ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nidzicy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. „ Przebudowa dróg powiatowych na odcinku Safronka – Janowiec Kościelny – Kuce Etap I: Nr 1560N odcinek od km 6+332 do km 7+328,65, Nr 1613N odcinek od km 10+699 do km 12+368,47” Drukuj informację Zamówienie publiczne: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. „ Przebudowa dróg powiatowych na odcinku Safronka – Janowiec Kościelny – Kuce Etap I: Nr 1560N odcinek od km 6+332 do km 7+328,65, Nr 1613N odcinek od km 10+699 do km 12+368,47”

Szczegóły informacji

Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. „ Przebudowa dróg powiatowych na odcinku Safronka – Janowiec Kościelny – Kuce Etap I: Nr 1560N odcinek od km 6+332 do km 7+328,65, Nr 1613N odcinek od km 10+699 do km 12+368,47”

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Powiat Nidzicki

Finansowanie: Finansowanie łączne

Nr UZP: 67952-2010

Termin składania ofert / wniosków: 2010-03-29 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-03-29 10:15:00

Miejsce złożenia oferty: Ofertę należy złożyć w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy, ul. Kolejowa 29 13-100 Nidzica pok. Nr 1 (I piętro)

Ogłoszono dnia: 2010-03-11 przez -

Treść:

 
Województwo
Warmińsko -Mazurskie
Projekt Nr WND-RPWM.05.02.01-28-026/09 „ Przebudowa dróg powiatowych na odcinku Safronka – Janowiec Kościelny – Kuce Etap I: Nr 1560N odcinek od km 6+332 do km 7+328,65, Nr 1613N odcinek od km 10+699 do km 12+368,47” współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013 Nr konkursu 01/08/5.2.1.

Nr zamówienia: 05/2010
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
O WARTOŚCI MNIEJSZEJ NIŻ 193 000 EURO
NA USŁUGI


I. Nazwa i adres zamawiającego :
Zamawiającym jest : Powiat Nidzicki ,
adres: 13-100 Nidzica ul. Traugutta 23, woj. warmińsko – mazurskie
telefon/fax /089/ 625 3279, e-mail starosta.nni@powiatypolskie.pl
godziny urzędowania od poniedziałku do piątku 7 30 ÷ 1530, NIP 9840161589, Regon 510742505
Podmiotem realizującym jest : Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy
adres: 13-100 Nidzica, ul. Kolejowa 29 , woj. warmińsko-mazurskie
telefon : /089/ 625 23 13, faks /089/ 625 4129 , e-mail : pzdnidzica@wp.pl
godziny urzędowania od poniedziałku do piątku 7 00 ÷ 1500, NIP 9840088846, Regon 510750500.

II. Określenie trybu zamówienia
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego , prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z roku 2007 Nr 223, poz.1655 z późniejszymi zmianami ) zwanej dalej „ustawą „.
Rodzaj zamówienia: usługi

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej:
www.biptest.warmia.mazury.pl/powiat_nidzicki/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy, 13-100 Nidzica ul. Kolejowa 29

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych

Przedmiotem zamówienia jest:
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.

Powiat Nidzicki
ul. Traugutta 23
13-100 Nidzica
www.biptest.warmia.mazury.pl/powiat_nidzicki/




„ Przebudowa dróg powiatowych na odcinku Safronka – Janowiec Kościelny – Kuce
Etap I: Nr 1560N odcinek od km 6+332 do km 7+328,65, Nr 1613N odcinek od km
10+699 do km 12+368,47”

Całkowita wielkość lub zakres:
Wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty 193 000 EURO

Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV:
71.52.00.00-9 - usługi nadzoru budowlanego
obejmujące swoim zakresem:
a) zarządzanie i nadzór nad realizacją inwestycji pn. „ Przebudowa dróg powiatowych na odcinku Safronka – Janowiec Kościelny – Kuce Etap I: Nr 1560N odcinek od km 6+332 do km 7+328,65, Nr 1613N odcinek od km 10+699 do km 12+368,47” w celu skutecznego wyegzekwowania od wykonawcy robót wymagań dotyczących jakości wykonania, kosztów realizacji oraz zgodności z dokumentacją projektową ( projektem budowlanym) i decyzjami zezwalającymi na prowadzenie robót ,
b) sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) nad robotami budowlanymi wykonywanymi przez wybranego wykonawcę robót budowlanych, odbiory robót,
c) obsługę okresu gwarancyjnego, tj.:
 nadzór nad usuwaniem usterek stwierdzonych w trakcie końcowego odbioru robót i w trakcie okresu gwarancyjnego oraz protokolarne potwierdzenie ich usunięcia,
 przeprowadzenie przeglądów gwarancyjnych z udziałem zamawiającego,
d) współpraca z Zamawiającym i podejmowanie działań na jego rzecz w okresie realizacji inwestycji oraz przekazywanie informacji z realizacji inwestycji,
e) rozliczanie i zarządzanie projektem wynikające z umowy na dofinansowanie projektu, tj.:
 sporządzanie raportów i sprawozdań zgodnie z wymaganiami RPO Warmia – Mazury na lata 2007 – 2013,
 przygotowanie wszystkich materiałów niezbędnych do sporządzenia wniosków o płatność do Instytucji Zarządzającej,

Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

VI. Termin wykonania zamówienia
Od dnia podpisania umowy do dnia upływu okresu gwarancji jakości na roboty budowlane nadzorowane przez Inżyniera Kontraktu , tj. 36 miesięcy,
Planowany termin zakończenia robót budowlanych – 31.10.2011r.

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp spełniają warunki dotyczące:
1.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia;
1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do
wykonywania zamówienia;
1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej.

Ponadto Wykonawca wykaże, że brak jest podstaw do jego wykluczenia na podstawie art.24 ust 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych

2. Zamawiający dokona ustalenia, czy wykonawca w wystarczający sposób spełnia warunki udziału w postępowaniu , jeżeli wykaże ,że:
2.1. W zakresie warunku wskazanego w ust.1 pkt 1.2 wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie zrealizował co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu lub Inspektora Nadzoru nad realizacją robót budowlanych z zakresu robót drogowych : przebudowy, budowy lub remontu dróg.
2.2. W zakresie warunku wskazanego w ust.1 pkt 1.3 wykonawca wykaże, że:
• dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , w szczególności odpowiadających za świadczenie usług w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk;
a) inspektor nadzoru robót drogowych – musi posiadać wykształcenie wyższe lub średnie, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub decyzję potwierdzającą odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa
b) inspektor nadzoru ds. robót sanitarnych – musi posiadać wykształcenie wyższe lub średnie, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji kanalizacyjnych, lub decyzję potwierdzającą odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa,

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków :
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty wymaganych dokumentów i oświadczeń. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tych warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
Informacja o dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy wymagane jest przedłożenie wymienionych niżej dokumentów:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy ( na zał. Nr 2 siwz)
2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenie na podstawie art. 24 ustawy
( na zał. Nr 3 siwz)
3) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy;
4) Wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania dokumentów i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie ; ( na zał. Nr 4 siwz) ,
5) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, ,w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. ( na zał. Nr 6 siwz) ,
6) oświadczenia, ze osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( na zał. Nr 7a siwz).
7) Jeżeli Wykonawca wykaże, że na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, w celu udowodnienia zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, ( na zał. Nr 5, 7siwz).
8) Oświadczenie o spełnianie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.44 ustawy ( na zał. Nr 8 siwz).
9) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w § 6.2. pkt 3) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
VIII. Informacja na temat wadium
Wymaga się wniesienia wadium w wysokości 2 500,00 zł ( słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100 ) w terminie do dnia 29.03.2010r. do godz. 1000
Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie i godzinie j.w. znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Najniższa cena 100 %.
X. Miejsce i termin składania ofert :
Ofertę należy złożyć w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy, ul. Kolejowa 29 13-100 Nidzica pok. Nr 1 (I piętro) do dnia 29.03.2010r. do godz. 10:00
XI. Termin związania ofertą :
Termin związania ofertą - 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
XII. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
XIII. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów.
XIV. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej
XV. Zmiana umowy
1. Przewiduje się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następującym zakresie:
a. Terminu realizacji umowy, pod warunkiem:
a) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne) mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót,
b) wystąpienia takich warunków atmosferycznych, które ze względów obiektywnych uniemożliwiają wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową oraz normami techniczno – budowlanymi wymienionymi w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych opisujących przedmiot zamówienia – fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i potwierdzony przez Inżyniera kontraktu,
c) działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia.
2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.


XVI. Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6

Zamawiający w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego zamierza udzielić zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

W takim przypadku zamawiający udzieli zamówienia dotychczasowemu wykonawcy, w oparciu o przepisy art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy - zamówienia z wolnej ręki.

XVII. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 – 2013.
XVIII. Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych – 11.03.2010r.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Iwona Kowalewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-03-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
-
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-03-11 12:41:56
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-03-11 12:55:49
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-04-12 12:37:58
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1586 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony