Zamówienia publiczne
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa paliwa i olejów do pojazdów i sprzętu będących własnością Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa paliwa i olejów do pojazdów i sprzętu będących własnością Powiatowego Zarządu Dróg w NidzicySzczegóły informacji
Dostawa paliwa i olejów do pojazdów i sprzętu będących własnością Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Dostawy
Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: 396740-2009
Termin składania ofert / wniosków: 2009-11-25 09:30:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2009-11-25 09:45:00
Miejsce złożenia oferty: Powiatowy Zarząd Dróg ul. Kolejowa 29, 13-100 Nidzica, pokój nr 1 sekretariat
Ogłoszono dnia: 2009-11-17 przez Bogdan Bandurski
Treść:
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
O WARTOŚCI PONIŻEJ 206000 EURO
NA DOSTAWY
1. Nazwa i adres zamawiającego : Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy,
ul. Kolejowa 29 ; 13-100 Nidzica; woj. warmińsko – mazurskie ,
tel. 0~89 625 23-13, fax. 0~89 6254129, e-mail: pzdnidzica@wp.pl,
2. Określenie trybu zamówienia – przetarg nieograniczony
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
www.biptest.warmia.mazury.pl/powiat_nidzicki/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy, 13-100 Nidzica, ul. Kolejowa 29
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
Dostawa paliwa i olejów do pojazdów i sprzętu będących własnością Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy
CPV : 09100000-0 Paliwa
Całkowita wielkość lub zakres:
Wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty 206000 EURO.
Zamówienie obejmuje wykonanie następujących dostaw:
1. Etylina Pb 95 - 11000 L
2. Olej napędowy - 30600 L
3. Olej turdus - 120 L
4. Olej superol CB - 100 L
5. Olej selektol specjal SD - 30 L
6. Olej Mobil Super 15W/40 - 90 L
7. Olej ELF diesel 15W/40 - 25L
8. Olej hipol 15 F - 15 L
9. Olej hipol GL 4 - 50 L
10. Olej castrol GTX 15W/40 - 5 L
11. Olej castrol EDGET TD 5W/40 - 25 L
12. Olej mixol - 100 L
13. Olej stihl - 35 L
14. Olej husgwarna - 10 L
15. Olej lux - 30 L
16. Smar ŁT 43 - 100 Kg
17. Olej hydrauliczny hl 46 - 120 L
18. Płyn R-3 - 20 Szt
19. Olej hydrauliczny L-HV-68 - 20 L
19. Płyn petrygo - 100 L
20. Płyn do spryskiwania szyb - 70 L
21. Smar Mobilgrease 0,4 kg - 100 Szt
22. Woda destylowana - 10 L
Dostawa paliwa i olejów odbywać się będzie własnymi pojazdami i sprzętem Zamawiającego z możliwością codziennego odbioru ze stacji paliw położonych w odległości nie większej niż 3 km od siedziby Zamawiającego wg zapotrzebowania.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej.
6. Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających.
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
7. Termin wykonania zamówienia
Wymagany termin realizacji zamówienia : od 01.01.2010r do 31.12.2010r.
8. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
a) Zrealizowali w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia.
3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust 1 i 2 Ustawy.
Ocena spełniania warunków dokonywana będzie zgodnie z formułą „ spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawców.
9. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu :
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymagane jest przedstawienie wymienionych niżej dokumentów:
a) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( na zał. Nr 1),
b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
c) Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
d) Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że dostawy te zostały wykonane należycie; ( na zał. Nr 2 )
e) Akceptowany projekt umowy,
f)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych ( na zał nr 3 )
10. Informacja na temat wadium
Nie wymaga się wniesienia wadium
11. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Najniższa cena 100 %.
12. Miejsce i termin składania ofert :
Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy , 13-100 Nidzica ul. Kolejowa 29 pok. Nr 1
do 25.11.2009 r. do godz. 930 .
13. Termin związania ofertą : 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
14. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej - nie będzie zawierana
umowa ramowa,
15. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów - nie
dotyczy,
16. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty
z zastosowaniem aukcji elektronicznej - nie będzie wykorzystywana aukcja
elektroniczna
17. Osoba upoważniona do kontaktów z Oferentami :
Bogdan Bandurski – tel. 0-89 6252313 wew. 35
Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy ul. Kolejowa 29 pokój Nr 4.
18. Data wysłania ogłoszenia do Urzędu Zamówień Publicznych – 17.11.2009 r.
Dyrektor
Powiatowego Zarządu Dróg
w Nidzicy
mgr Jacek Dłuski
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
O WARTOŚCI PONIŻEJ 206000 EURO
NA DOSTAWY
1. Nazwa i adres zamawiającego : Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy,
ul. Kolejowa 29 ; 13-100 Nidzica; woj. warmińsko – mazurskie ,
tel. 0~89 625 23-13, fax. 0~89 6254129, e-mail: pzdnidzica@wp.pl,
2. Określenie trybu zamówienia – przetarg nieograniczony
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
www.biptest.warmia.mazury.pl/powiat_nidzicki/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy, 13-100 Nidzica, ul. Kolejowa 29
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
Dostawa paliwa i olejów do pojazdów i sprzętu będących własnością Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy
CPV : 09100000-0 Paliwa
Całkowita wielkość lub zakres:
Wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty 206000 EURO.
Zamówienie obejmuje wykonanie następujących dostaw:
1. Etylina Pb 95 - 11000 L
2. Olej napędowy - 30600 L
3. Olej turdus - 120 L
4. Olej superol CB - 100 L
5. Olej selektol specjal SD - 30 L
6. Olej Mobil Super 15W/40 - 90 L
7. Olej ELF diesel 15W/40 - 25L
8. Olej hipol 15 F - 15 L
9. Olej hipol GL 4 - 50 L
10. Olej castrol GTX 15W/40 - 5 L
11. Olej castrol EDGET TD 5W/40 - 25 L
12. Olej mixol - 100 L
13. Olej stihl - 35 L
14. Olej husgwarna - 10 L
15. Olej lux - 30 L
16. Smar ŁT 43 - 100 Kg
17. Olej hydrauliczny hl 46 - 120 L
18. Płyn R-3 - 20 Szt
19. Olej hydrauliczny L-HV-68 - 20 L
19. Płyn petrygo - 100 L
20. Płyn do spryskiwania szyb - 70 L
21. Smar Mobilgrease 0,4 kg - 100 Szt
22. Woda destylowana - 10 L
Dostawa paliwa i olejów odbywać się będzie własnymi pojazdami i sprzętem Zamawiającego z możliwością codziennego odbioru ze stacji paliw położonych w odległości nie większej niż 3 km od siedziby Zamawiającego wg zapotrzebowania.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej.
6. Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających.
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
7. Termin wykonania zamówienia
Wymagany termin realizacji zamówienia : od 01.01.2010r do 31.12.2010r.
8. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
a) Zrealizowali w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia.
3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust 1 i 2 Ustawy.
Ocena spełniania warunków dokonywana będzie zgodnie z formułą „ spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawców.
9. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu :
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymagane jest przedstawienie wymienionych niżej dokumentów:
a) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( na zał. Nr 1),
b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
c) Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
d) Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że dostawy te zostały wykonane należycie; ( na zał. Nr 2 )
e) Akceptowany projekt umowy,
f)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych ( na zał nr 3 )
10. Informacja na temat wadium
Nie wymaga się wniesienia wadium
11. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Najniższa cena 100 %.
12. Miejsce i termin składania ofert :
Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy , 13-100 Nidzica ul. Kolejowa 29 pok. Nr 1
do 25.11.2009 r. do godz. 930 .
13. Termin związania ofertą : 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
14. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej - nie będzie zawierana
umowa ramowa,
15. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów - nie
dotyczy,
16. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty
z zastosowaniem aukcji elektronicznej - nie będzie wykorzystywana aukcja
elektroniczna
17. Osoba upoważniona do kontaktów z Oferentami :
Bogdan Bandurski – tel. 0-89 6252313 wew. 35
Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy ul. Kolejowa 29 pokój Nr 4.
18. Data wysłania ogłoszenia do Urzędu Zamówień Publicznych – 17.11.2009 r.
Dyrektor
Powiatowego Zarządu Dróg
w Nidzicy
mgr Jacek Dłuski
Załączniki
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa paliwa i olejów do pojazdów i sprzętu będących własnością Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa paliwa i olejów do pojazdów i sprzętu będących własnością Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Nidzicy |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Iwona Kowalewicz |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2009-11-18 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Bogdan Bandurski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2009-11-18 07:48:23 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2009-11-18 07:48:47 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2009-12-03 10:17:59 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1770 raz(y) |