ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nidzicy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa materiałów kamiennych Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa materiałów kamiennych

Szczegóły informacji

Dostawa materiałów kamiennych

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 97830-2010

Termin składania ofert / wniosków: 2010-04-16 10:30:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-04-16 10:45:00

Miejsce złożenia oferty: Powiatowy Zarząd Dróg, pokój nr 1, I piętro

Ogłoszono dnia: 2010-04-08 przez Iwona Kowalewicz

Treść:

 
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
O WARTOŚCI MNIEJSZEJ NIŻ 193 000 EURO
NA DOSTAWY
 
I. Nazwa i adres zamawiającego :
Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy , 13-100 Nidzica ul. Kolejowa 29 tel. 0-89 6252313
Fax.0896254129,email:pzdnidzica@wp.pl, www.biptest.warmia.mazury.pl/powiat_nidzicki/

II. Określenie trybu zamówienia
Zamówienie będzie udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z Ustawą z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( DZ.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami).
Rodzaj zamówienia: DOSTAWY

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej:
www.biptest.warmia.mazury.pl/powiat_nidzicki/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy, 13-100 Nidzica ul. Kolejowa 29

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych

Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa materiałów kamiennych
CPV : 14210000-6 Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
Wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty 193 000 EURO
Zamówienie obejmuje dostawę następujących materiałów:
- grysy kamienne 2 – 6,3 - 240,0 t
- grysy kamienne 6,3 – 12,8 - 400,0 t
- pospółka zwykła - 225,0 t.
- kruszywo łamane 0 – 63 - 235,0 t.
z możliwością codziennego odbioru materiałów kamiennych własnym transportem Zamawiającego z odległości nie większej niż 5 km od siedziby zamawiającego.
Koszty załadunku materiałów na środki transportu zamawiającego ponosi Dostawca.

Materiały winny odpowiadać wymaganiom Normy PN-EN 13043 – Kruszywa do mieszanek bitumicznych powierzchniowych utrwaleń stosowanych na drogach, lotniskach i innych powierzchniach przeznaczonych do ruchu

Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

VI. Termin wykonania zamówienia

Zamówienie należy wykonać w terminie: od 26.04.2010r. do 10.12.2010r.

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp spełniają warunki dotyczące:
1.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia;
1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do
wykonywania zamówienia;
1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej.

2. Zamawiający dokona ustalenia, czy wykonawca w wystarczający sposób spełnia warunki udziału w postępowaniu , jeżeli wykaże ,że:
2.2. W zakresie warunku wskazanego w ust.1 pkt 1.2 wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie zrealizował co najmniej jedną dostawę o wartości co najmniej 80.000,00 zł związaną z przedmiotem zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków :
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty wymaganych dokumentów i oświadczeń. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tych warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy:
1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy wymagane jest przedłożenie wymienionych niżej dokumentów:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy ( na zał. Nr 3 siwz)
2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenie na podstawie art. 24 ustawy
( na zał. Nr 4 siwz)
3) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
4) Wykaz wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania dokumentów i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie ; ( na zał. Nr 5 siwz) ,
5) Oświadczenie o spełnianie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.44 ustawy (na zał. Nr 6 siwz)
6) Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom

VIII. Informacja na temat wadium
Wymaga się wniesienia wadium w wysokości 1500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) w terminie do dnia 16.04.2010 r . do godz. 1030.
Wadium wnoszone w pieniądzu powinno się znaleźć na w/w wskazanym rachunku bankowym zamawiającego najpóźniej do dnia 16.04.2010 r . godz. 1030

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Najniższa cena 100 %.
X. Miejsce i termin składania ofert :
Ofertę należy złożyć w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy, ul. Kolejowa 29 13-100 Nidzica pok. Nr 1 (I piętro) do dnia 16.04.2010r. do godz. 1030
XI. Termin związania ofertą :
Termin związania ofertą - 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
XII. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
XIII. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów.
XIV. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej
XV. Zmiana umowy
1. Przewiduje się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następującym zakresie:
a. Terminu realizacji umowy, pod warunkiem:
a) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne) mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania dostaw,
b) wystąpienia takich warunków atmosferycznych, które ze względów obiektywnych uniemożliwiają wykonanie dostaw
c) działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia.
2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

XVI. Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7

Zamawiający w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego zamierza udzielić zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy jeżeli zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
W takim przypadku zamawiający udzieli zamówienia dotychczasowemu wykonawcy, w oparciu o przepisy art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy - zamówienia z wolnej ręki.
XVII. Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych – 08.04.2010r.
 
Dyrektor PZD
Jacek Dłuski

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Iwona Kowalewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-04-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Iwona Kowalewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-04-08 12:08:45
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-04-08 12:10:30
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-04-26 12:46:31
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1658 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony