ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nidzicy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: zaproszenie do składania ofert w zakresie obsługi geologicznej Starostwa Powiatowego w NidzicyDrukuj informację Zamówienie publiczne: zaproszenie do składania ofert w zakresie obsługi geologicznej Starostwa Powiatowego w Nidzicy

Szczegóły informacji

zaproszenie do składania ofert w zakresie obsługi geologicznej Starostwa Powiatowego w Nidzicy

Status: rozstrzygnięty

Tryb: Przepisów ustawy PZP nie stosuje się

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Starosta Nidzicki

Finansowanie: Środki własne

Nr TED: 00

Termin składania ofert / wniosków: 2014-01-24 12:00:00

Miejsce złożenia oferty: Starostwo Powiatowe w Nidzicy ul. Traugutt 23, 13-100 Nidzica, pokój nr 33

Ogłoszono dnia: 2014-01-15 przez Grzegorz Napiwodzki

Treść:

Zaproszenie do złożenia oferty
Starosta Nidzicki, działając zgodnie z zasadami określonymi w Zarządzeniu Nr Z/27/2011 Starosty Nidzickiego z dnia 14 listopada 2011r. w sprawie zasad udzielenia zamówień o wartości nie przekraczającej 14.000 euro w Starostwie Powiatowym w Nidzicy, zaprasza do składania ofert w zakresie obsługi geologicznej Starostwa Powiatowego w Nidzicy, a dokładnie specjalistycznych usług z zakresu administracji geologicznej określonych w art. 158 w związku z art. 161 ust.2 ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. Prawo geologiczne i górnicze (DZ.U. z 2011r., Nr 163, poz. 981 z późn. zm.).
Forma świadczenia usługi- umowa zlecenia.
Liczba godzin świadczenia usług – 8 godzin tygodniowo, raz w tygodniu.

Wymagania niezbędne:
1. posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na ww. stanowisku ,
2. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
4. wykształcenie wyższe geologiczne
5. 5 letni staż pracy.

Zakres wykonywanych zadań:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie specjalistycznych usług z zakresu administracji geologicznej określonych w art.158 w związku z art. 161 ust. 2 ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. Prawo geologiczne i górnicze (Dz. U. z 2011 r. Nr 163, poz. 981 z późn. zm.) w tym:
- w postępowaniach administracyjnych prowadzonych w celu udzielenia, zmiany, cofania i wygaszania koncesji na wydobywanie kopalin pospolitych,
- w postępowaniach administracyjnych prowadzonych w celu zatwierdzania projektów robót geologicznych, których wykonanie nie wymaga uzyskania koncesji,
- w postępowaniach administracyjnych prowadzonych w celu zatwierdzania dokumentacji geologicznych,
- w postępowaniach administracyjnych prowadzonych w celu wystawiania decyzji określających należną opłatę za wydobytą kopalinę w razie niedopełnienia przez przedsiębiorcę obowiązku wniesienia opłaty, lub nie złożenia informacji (półrocznych deklaracji) albo w razie złożenia informacji nasuwającej zastrzeżenia,
- w postępowaniach administracyjnych prowadzonych w celu wystawiania decyzji określających opłatę dodatkową za działalność wykonywaną z rażącym naruszeniem warunków określonych w koncesji lub zatwierdzonym projekcie robót geologicznych,
- w postępowaniach administracyjnych prowadzonych w celu wystawiania decyzji określających opłatę podwyższoną za działalność wykonywaną bez wymaganej koncesji albo bez zatwierdzonego projektu robót geologicznych.
Zleceniodawca zapewni bezpłatnie Zleceniobiorcy:
1. lokal,
2. dostęp do systemu informacji prawnej Lex,
3. dostęp do Internetu,
4. korzystanie ze sprzętu komputerowego, oprogramowania, telefonu stacjonarnego oraz urządzeń biurowych.
Wymagane dokumenty:
1. potwierdzona za zgodność z oryginałem kserokopia dyplomu potwierdzająca posiadane wykształcenie ,
2. dane potwierdzające 5- letni staż pracy,
3. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
4. proponowane wynagrodzenie netto i brutto za 1 miesiąc świadczenia usług ( wypełniony formularz- oferta cenowa).
Umowa z wybranym Zleceniobiorcą zostanie zawarta na okres od dnia 01 lutego 2014 r. do 31 grudnia 2014 r. ( projekt umowy zał. nr 2).
Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym zał. nr 1.
Uwaga: do zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy o zamówieniach publicznych, postępowanie prowadzone jest na podstawie wewnętrznych przepisów Starostwa Powiatowego w Nidzicy.


Miejsce i termin składania ofert:
Oferty w zamkniętych kopertach z dopiskiem „ Obsługa geologiczna Starostwa” należy składać pocztą na adres:
Starostwo Powiatowe w Nidzicy, ul. Traugutta 23, 13-100 Nidzica, lub osobiście w sekretariacie Starosty Nidzickiego w terminie do dnia 24 stycznia 2014 r., do godz. 12 00.

Osoby uprawnione do kontaktu:
Agnieszka Szczepkowska – Kierownik Wydziału Budownictwa i Ochrony Środowiska w Starostwie Powiatowym w Nidzicy

Po wyborze oferty Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą
Zamawiający poinformuje go o miejscu i terminie podpisania umowy.

Załączniki:
1) Formularz ofertowy
2) Projekt umowy

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Agnieszka Szczepkowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-01-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Grzegorz Napiwodzki
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-01-15 14:25:57
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-01-15 14:29:41
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-01-24 14:40:35
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1694 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony