ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nidzicy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Realizacja instalacji okablowania strukturalnego wraz z instalacją elektryczną ogólną oraz dedykowaną dla zasilania urządzeń sieci komputerowej w ramach remontu istniejącego okablowania sieci informatycznej i instalacji elektrycznej w budynku Starostwa Powiatowego w Nidzicy, ul. Traugutta 23Drukuj informację Zamówienie publiczne: Realizacja instalacji okablowania strukturalnego wraz z instalacją elektryczną ogólną oraz dedykowaną dla zasilania urządzeń sieci komputerowej w ramach remontu istniejącego okablowania sieci informatycznej i instalacji elektrycznej w budynku Starostwa Powiatowego w Nidzicy, ul. Traugutta 23

Szczegóły informacji

Realizacja instalacji okablowania strukturalnego wraz z instalacją elektryczną ogólną oraz dedykowaną dla zasilania urządzeń sieci komputerowej w ramach remontu istniejącego okablowania sieci informatycznej i instalacji elektrycznej w budynku Starostwa Powiatowego w Nidzicy, ul. Traugutta 23

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Nidzicy

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 229570-2010

Termin składania ofert / wniosków: 2010-08-16 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-08-16 10:15:00

Miejsce złożenia oferty: Starostwo Powiatowe w Nidzicy ul. Traugutta 23, 13-100 Nidzica, Pokój nr 33 (sekretariat)

Ogłoszono dnia: 2010-07-29 przez Elżbieta Bieniek

Treść:

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
na roboty budowlane

Realizacja instalacji okablowania strukturalnego wraz z instalacją elektryczną ogólną oraz dedykowaną dla zasilania urządzeń sieci komputerowej w ramach remontu istniejącego okablowania sieci informatycznej i instalacji elektrycznej w budynku Starostwa Powiatowego w Nidzicy, ul. Traugutta 23”


I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Starostwo Powiatowe w Nidzicy
ul. Traugutta 23
13-100 Nidzica
tel. 089/625 32 79 fax. 089/625 32 79
Strona www.powiatnidzicki.pl
e-mail: starosta.nni@powiatypolskie.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia http://biptest.warmia.mazury.pl/powiat_nidzicki/ zakładka „Zamówienia publiczne”


II. Określenie trybu zamówienia
Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty 4845000 EURO

III. Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
Przedmiotem zamówienia są:
roboty w zakresie instalacji budowlanych, polegające na dostawie materiałów i urządzeń oraz montażu sieci okablowania strukturalnego i sieci elektrycznej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Nidzicy w budynku przy ulicy Traugutta 23.

Zakres prac obejmuje:
- wykonanie prac instalacyjnych zgodnie z dokumentacją projektową,
- wykonanie dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej i elektronicznej,
- uruchomienie sieci logicznej i sieci elektrycznej.

Wykonawca dostarczy wszystkie potrzebne materiały i urządzenia zgodnie z załączonym zestawieniem materiałów, bądź materiałami równoważnymi i urządzeniami wraz z kartami katalogowymi.
Wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne świadectwa, aprobaty lub certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Podczas realizacji zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy:
1) prowadzenie robót zgodnie z wiedzą techniczną, obowiązującymi przepisami, a w szczególności techniczno budowlanymi i Polskimi Normami oraz wskazaniami Zamawiającego w ramach nadzoru inwestorskiego,
2) zapewnienie ciągłego kierowania robotami przez osoby posiadające wymagane uprawnienia,
3) przerwanie robót na czas określony na polecenie upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego potwierdzone wpisem do dziennika budowy,
4) przygotowanie wykonanych robót do odbioru (pisemne potwierdzenie prawidłowego wykonania przedmiotu umowy),

Dokładny zakres robót opisują :
- projekt techniczny (wykonawczy – w branży robót instalacyjnych) ,,Budowa sieci strukturalnej” ,
- projekt techniczny (budowlano-wykonawczy – w branży elektrycznej) ,,Remont instalacji elektrycznej wewnętrznej budynku Starostwa Powiatowego w Nidzicy” ,
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych na sieć elektryczną,
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych na sieć strukturalną LAN,
- przedmiar robót dot. remontu instalacji elektrycznej,
- przedmiar robót dot. wykonania sieci komputerowej wraz z dedykowaną siecią zasilającą w budynku Starostwa Powiatowego w Nidzicy.

Po wykonaniu instalacji wykonawca zobowiązany jest do:
1) wykonania dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej i elektronicznej.

UWAGA !
Użyte w projektach technicznych nazwy własne firm, producentów, marek nie są dla wykonawców obowiązujące. Można zastosować systemy różnych producentów lecz należy utrzymać jednolitość systemu i minimalne parametry techniczne nie gorsze niż posiada system LEVITON eXtreme® CAT 6 UTP SYSTEM firmy Leviton.

IV. Oznaczenie zadania za pomocą Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
CPV 45300000 – 0 roboty instalacyjne w budynkach,
CPV 45314300 – 4 instalowanie infrastruktury okablowania.

V. Termin wykonania zamówienia:
19 listopad 2010r.
VI. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki określone w § 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj:

1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

Opis sposobu dokonania oceny tego warunku:

Wykonawca w przedłożonych dokumentach (np. z rejestracji firmy, koncesja, zezwolenia lub licencja), winien wykazać potwierdzenie profilu działania Wykonawcy odpowiadający przedmiotowi zamówienia.

1.2. Posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.

Opis sposobu dokonania oceny tego warunku:

Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat wykonał minimum trzy zadania polegające na wykonaniu robót budowlanych (w branży instalacyjnej elektrycznych i okablowaniach sieci komputerowych), o podobnym charakterze i wartości minimum 50 % wartości złożonej oferty wraz z udokumentowaniem o należytym ich wykonaniu (np. referencje).

1.3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym

Opis sposobu dokonania oceny tego warunku:

Wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do realizacji zamówienia Zamawiający przyjmując prawdziwość oświadczenia dokona pozytywnej oceny tego warunku.

1.4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonania oceny tego warunku:

Wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia Zamawiający przyjmując prawdziwość oświadczenia dokona pozytywnej oceny tego warunku.

1.5. Są w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej.

Opis sposobu dokonania oceny tego warunku:

Zamawiający oceni pozytywnie spełnienie tego warunku, jeżeli:
1) wykonawca wykaże, że ma dodatni wynik finansowy za rok 2009,
2) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”.

VIII. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy

1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy wykonawca przedkłada oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i oświadczenia wymagane w rozdz. VII oraz następujące dokumenty:

1) wyciąg z aktu rejestracji firmy (koncesja, zezwolenia lub licencja), potwierdzający profil działania Wykonawcy odpowiadający przedmiotowi zamówienia,
2) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
3) oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia,
2. W zakresie potwierdzenia o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, należy przedłożyć:
1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp;

IX. Dokumenty składane przez podmioty składające wspólną ofertę.
Oświadczenia podane w rozdz. VII i VIII ust. 1 podpisują wszyscy wykonawcy na jednym oświadczeniu. Dokumenty wymagane w rozdz. VIII ust. 1 winny dotyczyć przynajmniej lidera konsorcjum i odpowiedniej liczby partnerów w celu wykazania spełnienia wymaganych warunków łącznie.
Oświadczenie podane w rozdz. VIII ust 2 pkt 1 składa każdy wykonawca (partner) oddzielnie.

X. Dokumenty podmiotów zagranicznych.
Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada dokumenty odpowiadające dokumentom wymienionym w rozdz. VIII, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania zgodnie z § 4 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U Nr 226 poz. 1817). Dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż w terminach wskazanych w ww. rozporządzeniu.
W przypadku polegania wykonawcy na potencjale technicznym lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, wykonawca winien to udowodnić zamawiającemu, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Wszystkie kserokopie i odpisy dokumentów wymaganych muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.

XI. Inne wymagania, które winien spełnić wykonawca, a których niespełnienie skutkować będzie odrzuceniem jego oferty:
a) warunek udzielenia min. 5 lat rękojmi i gwarancji na wykonane roboty instalacji elektrycznej,
b) w celu zapewnienia właściwej jakości wykonanych robót Wykonawca winien być certyfikowanym instalatorem oferowanego systemu okablowania strukturalnego reasekurowanego przez producenta na okres co najmniej 25 lat

Na potwierdzenie spełnienia warunków:
a) wykonawca składa oświadczenie, że udzieli 5 letniej rękojmi i gwarancji na wykonane roboty instalacji elektrycznej,
b) wykonawca składa oświadczenie, że udzieli 25 letniej lub wieczystej gwarancji systemowej oraz przedstawi stosowny certyfikat.

XII. Wymagania dotyczące wadium.
Wadium nie jest wymagane.

XIII. Termin związania ofertą
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XIV. Kryteria oceny ofert i ich znaczenia
Kryterium oceny ofert jest
cena 100 %

XV. Miejsce i termin składania ofert

Miejscem składania ofert jest Starostwo Powiatowe w Nidzicy
ul. Traugutta 23
13-100 Nidzica
Pokój nr 33 (sekretariat)
w terminie do dnia 16.08.2010 r. do godz. 1000

Termin otwarcia ofert:
w dniu 16.08.2010 r. o godz. 1015 pokój 23

XVI. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

XVII. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

XVIII. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

XIX. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy .

Przedmiotowe ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 29.07.2010 r.

Nidzica, dnia 29.07.2010 r.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Patryk Kozłowski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-07-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Elżbieta Bieniek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-07-29 12:59:47
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-07-29 13:22:20
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-09-01 15:36:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2084 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony