ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nidzicy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Przebudowa dróg powiatowych na odcinku Lipowo Kurkowskie - Łyna – Nidzica : Nr 1528 N w lokalizacji od km 11+756,00 do km 20+029,61, Nr 1264 N w lokalizacji od km 25+741,00 do km 26+146,17 Drukuj informację Zamówienie publiczne: Przebudowa dróg powiatowych na odcinku Lipowo Kurkowskie - Łyna – Nidzica : Nr 1528 N w lokalizacji od km 11+756,00 do km 20+029,61, Nr 1264 N w lokalizacji od km 25+741,00 do km 26+146,17

Szczegóły informacji

Przebudowa dróg powiatowych na odcinku Lipowo Kurkowskie - Łyna – Nidzica : Nr 1528 N w lokalizacji od km 11+756,00 do km 20+029,61, Nr 1264 N w lokalizacji od km 25+741,00 do km 26+146,17

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Powiat Nidzicki

Finansowanie: Finansowanie łączne

Nr UZP: 447516-2009

Termin składania ofert / wniosków: 2010-01-21 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-01-21 09:15:00

Miejsce złożenia oferty: Ofertę należy złożyć w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy, ul. Kolejowa 29 13-100 Nidzica pok. Nr 2 (I piętro) do dnia 21.01.2010 r. do godz. 9:00

Ogłoszono dnia: 2009-12-31 przez -

Treść:

OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
O WARTOŚCI MNIEJSZEJ NIŻ 5150000 EURO
NA ROBOTY BUDOWLANE


I. Nazwa i adres zamawiającego :
Zamawiającym jest : Powiat Nidzicki ,
adres: 13-100 Nidzica ul. Traugutta 23, woj. warmińsko – mazurskie
telefon/fax /089/ 625 3279, e-mail starosta.nni@powiatypolskie.pl
godziny urzędowania od poniedziałku do piątku 7 30 ÷ 1530, NIP 9840161589, Regon 510742505
Podmiotem realizującym jest:
Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy
adres: 13-100 Nidzica, ul. Kolejowa 29 , woj. warmińsko-mazurskie
telefon : /089/ 625 23 13, faks /089/ 625 4129 , e-mail : pzdnidzica@wp.pl
godziny urzędowania od poniedziałku do piątku 7 00 ÷ 1500, NIP 9840088846, Regon 510750500.

II. Określenie trybu zamówienia
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z roku 2007 Nr 223, poz.1655 z późniejszymi zmianami )
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane



Powiat Nidzicki
ul. Traugutta 23
13-100 Nidzica
www.warmia.mazury.pl/powiat_nidzicki/



III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej:
www.biptest.warmia.mazury.pl/powiat_nidzicki/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy, 13-100 Nidzica ul. Kolejowa 29

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych

Przedmiotem zamówienia jest:
„ Przebudowa dróg powiatowych na odcinku Lipowo Kurkowskie - Łyna –
Nidzica : Nr 1528 N w lokalizacji od km 11+756,00 do km 20+029,61,
Nr 1264 N w lokalizacji od km 25+741,00 do km 26+146,17 „

Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV:
45233140-2 Roboty drogowe
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania
chodników i asfaltowania
45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

Całkowita wielkość lub zakres:
Wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty 5 150 000 Euro
W ramach zamówienia planuje się :
1. Przebudowę drogi powiatowej Nr 1528N Witramowo – Łyna – dr. woj. Nr 545 (Nidzica) w lokalizacji od km 11+756 do km 20+029,61 ( na odcinku od zjazdu do źródeł rzeki Łyna do drogi woj. Nr 545 ) długości 8273,61 m,
2. Przebudowę drogi powiatowej Nr 1264N Leszcz – Moczysko w lokalizacji od km 25+741 do km 26+146,17 ( w m. Łyna ) , długości 405,17 m.
W/w przebudowa dróg obejmuje:
• roboty przygotowawcze , roboty ziemne , podbudowę obejmującą poszerzenie istniejącej jezdni , wyrównanie betonem asfaltowym , warstwę ścieralną z betonu asfaltowego gr. 5 cm w ilości 48267,74 m2 oraz uzupełnienie poboczy kruszywem naturalnym, zjazdy z betonu asfaltowego o powierzchni 2417 m2 oraz z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej o powierzchni 161,5 m2,
• Budowę przepustów pod korona drogi o średnicy 60 cm w ilości 9 szt,
• Budowę ścieżki rowerowej z kostki betonowej bezfazowej gr. 6 cm na podsypce piaskowej :
- w ciągu drogi nr 1528N w km 11+756 do 13+057,77 i w km 13+375 do 19+980
dł. 7906,77 m,
- w miejscowości Łyna w km 0+000 do 0+848,42 dł. 848,42 m.
• Budowę chodników dł. 1301,67 m z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce piaskowej,
• Kanalizację deszczową w ciągu drogi powiatowej nr 1528N w km 13+000 do 13+057,77, oraz w ciągu drogi powiatowej nr 1264N w km 26+146,17 do 25+860 o łącznej dł. 350,77 m .
• Odwodnienie drogi nr 1528N w miejscowości Wietrzychowo za pomocą wpustów ulicznych do zespołów studni chłonnych.
• Przebudowę przejazdu w poziomie szyn kat.D w km 3+939 linii kolejowej Nr 225 Nidzica – Wielbark .
• oznakowanie poziome i pionowe dróg ,
• sadzenie drzew liściastych o obwodzie pnia powyżej 20 cm i wysokości powyżej 3 m w ilości 662 szt.


Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych


V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

VI. Termin wykonania zamówienia
Wymagany termin realizacji zamówienia:
Zamówienie należy wykonać w terminie: od chwili podpisania umowy do 20.11.2010 r.

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp spełniają warunki dotyczące:
1.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia;
1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do
wykonywania zamówienia;

1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej.

2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków :
2.1.W zakresie warunku wskazanego w ust.1 pkt 1.1 wykonawca wykaże, że w swoim zakresie przedmiotu działalności posiada wykonawstwo robót drogowych .
2.2. W zakresie warunku wskazanego w ust.1 pkt 1.2 wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia zrealizowano co najmniej dwa zadania o wartości co najmniej 9 000 000,00 zł każda (dwie roboty budowlane z zakresu robót drogowych :przebudowy, budowy lub remontu dróg ) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane należycie.
2.3. W zakresie warunku wskazanego w ust.1 pkt 1.3 wykonawca wykaże, że:
• dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia tj. dysponuje w pełni sprawnymi jednostkami sprzętu i transportu ( wymagania minimalne): układarka mas bitumicznych z elektronicznym sterowaniem – szt. 1, walce stalowe gładkie i walce ogumione – szt. 4, równiarka samojezdna - szt., 1koparka kołowa ( lub ) gąsiennicowa - szt. 2, samochody samowyładowcze - wg potrzeb technologicznych , zagęszczarki – szt. 3.
• dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiada do dyspozycji niezbędny potencjał kadrowy wykwalifikowany w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk;
a) kierownik budowy o specjalności drogowej – 1 osoba, wymagane kwalifikacje : 5 lat na stanowisku kierownika budowy, posiadanie uprawnień budowlanych odpowiadające proponowanej funkcji w realizacji zamówienia oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa ,
b) kierownik robót sanitarnych – 1 osoba, wymagane kwalifikacje: 2 lata na stanowisku kierownika robót sanitarnych ( doświadczenie w zakresie instalacji kanalizacyjnych - kanalizacje deszczowe ), posiadanie uprawnień budowlanych odpowiadające proponowanej funkcji w realizacji zamówienia oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa ,

2.4. W zakresie warunku wskazanego w ust.1 pkt 1.4 wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Przedstawi również informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
3. Jeżeli Wykonawca nie może wykazać, ze spełnia warunki udziału w postępowaniu o których mowa w § 5 ust.1 SIWZ , Zamawiający uzna, ze Wykonawca spełnia owe warunki, gdy wykaże, że na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
4. Jeżeli Wykonawca nie wykaże, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w § 5 ust. 1 SIWZ , ani nie udowodni, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, zamawiający wykluczy wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o przesłankę zawartą w art. 24 ust.2 pkt 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
5. W celu potwierdzenia, że wobec wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego brak jest podstaw do wykluczenia z postępowania na mocy art. 24 ust 1 ustawy Pzp zamawiający dokona oceny spełnienia warunku, jeżeli wykonawca odpowiednio wykaże, że nie później niż w dniu upływu terminu składania ofert , nie zalegał z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne z wyjątkiem przypadków gdy uzyskał odroczenie , rozłożenie na raty lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu . Wykonawca jest także zobowiązany wykazać, że nie był i nie jest prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa , przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione e celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego. Wykonawca także wykaże że sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary.
6. Ofertę wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą na podstawie art. 24 ust 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w § 6 SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tych warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymagane jest przedłożenie wymienionych niżej dokumentów:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp ( na zał. Nr 3)
2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenie na podstawie art. 24 ustawy Pzp
( na zał. Nr 4)

3) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej – obejmujący swoim zakresem wykonawstwo robót drogowych – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
7) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (o których mowa w § 5 ust. 2 pkt 2 SIWZ) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie; ( na zał. Nr 5)
8) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca ( wykaz sprzętu) , ( na zał. Nr 6 )
9) Wykaz osób , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, ( na zał. Nr 7 )
10) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień – dołączyć kserokopię uprawnień budowlanych oraz kserokopię aktualnej przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa,
11) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
12) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

13) Jeżeli Wykonawca wykaże, że na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, w celu udowodnienia zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, ( na zał. Nr 5a, 6a, 7a, 8).
14) W przypadku gdy wykonawca wykaże, że polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, należy dołączyć informację , (o której mowa w § 6 ust.1 pkt 11) SIWZ dotyczącą podmiotu z którego zdolności finansowej korzysta.

1.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 6.1. SIWZ
1) pkt 3), 4) i pkt 6) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, , potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków , opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
2) pkt 5) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby , której dokumenty dotyczą w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4 – 8 ustawy.
1.2. Dokumenty, o których mowa w ust.1.1. pkt 1) lit a) i c) oraz pkt 2) SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust.1.1. pkt 1) lit b ) SIWZ powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

1.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w § 6.1. pkt. 3), 4), 5), 6) SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania .

2. Dokumenty należy przedstawić w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę .
Do oferty należy załączyć również :
3. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie innych dokumentów
( aktualnego odpisu z właściwego rejestru – zgodnie z § 6 ust. 1 p.3 niniejszej SIWZ) .
4. Dokument pełnomocnika Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w formie oryginału.
5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty, o których mowa w § 6 ust. 1 SIWZ składa każdy z nich. W przypadku wyboru oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy, umowę regulującą współpracę tych wykonawców.
6. Dowód wniesienia wadium.
7. Oświadczenie o spełnianie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.44 ustawy ( na zał. Nr 6).
8. Wypełniony wzór formularza ofertowego. ( zał. Nr 1 )
9. Wypełnione kosztorysy ofertowe ( zał. Nr 2, 2a, 2b, 2c, 2d .)
10. Akceptowany ( parafowany ) projekt umowy (zał. Nr 11 )



VIII. Informacja na temat wadium
Wymaga się wniesienia wadium w wysokości 150.000,00 zł ( słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 ) w terminie do dnia 21.01.2010r. do godz. 900
Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie i godzinie j.w. znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Najniższa cena 100 %.
X. Miejsce i termin składania ofert :
Ofertę należy złożyć w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy, ul. Kolejowa 29 13-100 Nidzica pok. Nr 2 (I piętro) do dnia 21.01.2010 r. do godz. 9:00

XI. Termin związania ofertą :
Termin związania ofertą - 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
XII. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
XIII. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów.
XIV. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej

XV. Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6

Zamawiający w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego zamierza udzielić zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
W takim przypadku zamawiający udzieli zamówienia dotychczasowemu wykonawcy, w oparciu o przepisy art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy - zamówienia z wolnej ręki.

XVI. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 – 2013.
XVII. Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych – 31.12.2009r.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
-
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-12-31
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
-
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-12-31 13:47:25
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-12-31 14:02:51
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-02-05 12:33:27
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2200 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony