

Opis kryteriów:

Kryterium cena będzie oceniane według wzoru:
C naj.
W = ----------------- xR
C bad.
W - wartość punktowa obliczona do dwóch miejsc po przecinku
R – ranga w ocenie, tj. 100 pkt
C naj. - cena oferty najkorzystniejszej
C bad. – cena oferty badanej

XIV. Miejsce i termin składania ofert

Oferty należy składać w Starostwie Powiatowym w Nidzicy, ul. Traugutta 23, 13-100 Nidzica pok. nr 33 (sekretariat) lub nadsyłać na adres: Starostwo Powiatowe w Nidzica ul. Traugutta 23, 13-100 Nidzica w terminie do dnia 18 maja 2011 r., do godz. 1000.

Oferty otrzymane po terminie nie zostaną otwarte i będą zwrócone wykonawcom po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18 maja 2011 r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego sala nr 23 I piętro.
XV. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

XVI. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

XVII. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

XVIII. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy .

Przedmiotowe ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 09.05.2011 r.

Nidzica, dnia 09.05.2011 r.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Katarzyna Karpińska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-05-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ludwik Ekiert
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-05-09 13:53:18
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-05-09 14:00:36
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-06-08 09:56:56
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2159 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony