Zamówienia publiczne
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Sprzątanie ulic i chodników w ciągu ulic powiatowych w m. Nidzica Drukuj informację Zamówienie publiczne: Sprzątanie ulic i chodników w ciągu ulic powiatowych w m. NidzicaSzczegóły informacji
Sprzątanie ulic i chodników w ciągu ulic powiatowych w m. Nidzica
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Usługi
Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: 63170-2010
Termin składania ofert / wniosków: 2010-03-16 09:30:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-03-16 09:45:00
Miejsce złożenia oferty: Ofertę należy złożyć w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy, ul. Kolejowa 29 13-100 Nidzica pok. Nr 1 (I piętro) do dnia 16.03.2010r.
Ogłoszono dnia: 2010-03-08 przez Iwona Kowalewicz
Treść:
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
O WARTOŚCI MNIEJSZEJ NIŻ 193 000 EURO
NA USŁUGI
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
O WARTOŚCI MNIEJSZEJ NIŻ 193 000 EURO
NA USŁUGI
I. Nazwa i adres zamawiającego :
Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy , 13-100 Nidzica ul. Kolejowa 29 tel. 0-89 6252313
Fax.0896254129,email:pzdnidzica@wp.pl, www.biptest.warmia.mazury.pl/powiat_nidzicki/
II. Określenie trybu zamówienia
Zamówienie będzie udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z Ustawą z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( DZ.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami).
Rodzaj zamówienia: USŁUGI
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej:
www.biptest.warmia.mazury.pl/powiat_nidzicki/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy, 13-100 Nidzica ul. Kolejowa 29
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
Przedmiotem zamówienia jest:
sprzątanie ulic i chodników w ciągu ulic powiatowych w m. Nidzica
CPV: 90610000 – 6 Usługi sprzątania i zamiatania ulic
Zamówienie obejmuje : sprzątanie ulic ,chodników i zatok postojowych w ciągu dróg i ulic powiatowych w m. Nidzica tj. ulice: Kolejowa, Kościuszki, Nowomiejska, Olsztyńska, Sienkiewicza, Steffena, Warszawska w okresie marzec-listopad 2010 r.
( pierwsze sprzątanie należy zakończyć przed 01.04.2010r.)
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
VI. Termin wykonania zamówienia
Zamówienie należy wykonać w terminie: do 30.11.2010r.
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp spełniają warunki dotyczące:
1.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia;
1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do
wykonywania zamówienia;
1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej.
2. Zamawiający dokona ustalenia, czy wykonawca w wystarczający sposób spełnia warunki udziału w postępowaniu , jeżeli wykaże ,że:
2.1 W zakresie warunku wskazanego w ust. 1 pkt 1.1. wykonawca udokumentuje posiadanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów komunalnych, w myśl przepisów ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r., Nr 236, poz. 2008 z póź. zm.)
(Zezwolenie, na wniosek przedsiębiorcy, który posiada środki techniczne do zbierania i transportu odpadów komunalnych wydaje w drodze decyzji wójt lub burmistrz właściwy ze względu na miejsce świadczenia usług. Przedsiębiorca ubiegający się wyłącznie o zezwolenie na zbieranie i transport odpadów komunalnych powinien udokumentować gotowość ich odbioru przez przedsiębiorcę (firmę) prowadzącego działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów).
2.2. W zakresie warunku wskazanego w ust.1 pkt 1.2 wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie zrealizował co najmniej jedną usługę o wartości co najmniej 40000,00 zł związaną z przedmiotem zamówienia.
2.3. W zakresie warunku wskazanego w ust.1 pkt 1.3 wykonawca wykaże, że:
a) dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia tj. dysponuje w pełni sprawnymi jednostkami sprzętu i transportu ( wymagania minimalne):
- ciągnik z przyczepą lub samochód skrzyniowy oplandekowany – min. 1 szt.
b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , w szczególności odpowiadających za świadczenie usług w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk;
- min. 2 pracowników z uprawnieniami do kierowania ruchem drogowym, wydanymi przez Komendanta Wojewódzkiego Policji na podstawie rozporządzenia MSWiA z dnia 4 maja 1999 r. w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz. U. Nr 48, poz. 481)
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków :
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty wymaganych dokumentów i oświadczeń. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tych warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy:
1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy wymagane jest przedłożenie wymienionych niżej dokumentów:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy ( na zał. Nr 3 siwz)
2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenie na podstawie art. 24 ustawy
( na zał. Nr 4 siwz)
3) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
4) Koncesję, zezwolenie lub licencję
5) Wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania dokumentów i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie ; ( na zał. Nr 5 siwz) ,
6) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, ,w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. ( na zał. Nr 7 siwz) ,
7) oświadczenia, ze osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( na zał. Nr 7b siwz) ,
8) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami ( wykaz sprzętu) , ( na zał. Nr 6 siwz) ,
9) Oświadczenie o spełnianie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.44 ustawy (na zał. Nr 8 siwz)
VIII. Informacja na temat wadium
Nie wymaga się wadium.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Najniższa cena 100 %.
X. Miejsce i termin składania ofert :
Ofertę należy złożyć w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy, ul. Kolejowa 29 13-100 Nidzica pok. Nr 1 (I piętro) do dnia 16.03.2010r. do godz. 930
XI. Termin związania ofertą :
Termin związania ofertą - 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
XII. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
XIII. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów.
XIV. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej
XV. Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6
Zamawiający w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego zamierza udzielić zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
W takim przypadku zamawiający udzieli zamówienia dotychczasowemu wykonawcy, w oparciu o przepisy art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy - zamówienia z wolnej ręki.
XVI. Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych – 08.03.2010r.
Dyrektor
Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy
mgr Jacek Dłuski
Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy
mgr Jacek Dłuski
Załączniki
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Sprzątanie ulic i chodników w ciągu ulic powiatowych w m. Nidzica Drukuj informację Zamówienie publiczne: Sprzątanie ulic i chodników w ciągu ulic powiatowych w m. Nidzica
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Nidzicy |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Iwona Kowalewicz |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2010-03-08 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Iwona Kowalewicz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2010-03-08 13:16:03 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2010-03-08 13:18:03 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2010-03-24 09:13:00 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2087 raz(y) |