ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nidzicy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM na wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnychDrukuj informację Zamówienie publiczne: OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM na wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych

Szczegóły informacji

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM na wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Nidzicy

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 33978-2011

Termin składania ofert / wniosków: 2011-03-17 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2011-03-17 10:15:00

Miejsce złożenia oferty: Starostwo Powiatowe w Nidzicy; ul. Traugutta 23; 13-100 Nidzica Pokój nr 33 (sekretariat)

Ogłoszono dnia: 2011-03-02 przez Janusz Aziewicz

Treść:

Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych.


I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Starostwo Powiatowe w Nidzicy
ul. Traugutta 23
13-100 Nidzica
tel. 089/625 32 79 fax. 089/625 32 79
Strona www.powiatnidzicki.pl
e-mail: starosta.nni@powiatypolskie.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia http://biptest.warmia.mazury.pl/powiat_nidzicki/ zakładka „Zamówienia publiczne”


II. Określenie trybu zamówienia
Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty 193 000 EURO

III. Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa następujących tablic rejestracyjnych, spełniających wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tekst jednolity - Dz. U. z 2007 r. Nr 186, póz. 1322):

Lp.
Wyszczególnienie
Ilość w szt.

1
Tablice rejestracyjne samochodowe jedno i dwurzędowe (zwyczajne, tymczasowe, indywidualne i zabytkowe)
13000

2
Tablice rejestracyjne motocyklowe (zwyczajne, zabytkowe, indywidualne)
550

3
Tablice rejestracyjne motorowerowe (zwyczajne)
1150

IV. Oznaczenie zadania za pomocą Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
CPV 34928472 - 7

V. Termin wykonania zamówienia:
Zamówienie realizowane będzie w okresie od dnia 01.04.2011r. do 31.03.2014 roku.
VI. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. l ustawy Prawo zamówień publicznych oraz warunki określone w SIWZ. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.

1.1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działaności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

Opis sposobu dokonania oceny tego warunku:

Wykonawca w przedłożonych dokumentach (np. rejestracji firmy, koncesji, zezwolenia lub licencji) winien wykazać potwierdzenie profilu działania Wykonawcy, odpowiadający przedmiotowi zamówienia

1.2.Posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia.

Opis sposobu dokonania oceny tego warunku:

Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat wykonał minimum trzy zadania polegajace na wykonaniu dostaw o podobnym charakterze i wartości minimum 50% wartości złożonej oferty wraz z udokumentowaniem o należytym ich wykonaniu (np. referencje).

1.3. Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym.

Opis sposobu dokonania oceny tego warunku:

Wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do realizacji zamówienia. Zamawiający przyjmując prawdziwość oświadczenia, dokona pozytywnej oceny tego warunku.

1.4. Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Opis sposobu dokonania oceny tego warunku:

Wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia. Zamawiający przyjmując prawdziwość oświadczenia, dokona pozytywnej oceny tego warunku.

1.5 Jest w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej.

Wykonawca złoży oświadczenie, że jest w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej do realizacji zamówienia. Zamawiający przyjmując prawdziwość oświadczenia, dokona pozytywnej oceny tego warunku.

Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”.

VIII. Informacje o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy.

1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Wykonawca wraz z ofertą przedłoży oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i oświadczenia wymagane w rozdziale VII oraz następujace dokumenty:

a) wyciąg z aktu rejestracji firmy (koncesja, zezwolenie lub licencja) potwierdzający profil działania Wykonawcy

b) wykaz wykonannych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciagłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

c) upoważnienie do podpisania oferty, jeśli nie wynika ono z innych przedłożonych dokumentów

2. W zakresie potwierdzenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, należy przedłożyć :
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.

Dokumenty należy składać w formie oryginałów lub kopii poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. W przypadku, gdy złożona kopia dokumentu będzie nieczytelna lub budzić będzie wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału.

3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń i dokumentów lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

IX. Dokumenty składane przez podmioty składające wspólną ofertę.

Oświadczenia podane w rozdz. VII i VIII ust. 1 podpisują wszyscy Wykonawcy na jednym oświadczeniu. Dokumenty wymagane w rozdz. VIII ust. 1 winny dotyczyć przynajmniej lidera konsorcjum i odpowiedniej liczby partnerów w celu wykazania spełnienia wymaganych warunków łącznie.

X. Dokumenty podmiotów zagranicznych.
Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada dokumenty odpowiadające dokumentom wymienionym w rozdz. VIII, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania zgodnie z § 4 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U Nr 226 poz. 1817). Dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż w terminach wskazanych w ww. rozporządzeniu.
W przypadku polegania Wykonawcy na potencjale technicznym lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, Wykonawca winien to udowodnić zamawiającemu, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Wszystkie kserokopie i odpisy dokumentów wymaganych muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.

XI. Inne wymagania, które winien spełniać wykonawca, a których nie spełnienie skutkować będzie odrzuceniem jego oferty:

a) posiadanie zezwolenie na produkcję tablic rejestracyjnych wydane przez organ wymieniony w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity - Dz. U. z 2005 r. Nr 108, póz. 908 z późn. zm.)

b) posiadanie certyfikatu na zgodność tablic rejestracyjnych z warunkami technicznymi

Na potwierdzenie spełnienia warunków:

a) Wykonawca przedstawia zezwolenie na produkcję tablic rejestracyjnych wydane przez organ wymieniony w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity - Dz. U. z 2005 r. Nr 108, póz. 908 z późn. zm.).

b) Wykonawca przedstawia certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych z warunkami technicznymi



XII. Wymagania dotyczące wadium.
Wadium nie jest wymagane.

XIII. Termin związania ofertą
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XIV. Kryteria oceny ofert i ich znaczenia
Przy wyborze oferty Zamawiający zastosuje następujące kryteria i ich wagi:

cena oferty -100%

Ilość punktów dla kryterium będzie wyznaczana ze wzoru:

Cena oferty najniższej
---------------------------- • xW (W - waga kryterium)
Cena oferty badanej

Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów.


XV. Miejsce i termin składania ofert

Miejscem składania ofert jest Starostwo Powiatowe w Nidzicy
ul. Traugutta 23
13-100 Nidzica
Pokój nr 33 (sekretariat)
w terminie do dnia 17.03.2011 r. do godz. 1000

Termin otwarcia ofert:
w dniu 17.03.2011 r. o godz. 1015 pokój 23

XVI Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

XVII. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

XVIII. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

XIX. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy .

Przedmiotowe ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 02.03.2011 r.

Nidzica, dnia 02.03.2011 r. 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Patryk Kozłowski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-03-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Janusz Aziewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-03-02 13:47:05
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-03-02 13:52:53
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-04-01 11:03:16
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1773 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony