ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nidzicy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Budowa drogi powiatowej Nr 1562 N dr Nr 1613 N (Jabłonowo Dyby) – Piotrkowo - Bukowiec Wielki (dr Nr 1619 N) w lokalizacji od km 0+000 do km 1+394 dł. 1,394 kmDrukuj informację Zamówienie publiczne: Budowa drogi powiatowej Nr 1562 N dr Nr 1613 N (Jabłonowo Dyby) – Piotrkowo - Bukowiec Wielki (dr Nr 1619 N) w lokalizacji od km 0+000 do km 1+394 dł. 1,394 km

Szczegóły informacji

Budowa drogi powiatowej Nr 1562 N dr Nr 1613 N (Jabłonowo Dyby) – Piotrkowo - Bukowiec Wielki (dr Nr 1619 N) w lokalizacji od km 0+000 do km 1+394 dł. 1,394 km

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 111206-2010

Termin składania ofert / wniosków: 2010-05-05 09:30:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-05-05 09:45:00

Miejsce złożenia oferty: Ofertę należy złożyć w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy, ul. Kolejowa 29 13-100 Nidzica pok. Nr 1 (I piętro) do dnia 05.05.2010r. do godz. 930

Ogłoszono dnia: 2010-04-20 przez Iwona Kowalewicz

Treść:

OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
O WARTOŚCI MNIEJSZEJ NIŻ 4 845 000 EURO
NA ROBOTY BUDOWLANE

I. Nazwa i adres zamawiającego :
Zamawiającym jest : Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy ,
adres: 13-100 Nidzica ul. Kolejowa 29, woj. warmińsko – mazurskie
telefon/fax /089/ 625 2313, 625 41 29 e-mail pzdnidzica@wp.pl
godziny urzędowania od poniedziałku do piątku 7 00 ÷ 1500, NIP 984-00-88-846, Regon 510750500

II. Określenie trybu zamówienia
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego , prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z roku 2007 Nr 223, poz.1655 z późniejszymi zmianami ) zwanej dalej „ustawą „.
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej:
www.biptest.warmia.mazury.pl/powiat_nidzicki/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy, 13-100 Nidzica ul. Kolejowa 29

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych

Przedmiotem zamówienia jest:
„Budowa drogi powiatowej Nr 1562 N dr Nr 1613 N (Jabłonowo Dyby) – Piotrkowo - Bukowiec Wielki (dr Nr 1619 N) w lokalizacji od km 0+000 do km 1+394 dł. 1,394 km”

Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV:
45233140-2 Roboty drogowe
Całkowita wielkość lub zakres:
Wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty 4 845 000 EURO

W ramach budowy planuje się wykonanie następujących prac:
- roboty przygotowawcze
- roboty ziemne
- podbudowa
- nawierzchnia
- roboty odwadniające
- oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu


Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

VI. Termin wykonania zamówienia

Termin wykonania zamówienia: od chwili podpisania umowy do 10.08.2010r

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art.22 ust 1 Ustawy Pzp spełniają warunki dotyczące:
1.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia;
1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do
wykonywania zamówienia;
1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej.

Ponadto Wykonawca wykaże, że brak jest podstaw do jego wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.


2. Zamawiający dokona ustalenia, czy wykonawca w wystarczający sposób spełnia warunki udziału w postępowaniu , jeżeli wykaże ,że:
2.1. W zakresie warunku wskazanego w ust.1 pkt 1. 2 wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizowano co najmniej dwa zadania o wartości co najmniej 500 000,00 zł każda (dwie roboty budowlane z zakresu robót drogowych: przebudowy, budowy lub remontu dróg ) , z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
2.2. W zakresie warunku wskazanego w ust.1 pkt 1.3 wykonawca wykaże, że dysponuje:
1) odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia tj. w pełni sprawnymi jednostkami sprzętu i transportu ( wymagania minimalne):
- maszyny do recyklingu - kpl. 1
- walec statyczny samojezdny - szt. 1
- walec samojezdny wibracyjny - szt. 1
- walec samojezdny ogumiony – szt. 1
- samochód samowyładowczy szt. – wg potrzeb technologicznych
- Koparka ( koparko-ładowarka ) o poj. łyzki min 0,6 m3 - szt.1

2) osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk;
a) kierownik budowy – 1 osoba, wymagane kwalifikacje : wykształcenie wyższe lub średnie , 2 lata na stanowisku kierownika budowy, posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, odpowiadające proponowanej funkcji w realizacji zamówienia oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa ,
2.3. W zakresie warunku wskazanego w ust.1 pkt 1.4 wykonawca przedstawi opłaconą polisę , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 500.000,00 zł.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków :
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty wymaganych dokumentów i oświadczeń. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tych warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy:
1. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy należy przedłożyć następujące dokumenty:
1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.
22 ust. 1 ustawy ( na zał. Nr 3 siwz)
2) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; ( na zał. Nr 5 siwz)
3) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami ( na zał. Nr 6 siwz)
4) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, ,w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami ( na zał. Nr 7 siwz) ,
5) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, ( na zał. Nr 7b siwz)
6) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
1.1. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b należy dołączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (na zał. Nr 5a, 6a, 7a,8 siwz).
1.2. Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający wymaga przedłożenia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, dotyczącą podmiotu z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy , należy przedłożyć następujące dokumenty:
1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (zał. Nr 4 siwz)
2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy;
3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania składania ofert;
3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 6.2. siwz
1) pkt 2)-4) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
b) nie zalega z uiszczaniem podatków , opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Oświadczenie o spełnianie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.44 ustawy ( na zał. Nr 9 siwz).
VIII. Informacja na temat wadium
Wymaga się wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 zł ( słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100 ) w terminie do dnia 05.05.2010r. do godz. 930
Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie i godzinie j.w. znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Najniższa cena 100 %.
X. Miejsce i termin składania ofert :
Ofertę należy złożyć w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy, ul. Kolejowa 29 13-100 Nidzica pok. Nr 1 (I piętro) do dnia 05.05.2010r. do godz. 930
XI. Termin związania ofertą :
Termin związania ofertą - 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
XII. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
XIII. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów.
XIV. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej
XV. Zmiana umowy
1. Przewiduje się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następującym zakresie:
1)Terminu realizacji umowy, pod warunkiem:
a) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne) mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót,
b) wystąpienia takich warunków atmosferycznych, które ze względów obiektywnych uniemożliwiają wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową oraz normami techniczno – budowlanymi wymienionymi w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych opisujących przedmiot zamówienia – fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i potwierdzony przez Inżyniera kontraktu,
c) działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia.
2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

XVI. Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6

Zamawiający w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego zamierza udzielić zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

W takim przypadku zamawiający udzieli zamówienia dotychczasowemu wykonawcy, w oparciu o przepisy art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy - zamówienia z wolnej ręki.

XVII. Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych – 20.04.2010r.



Dyrektor PZD
Jacek Dłuski

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Iwona Kowalewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-04-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Iwona Kowalewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-04-20 11:25:15
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-04-20 11:36:27
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-05-14 08:40:21
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1735 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony