ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nidzicy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich i miejskich na terenie Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy w sezonie 2009/2010 Drukuj informację Zamówienie publiczne: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich i miejskich na terenie Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy w sezonie 2009/2010

Szczegóły informacji

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich i miejskich na terenie Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy w sezonie 2009/2010

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 46540-2010

Termin składania ofert / wniosków: 2010-02-26 09:30:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-02-26 09:45:00

Miejsce złożenia oferty: Ofertę należy złożyć w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy, ul. Kolejowa 29 13-100 Nidzica pok. Nr 1 (I piętro) do dnia 26.02.2010r. do godz. 930

Ogłoszono dnia: 2010-02-18 przez -

Treść:

 
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
O WARTOŚCI MNIEJSZEJ NIŻ 193 000 EURO
NA USŁUGI

I. Nazwa i adres zamawiającego :
Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy , 13-100 Nidzica ul. Kolejowa 29
tel. 0-89 6252313, Fax.0896254129,email:pzdnidzica@wp.pl, www.biptest.warmia.mazury.pl/powiat_nidzicki/

II. Określenie trybu zamówienia
Zamówienie będzie udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z Ustawą z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( DZ.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami).

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej:
www.biptest.warmia.mazury.pl/powiat_nidzicki/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy, 13-100 Nidzica ul. Kolejowa 29

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
Przedmiotem zamówienia jest:
„Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich i miejskich na terenie Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy w sezonie 2009/2010 ”
CPV :
90620000-9 – usługi odśnieżania
90630000-2 - usługi usuwania oblodzeń
Całkowita wielkość lub zakres:
Wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty 193 000 EURO
Zamówienie obejmuje wykonanie następujących robót :
- zamontowanie sprzętu na nośniki;
- odśnieżanie dróg i zwalczanie śliskości nawierzchni dróg o łącznej długości 333,17 km zgodnie ze standardami z.u.d. :
a) drogi powiatowe zamiejskie - 326,442 km
w tym:
-V standard zud - 158,596 km
-VI standard zud - 167,846 km
b) drogi powiatowe miejskie ( ulice wraz z chodnikami w Nidzicy )– 6,728 km
w tym:
- IV standard zud - 6,158 km
- V standard zud - 0,570 km
(wykazy dróg powiatowych zamiejskich i miejskich objętych zud stanowią załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) ;
- przygotowanie i magazynowanie materiałów do zwalczania śliskości;
- zapewnienie dyspozycyjności pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za należyte wykonanie robót;
- demontaż i konserwacja sprzętu Zamawiającego po zakończonym sezonie wraz z odwiezieniem na plac magazynowania.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

VI. Termin wykonania zamówienia
Zamówienie należy wykonać w terminie : 2 miesięcy od daty podpisania umowy
( I kwartał 2010 r. – II kwartał 2010 r. )

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp spełniają warunki dotyczące:
1.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia;
1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do
wykonywania zamówienia;
1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej.

Ponadto Wykonawca wykaże, że brak jest podstaw do jego wykluczenia na podstawie art.24 ust 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych .
2. Zamawiający dokona ustalenia, czy wykonawca w wystarczający sposób spełnia warunki udziału w postępowaniu , jeżeli wykaże ,że:
2.1. W zakresie warunku wskazanego w ust.1 pkt 1.2 wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie zrealizował co najmniej dwie usługi polegające na zimowym utrzymaniu dróg. Odpowiadające wartości usługom stanowiącym przedmiot zamówienia.
2.2. W zakresie warunku wskazanego w ust.1 pkt 1.3 wykonawca wykaże, że:
a) dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia tj. dysponuje w pełni sprawnymi jednostkami sprzętu i transportu ( wymagania minimalne):
- Samochód do 6 t – 2 szt.
- Samochód 6,1 – 8 t - 2 szt.
- Samochód samowyładowczy 5-10 t - 1 szt.
- Ciągnik rolniczy z 2 napęd. - 6 szt. ( w tym 2 z pługami własnymi ),
- Ciągnik ( mały np. C-330 ) z pługiem i piaskarką do zimowego utrzymania chodników- 1 szt.
- Spycharka gąsienicowa min. 100 KM – 1 szt.
- Równiarka samojezdna min. 100 KM – 1 szt.
- ładowarka o poj. łyżki ponad 0,5 m3 – 1 szt.
Uwaga: do realizacji umowy Zamawiający użyczy Wykonawcy n/w sprzęt: : piaskarki P1 – 3 szt., piaskarki P3 – 1 szt., pługi : czołowe 4 szt. ( do ciągników 2 nap.), średnie 4 szt., lekkie 1 szt.
b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , w szczególności odpowiadających za świadczenie usług w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk; - Kierownik - 1 osoba, wykształcenie średnie, 5 lat doświadczenia jako kierownik podobnych usług,
- Dyspozytor – 1 osoba, wykształcenie średnie, 3 lata doświadczenia jako dyspozytor podobnych usług,
- Kierowca samochodu ciężarowego obsługującego pług i piaskarkę – 4 osoby, prawo jazdy , 2 lata doświadczenia jako kierowca przy zud ,
- Kierowca samochodu samowyładowczego - 1 osoba , prawo jazdy , 2 lata doświadczenia jako kierowca przy zud ,
- Kierowca ciągnika obsługującego pług - 6 osób, prawo jazdy , 2 lata doświadczenia jako kierowca przy zud ,
- Kierowca ciągnika obsługującego pług i piaskarkę ( utrzymanie chodników ) -
1 osoba, prawo jazdy , 2 lata doświadczenia jako kierowca przy zud ,
- Operator równiarki – 1 osoba, uprawnienia operatora równiarki, prawo jazdy , 2 lata doświadczenia jako kierowca przy zud ,
- Operator spycharki – 1 osoba, uprawnienia operatora spycharki , prawo jazdy , 2 lata doświadczenia jako kierowca przy zud ,
- Operator ładowarki – 1 osoba, uprawnienia operatora ładowarki, prawo jazdy , 2 lata doświadczenia jako kierowca przy zud ,
6. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków :
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tych warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy wymagane jest przedłożenie wymienionych niżej dokumentów:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy ( na zał. Nr 3)
2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenie na podstawie art. 24 ustawy
( na zał. Nr 4)
3) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia , ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
6) Wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania dokumentów i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie ; ( na zał. Nr 5) ,
7) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, ,w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. ( na zał. Nr 7) ,
8) oświadczenia, ze osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( na zał. Nr 7b) ,
9) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami ( wykaz sprzętu) , ( na zał. Nr 6) ,
10) Jeżeli Wykonawca wykaże, że na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, w celu udowodnienia zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, ( na zał. Nr 5a, 6a, 7a) ,
11) Oświadczenie o spełnianie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.44 ustawy ( na zał. Nr 9) ,
12) Wykaz wszystkich podmiotów które będą brały udział w realizacji części zamówienia (Wykaz Podwykonawców) na zał. Nr 8 oraz zobowiązanie do współpracy ( na zał. Nr 8a) ,
13) Akceptowany projekt umowy (na zał. Nr 11)
2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1. 3) – 5)
2.1. pkt 3) - 5) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
b) nie zalega z uiszczaniem podatków , opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
VIII. Informacja na temat wadium
Wymaga się wniesienia wadium w wysokości 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) w terminie do dnia 26.02.2010 r . do godz. 930
Wadium wnoszone w pieniądzu powinno się znaleźć na wskazanym rachunku bankowym zamawiającego najpóźniej do dnia 26.02.2010 r . godz. 930
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Najniższa cena 100 %.
X. Miejsce i termin składania ofert :
Ofertę należy złożyć w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy, ul. Kolejowa 29 13-100 Nidzica pok. Nr 1 (I piętro) do dnia 26.02.2010r. do godz. 930
XI. Termin związania ofertą :
Termin związania ofertą - 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
XII. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
XIII. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów.
XIV. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej

XV. Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6

Zamawiający w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego zamierza udzielić zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
W takim przypadku zamawiający udzieli zamówienia dotychczasowemu wykonawcy, w oparciu o przepisy art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy - zamówienia z wolnej ręki.

XVI. Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych – 18.02.2010r.


Dyrektor
Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy
mgr Jacek Dłuski

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
-
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-02-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
-
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-02-18 14:57:00
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-02-18 15:03:01
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-03-04 10:52:07
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1758 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony