ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nidzicy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1552 N Zakrzewo – Zalesie – Zaborowo w lokalizacji od km 1+750 do km 4+750 dł. 3,00 km”Drukuj informację Zamówienie publiczne: „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1552 N Zakrzewo – Zalesie – Zaborowo w lokalizacji od km 1+750 do km 4+750 dł. 3,00 km”

Szczegóły informacji

„Przebudowa drogi powiatowej Nr 1552 N Zakrzewo – Zalesie – Zaborowo w lokalizacji od km 1+750 do km 4+750 dł. 3,00 km”

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg

Finansowanie: Finansowanie łączne

Nr UZP: 9374-2010

Termin składania ofert / wniosków: 2010-02-02 09:30:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-02-02 09:45:00

Miejsce złożenia oferty: Ofertę należy złożyć w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy, ul. Kolejowa 29 13-100 Nidzica pok. Nr 1 (I piętro)

Ogłoszono dnia: 2010-01-12 przez Iwona Kowalewicz

Treść:


OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
O WARTOŚCI MNIEJSZEJ NIŻ 4 845 000 EURO
NA ROBOTY BUDOWLANE


I. Nazwa i adres zamawiającego :
Zamawiającym jest : Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy ,
adres: 13-100 Nidzica ul. Kolejowa 29, woj. warmińsko – mazurskie
telefon/fax /089/ 625 2313, e-mail pzdnidzica@wp.pl
godziny urzędowania od poniedziałku do piątku 7 00 ÷ 1500, NIP 984-00-88-846, Regon 510750500

II. Określenie trybu zamówienia
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z roku 2007 Nr 223, poz.1655 z późniejszymi zmianami )
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej:
www.biptest.warmia.mazury.pl/powiat_nidzicki/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy, 13-100 Nidzica ul. Kolejowa 29

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych

Przedmiotem zamówienia jest:
„Przebudowa drogi powiatowej Nr 1552 N Zakrzewo – Zalesie – Zaborowo w lokalizacji od km 1+750 do km 4+750 dł. 3,00 km”

Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV:
45233140-2 Roboty drogowe

Całkowita wielkość lub zakres:
Wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty 4 845 000 EURO

W ramach przebudowy planuje się wykonanie następujących prac:
- wycinka drzew przydrożnych
- roboty przygotowawcze
- roboty ziemne
- roboty odwadniające
- podbudowa
- nawierzchnia
- chodniki
- ścieki
- pobocza
- oznakowanie pionowe i poziome


Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

VI. Termin wykonania zamówienia
Termin wykonania zamówienia: od chwili podpisania umowy do 10.08.2010 r.
Wycinkę drzew przydrożnych należy wykonać do 15.03.2010r.

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp spełniają warunki dotyczące:
1.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia;
1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do
wykonywania zamówienia;
1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej.

2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków :
2.1.W zakresie warunku wskazanego w ust.1 pkt 1.1 wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności związanej z przedmiotem zamówienia ,
2.2. W zakresie warunku wskazanego w ust.1 pkt 1.2 wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert zrealizowano co najmniej dwa zadania o wartości co najmniej 2 000 000,00 zł każda (dwie roboty budowlane z zakresu robót drogowych :przebudowy, budowy lub remontu dróg ) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
2.3. W zakresie warunku wskazanego w ust.1 pkt 1.3 wykonawca wykaże, że:
a) dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia tj. dysponuje w pełni sprawnymi jednostkami sprzętu i transportu ( wymagania minimalne):
- układarka mas bitumicznych z elektronicznym sterowaniem – szt. 1,
- walec statyczny samojezdny 10-15 Mg - szt. 2,
- walec samojezdny ogumiony 15 Mg - szt. 1 ,
- równiarka samojezdna 120 KM - szt. 1,
- koparka kołowa ( poj. łyżki 0,4, 06 m3 )- szt. 1,
- samochody samowyładowcze ( 5-10, 10-15 Mg) – wg potrzeb technologicznych,
- ubijak spalinowy
b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiada do dyspozycji niezbędny potencjał kadrowy wykwalifikowany w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk;
- kierownik budowy o specjalności drogowej – 1 osoba, wymagane kwalifikacje : 5 lat na stanowisku kierownika budowy, posiadanie uprawnień budowlanych odpowiadające proponowanej funkcji w realizacji zamówienia oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa (dołączyć kserokopię uprawnień budowlanych oraz kserokopię aktualnej przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa),
3. Jeżeli Wykonawca nie może wykazać, ze spełnia warunki udziału w postępowaniu o których mowa w § 5 ust.1 SIWZ , Zamawiający uzna, ze Wykonawca spełnia owe warunki, gdy wykaże, że na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
4. Jeżeli Wykonawca nie wykaże, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w § 5 ust. 1 SIWZ , ani nie udowodni, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, zamawiający wykluczy wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o przesłankę zawartą w art. 24 ust.2 pkt 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
5. W celu potwierdzenia, że wobec wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego brak jest podstaw do wykluczenia z postępowania na mocy art. 24 ust 1 ustawy Pzp zamawiający dokona oceny spełnienia warunku, jeżeli wykonawca odpowiednio wykaże, że nie później niż w dniu upływu terminu składania ofert , nie zalegał z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne z wyjątkiem przypadków gdy uzyskał przewidziane prawem odroczenie , rozłożenie na raty lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu .
6. Ofertę wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą na podstawie art. 24 ust 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w § 6 SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tych warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania wymagane jest przedłożenie wymienionych niżej dokumentów:

1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenie na podstawie art. 24 ustawy Pzp
( na zał. Nr 4 SIWZ)
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia , ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

2. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu wymagane jest przedłożenie wymienionych niżej dokumentów:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp ( na zał. Nr 3 SIWZ)
2) Wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (o których mowa w § 5 ust. 2 pkt 2 SIWZ) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; ( na zał. Nr 5 SIWZ)
3) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami ( wykaz sprzętu) , ( na zał. Nr 6 SIWZ )
4) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami ( na zał. Nr 7 SIWZ )
5) Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (na zał. Nr 7b SIWZ).
3. Jeżeli Wykonawca wykaże, że na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, w celu udowodnienia zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, ( na zał. Nr 5a, 6a, 7a SIWZ).
4. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 6 ust 1 SIWZ.


5. Do oferty należy załączyć również :
1. Wypełniony wzór formularza ofertowego. ( zał. Nr 1 SIWZ )
2. Wypełnione kosztorysy ofertowe ( zał. Nr 2 SIWZ)
3. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie innych dokumentów
( aktualnego odpisu z właściwego rejestru – zgodnie z § 6 ust. 1 p.2 SIWZ) .
4. Dokument pełnomocnika Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w formie oryginału.
5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty, o których mowa w § 6 ust. 1 SIWZ składa każdy z nich. W przypadku wyboru oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy, umowę regulującą współpracę tych wykonawców.
6. Dowód wniesienia wadium.
7. Wykaz wszystkich podmiotów które będą brały udział w realizacji części zamówienia (Wykaz Podwykonawców) na zał. Nr 8 SIWZ oraz zobowiązanie do współpracy na zł. Nr 8a SIWZ
8. Akceptowany ( parafowany ) projekt umowy (zał. Nr 10 SIWZ )
9. Oświadczenie o spełnianie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.44 ustawy ( na zał. Nr 9 SIWZ).
6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 6.1. SIWZ
6.1) pkt 2) - 4) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków , opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
6.2). Dokumenty, o których mowa w ust. 6.1) lit a) i c) SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust.6.1) lit b ) SIWZ powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
6.3) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust. 6.1) SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 6.2) SIWZ stosuje się odpowiednio.
VIII. Informacja na temat wadium
Wymaga się wniesienia wadium w wysokości 30.000,00 zł ( słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100 ) w terminie do dnia 02.02.2010r. do godz. 0930
Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie i godzinie j. w. znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Najniższa cena 100 %.
X. Miejsce i termin składania ofert :
Ofertę należy złożyć w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy, ul. Kolejowa 29 13-100 Nidzica pok. Nr 1 (I piętro) do dnia 02.02.2010r. do godz. 930
XI. Termin związania ofertą :
Termin związania ofertą - 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
XII. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
XIII. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów.
XIV. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej

XV. Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6

Zamawiający w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego zamierza udzielić zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
W takim przypadku zamawiający udzieli zamówienia dotychczasowemu wykonawcy, w oparciu o przepisy art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy - zamówienia z wolnej ręki

XVI. Przebudowa drogi będzie realizowana w ramach programu wieloletniego pod
nazwą „ NARODOWY PLAN PRZEBUDOWY DRÓG LOKALNYCH 2008 – 2011”

XVII. Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych – 12.01.2010r.



Dyrektor
Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy
mgr. Jacek Dłuski

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Iwona Kowalewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-01-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Iwona Kowalewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-01-12 13:09:53
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-01-12 13:34:37
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-02-11 14:30:05
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1993 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony