ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nidzicy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Badanie rynku potencjalnych wykonawców na podstawie art.4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007r nr 223, poz. 1655 z póź. zm.). Drukuj informację Zamówienie publiczne: Badanie rynku potencjalnych wykonawców na podstawie art.4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007r nr 223, poz. 1655 z póź. zm.).

Szczegóły informacji

Badanie rynku potencjalnych wykonawców na podstawie art.4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007r nr 223, poz. 1655 z póź. zm.).

Status: rozstrzygnięty

Tryb: Przepisów ustawy PZP nie stosuje się

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nidzicy

Finansowanie: Środki UE

Nr UZP: 000000-0000

Termin składania ofert / wniosków: 2010-06-30 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-06-30 12:00:00

Miejsce złożenia oferty: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Traugutta 13, 13-100 Nidzica, pok. nr 2

Ogłoszono dnia: 2010-06-21 przez Barbara Zabiełło

Treść:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nidzicy zaprasza do składania ofert cenowych w celu analizy cenowej rynku oraz rozeznania możliwości technicznych wykonawcy.

1. Dane dotyczące zamawiającego.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nidzicy,
13-100 Nidzica, ul. Traugutta 13,
NIP: 984-009-56-39,
REGON: 510854730,
Adres e-mail: pcprnidzica@wp.pl
Strona internetowa: http://biptest.warmia.mazury.pl/powiat_nidzicki/226/Powiatowe_Centrum_Pomocy_Rodzinie/
Godziny urzędowania: od 7.30 do 15.30.
2. Tryb udzielenia zamówienia.
Zamawiający zamierza udzielić zamówienia na podstawie art.4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).
3. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń oraz działań
o charakterze środowiskowym w ramach projektu systemowego „Szansa na przyszłość
– aktywizacja osób zagrożonych wykluczeniem” współfinansowanego przez Unię Europejską
ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Uczestnikami projektu będą osoby niepełnosprawne w wieku 15–64 lata, bez stażu pracy lub długotrwale bezrobotne. Działania mają na celu zwiększenie aktywności społecznej i zawodowej osób niepełnosprawnych (wzrost samodzielności życiowej, poczucia własnej wartości, zwiększenia aktywności do podejmowania działań związanych ze zmianą własnej sytuacji życiowej, zdobycia nowych kompetencji społecznych i zawodowych).
Kod CPV
80000000-4 usługi edukacyjne i szkoleniowe
80340000-9 usługi edukacji specjalnej
80400000-8 usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80410000-1 różne usługi szkolne
80411200-0 usługi szkół nauki jazdy
80510000-2 usługi szkolenia specjalistycznego
80522000-9 seminaria szkoleniowe
80540000-1 usługi szkolenia środowiska naturalnego
80570000-0 usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4. Termin wykonania zamówienia.
Dokładna data lub okres: od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2010r.
5. Rodzaje ofert.
1) Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
2) Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
3) Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
4) Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
5) Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
6. Warunki udziału postępowania.
1) Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 wyżej cytowanej ustawy.
2) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 wyżej cytowanej ustawy.
3) Kopia polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejsza niż 30 tys. złotych.
4) W przypadku składania ofert przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunki mogą spełniać wspólnie.
7. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
1) Dokumenty wymagane:
a) oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków, o których mowa w pkt. 6. wg załączników nr 3 i 4.
b) wykaz usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniana warunków wiedzy
i doświadczenia wykonanych w okresie ostatnich 3 lat - załącznik nr 5.
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zadania (opiekunowie, kierownik, psycholog, osoba prowadząca zajęcia) – załącznik nr 6.
d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
8. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcą oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
1) Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawca przekazują pisemnie, faksem lub pocztą elektroniczną z zastrzeżeniem punktu 2.
2) Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują dokumenty lub informacje faksem lub pocztą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
3) Ofertę składa się w języku polskim, napisaną czytelnie z dołączonym wypełnionym formularzem ofertowy stanowiącym załącznik nr 2.
9. Kryteria oceny oferty.
1) Najniższa cena.

10. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcą.
Osobą ze strony zamawiającego uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcą jest:
1) Danuta Maluchnik – dokumentacja procedury: tel. 660 710 932
2) Urszula Bergolc – przedmiot zamówienia: tel. 89 625 44 28, 89 625 14 34
Godziny udzielania wyjaśnień: od 8.00 do 15.00.
e-mail:pcprnidzica@wp.pl

11. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
1) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
2) Wzór umowy – załącznik nr 7 – należy parafować i dołączyć do oferty.
12. Zmiany umowy.
1) Przewiduje się istotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
2) Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia następujących zmian w umowie:
- zmiana danych teleadresowych,
- zmiana wynagrodzenia spowodowana usługami dodatkowymi lub zamiennymi,
- utrudnieniami, opóźnieniami lub przeszkodami spowodowanymi przez Zamawiającego,
- występowaniem okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.
13. Wybór oferty.
Miejsce złożenia oferty:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nidzicy, ul. Traugutta 13, pokój nr 2.
Termin złożenia oferty: do dnia 30 czerwca 2010 r. do godziny 11.00.
Otwarcie nastąpi 30 czerwca 2010 r. o godz. 12.00. O wyborze oferty zostanie poinformowany na piśmie tylko jedynie oferent, którego oferta zostanie wybrana.
14. Załączniki:
1) opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1,
2) formularz ofertowy – załącznik nr 2,
3) oświadczanie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3,
4) oświadczanie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – załącznik nr 4,
5) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat – załącznik nr 5,
6) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zadania – załącznik nr 6,
7) wzór umowy – załącznik nr 7.
UWAGA
Zmiana załącznika nr 1 - opis przedmiotu zamówienia

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Barbara Zabiełło
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-06-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Barbara Zabiełło
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-06-21 11:29:32
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-06-22 13:36:41
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-08-31 12:47:27
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1961 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony