ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nidzicy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu EduStrefa w Nidzicy w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w Zespole Szkół Ogólnokształcących w NidzicyDrukuj informację Zamówienie publiczne: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu EduStrefa w Nidzicy w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Nidzicy

Szczegóły informacji

Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu EduStrefa w Nidzicy w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Nidzicy

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Powiat Nidzicki

Finansowanie: Finansowanie łączne

Nr UZP: 13174-2014

Termin składania ofert / wniosków: 2014-01-20 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2014-01-20 10:00:00

Miejsce złożenia oferty: Starostwo Powiatowe w Nidzicy ul. Traugutt 23, 13-100 Nidzica, pokój nr 33

Ogłoszono dnia: 2014-01-13 przez Grzegorz Napiwodzki

Treść:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nidzicki , ul. Traugutta 23, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6253279, faks 089 6253279.
• Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.warmia.mazury.pl/.powiatnidzicki.
• Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://bip.warmia.mazury.pl/.powiatnidzicki.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu EduStrefa w Nidzicy w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Nidzicy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne, obejmujące przeprowadzenie zajęć w: 1.Gimnazjum wchodzącym w skład Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Nidzicy (dalej Gimnazjum), 2.Liceum Ogólnokształcącym im. Stanisława Wyspiańskiego wchodzącym w skład Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Nidzicy (dalej Liceum), w ramach projektu EduStrefa w Nidzicy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego. Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi edukacyjne według harmonogramów wyznaczonych przez dyrekcje szkół. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za: a.bezpieczeństwo uczniów w trakcie zajęć, b.jakość i terminowość prowadzonych zajęć, c.szkody wyrządzone przez swoje działania lub zaniechania podczas wykonywania przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązany jest:1.przygotować program zajęć uwzględniający potrzeby uczniów prowadzonej grupy dydaktycznej. Program będzie realizowany po uzyskaniu aprobaty opiekuna metodycznego. Na podstawie zaaprobowanego programu zajęć Wykonawca przygotuje wykaz niezbędnych pomocy dydaktycznych na zasadach ustalonych przez kierownika - koordynatora projektu,2.prowadzić wymaganą dokumentację dotyczącą realizowanych zajęć, 3.po wdrożeniu programu przedstawić w formie pisemnej osiągnięte efekty. Usługi będą realizowane w następujących specjalnościach (poniższe liczby godzin mogą ulec zmianie ze względu na możliwe zmiany w projekcie): Część 1 : Zajęcia z języka angielskiego w Gimnazjum - grupa nr 1. Zajęcia będą prowadzone metodą innowacyjną i być ukierunkowana na zindywidualizowanie pracy z uczniem. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 10 indywidualnych konwersacji na 1 ucznia, min. 4 projekty - prezentacje z wykorzystaniem nowych technologii na 1 grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym). Część 2 : Zajęcia z języka angielskiego w Gimnazjum - grupa nr 2. Zajęcia będą prowadzone metodą innowacyjną i być ukierunkowana na zindywidualizowanie pracy z uczniem. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 10 indywidualnych konwersacji na 1 ucznia, min. 4 projekty - prezentacje z wykorzystaniem nowych technologii na 1 grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym). Część 3: Zajęcia z języka angielskiego w Liceum - grupa nr 3. Zajęcia będą prowadzone metodą innowacyjną i być ukierunkowana na zindywidualizowanie pracy z uczniem. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 10 indywidualnych konwersacji na 1 ucznia, min. 4 projekty - prezentacje z wykorzystaniem nowych technologii na 1 grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym). Część 4: Zajęcia z języka angielskiego w Liceum - grupa nr 4. Zajęcia będą prowadzone metodą innowacyjną i być ukierunkowana na zindywidualizowanie pracy z uczniem. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 10 indywidualnych konwersacji na 1 ucznia, min. 4 projekty - prezentacje z wykorzystaniem nowych technologii na 1 grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym). Część 5: Zajęcia z języka angielskiego w Liceum - grupa nr 5. Zajęcia będą prowadzone metodą innowacyjną i być ukierunkowana na zindywidualizowanie pracy z uczniem. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 10 indywidualnych konwersacji na 1 ucznia, min. 4 projekty - prezentacje z wykorzystaniem nowych technologii na 1 grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym). Część 6: Zajęcia z języka angielskiego w Liceum - grupa nr 6. Zajęcia będą prowadzone metodą innowacyjną i być ukierunkowana na zindywidualizowanie pracy z uczniem. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 10 indywidualnych konwersacji na 1 ucznia, min. 4 projekty - prezentacje z wykorzystaniem nowych technologii na 1 grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym). Część 7: Zajęcia z matematyki w Gimnazjum - grupa nr 1. Zajęcia będą prowadzone metodą innowacyjną w oparciu o wykorzystanie nowych, multimedialnych narzędzi oraz zajęć warsztatowych przez pokazanie zastosowania matematyki w życiu prywatnym i zawodowym (np. jak mądrze wybierać kredyty, liczyć możliwości zysku z inwestycji, oceniać wartość pieniądza itp.). Warsztaty zakończą się projektem, dotyczącym jednego z omawianych tematów, opracowanym przez grupy. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 2 projekty na grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym). Część 8: Zajęcia z matematyki w Liceum - grupa nr 2. Zajęcia będą prowadzone metodą innowacyjną w oparciu o wykorzystanie nowych, multimedialnych narzędzi oraz zajęć warsztatowych przez pokazanie zastosowania matematyki w życiu prywatnym i zawodowym (np. jak mądrze wybierać kredyty, liczyć możliwości zysku z inwestycji, oceniać wartość pieniądza itp.). Warsztaty zakończą się projektem, dotyczącym jednego z omawianych tematów, opracowanym przez grupy. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 2 projekty na grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym). Część 9: Zajęcia z matematyki w Liceum - grupa nr 3. Zajęcia będą prowadzone metodą innowacyjną w oparciu o wykorzystanie nowych, multimedialnych narzędzi oraz zajęć warsztatowych przez pokazanie zastosowania matematyki w życiu prywatnym i zawodowym (np. jak mądrze wybierać kredyty, liczyć możliwości zysku z inwestycji, oceniać wartość pieniądza itp.). Warsztaty zakończą się projektem, dotyczącym jednego z omawianych tematów, opracowanym przez grupy. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 2 projekty na grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym). Część 10: Zajęcia z informatyki w Gimnazjum - grupa nr 1. Tematyką zajęć będą warsztaty z programowania (odbędą się w pracowni komputerowej szkoły), projektowanie graficzne, wizualizacje 2D i 3D, prezentacje multimedialne. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 4 programów i grafik na grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym). Część 11: Zajęcia z informatyki w Liceum - grupa nr 2. Tematyką zajęć będą warsztaty z programowania (odbędą się w pracowni komputerowej szkoły), projektowanie graficzne, wizualizacje 2D i 3D, prezentacje multimedialne. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 4 programów i grafik na grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym). Część 12: Zajęcia z informatyki w Liceum - grupa nr 3. Tematyką zajęć będą warsztaty z programowania (odbędą się w pracowni komputerowej szkoły), projektowanie graficzne, wizualizacje 2D i 3D, prezentacje multimedialne. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 4 programów i grafik na grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym). Część 13: Zajęcia z języka polskiego w Gimnazjum - grupa nr 1. Zajęcia będą prowadzone metodą innowacyjną z wykorzystaniem interpretacji literatury poprzez teatr. Zadaniem uczniów będzie interpretacja wybranych dzieł, samodzielna adaptacji tekstu, reżyserowanie prezentacji zw. z utworem literackim. Odbędzie się konkurs na najlepszą interpretację prozy lub utworu lirycznego. Oprócz zajęć teatralnych uczniowie poprowadzą lekcje autorskie nt. epoki literackiej. Na koniec zajęć uczniowie zorganizują giełdę wiedzy - utworzą stanowiska z poradnictwa literackiego, udostępniające innym efekty pracy na zajęciach. Uwieńczeniem zajęć będzie organizacja wycieczki do teatru w Olsztynie. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 4 dramy na grupę, min. 3 lekcje autorskie na grupę, min. 1 konkurs na rok, min. 1 giełda wiedzy rocznie, 2 wycieczki. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym). Część 14: Zajęcia z języka polskiego w Liceum - grupa nr 2. Zajęcia będą prowadzone metodą innowacyjną z wykorzystaniem interpretacji literatury poprzez teatr. Zadaniem uczniów będzie interpretacja wybranych dzieł, samodzielna adaptacji tekstu, reżyserowanie prezentacji zw. z utworem literackim. Odbędzie się konkurs na najlepszą interpretację prozy lub utworu lirycznego. Oprócz zajęć teatralnych uczniowie poprowadzą lekcje autorskie nt. epoki literackiej. Na koniec zajęć uczniowie zorganizują giełdę wiedzy - utworzą stanowiska z poradnictwa literackiego, udostępniające innym efekty pracy na zajęciach. Uwieńczeniem zajęć będzie organizacja wycieczki do teatru w Olsztynie. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 4 dramy na grupę, min. 3 lekcje autorskie na grupę, min. 1 konkurs na rok, min. 1 giełda wiedzy rocznie, 2 wycieczki. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym). Część 15: Zajęcia z języka polskiego w Liceum - grupa nr 3. Zajęcia będą prowadzone metodą innowacyjną z wykorzystaniem interpretacji literatury poprzez teatr. Zadaniem uczniów będzie interpretacja wybranych dzieł, samodzielna adaptacji tekstu, reżyserowanie prezentacji zw. z utworem literackim. Odbędzie się konkurs na najlepszą interpretację prozy lub utworu lirycznego. Oprócz zajęć teatralnych uczniowie poprowadzą lekcje autorskie nt. epoki literackiej. Na koniec zajęć uczniowie zorganizują giełdę wiedzy - utworzą stanowiska z poradnictwa literackiego, udostępniające innym efekty pracy na zajęciach. Uwieńczeniem zajęć będzie organizacja wycieczki do teatru w Olsztynie. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 4 dramy na grupę, min. 3 lekcje autorskie na grupę, min. 1 konkurs na rok, min. 1 giełda wiedzy rocznie, 2 wycieczki. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym). Część 16: Warsztaty z savoir - vivre w Gimnazjum - grupa nr 1. Zajęcia będą obejmować m.in.: zachowanie w miejscach publicznych z poszanowaniem różnic i praw płci, zapraszanie gości i zasady organizowania przyjęć, jak zachować się w pracy i w sytuacjach nieformalnych, jak się ubierać itp. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 3 scenki towarzyskie na grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 20 godzin lekcyjnych (1 grupa po 10 godzin w każdym roku szkolnym). Część 17: Warsztaty z savoir - vivre w Liceum - grupa nr 2. Zajęcia będą obejmować m.in.: zachowanie w miejscach publicznych z poszanowaniem różnic i praw płci, zapraszanie gości i zasady organizowania przyjęć, jak zachować się w pracy i w sytuacjach nieformalnych, jak się ubierać itp. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 3 scenki towarzyskie na grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 20 godzin lekcyjnych (1 grupa po 10 godzin w każdym roku szkolnym). Część 18: Zajęcia taneczne w Gimnazjum - grupa nr 1. Zajęcia będą sprzyjać podnoszeniu sprawności fizycznej, kształtować estetykę i harmonię ruchu, piękną sylwetkę i poczucie rytmu. Uczniowie będą się uczyć podstawowych kroków tanecznych, a następnie poznają układy tańców towarzyskich. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 3 układy taneczne na grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym). Część 19: Zajęcia taneczne w Liceum - grupa nr 2. Zajęcia będą sprzyjać podnoszeniu sprawności fizycznej, kształtować estetykę i harmonię ruchu, piękną sylwetkę i poczucie rytmu. Uczniowie będą się uczyć podstawowych kroków tanecznych, a następnie poznają układy tańców towarzyskich. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 3 układy taneczne na grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym). Część 20: Zajęcia z biologii w Liceum - grupa nr 1. Tematyką zajęć będzie pokazanie, jak można wykorzystać wiadomości z biologii w praktyce oraz zachęcić do uprawiania nauk ścisłych. Tematyką zajęć będą m.in. zaznajomienie z podstawowymi składnikami odżywczymi, w jaki sposób skomponować dietę lekkostrawną itp. Uczniowie przygotują własne programy żywieniowe i dietetyczne. W zajęciach zostaną wykorzystane materiały internetowe i własne prowadzącego. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: przygotowanych programów dietetycznych - 1 na ucznia. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 20 godzin lekcyjnych (1 grupa po 10 godzin w każdym roku szkolnym). Część 21: Zajęcia z chemii w Liceum - grupa nr 1. Tematyką zajęć będzie pokazanie, jak można wykorzystać wiadomości z chemii w praktyce oraz zachęcić do uprawiania nauk ścisłych. Tematyką zajęć będą m.in. zaznajomienie z podstawowymi składnikami odżywczymi, w jaki sposób skomponować dietę lekkostrawną itp. Uczniowie przygotują własne programy żywieniowe i dietetyczne. W zajęciach zostaną wykorzystane materiały internetowe i własne prowadzącego. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 20 godzin lekcyjnych (1 grupa po 10 godzin w każdym roku szkolnym). Część 22 : Zajęcia z doradztwa edukacyjno - zawodowego w Gimnazjum i Liceum - grupy nr 1-3. Tematyką zajęć będzie m.in. z wyborem ścieżki edukacyjnej, zawodu, lokalnym rynkiem pracy, świadomości własnych umiejętności, przygotowania cv itp. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: 1 cv na ucznia. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych (3 grupy po 10 godzin w każdym roku szkolnym). Część 23 : Zajęcia z doradztwa edukacyjno - zawodowego w Gimnazjum i Liceum - grupy nr 4-6. Tematyką zajęć będzie m.in. z wyborem ścieżki edukacyjnej, zawodu, lokalnym rynkiem pracy, świadomości własnych umiejętności, przygotowania cv itp. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: 1 cv na ucznia. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych (3 grupy po 10 godzin w każdym roku szkolnym). Część 24: Zajęcia z autoprezentacji w Gimnazjum i Liceum - grupy nr 1-3. Uczniowie zapoznają się z zasadami autoprezentacji w trakcie egzaminu i rozmowy kwalifikacyjnej, technikami radzenia sobie ze stresem i opanowywania tremy Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: 1 prezentacja na ucznia. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych (3 grupy po 10 godzin w każdym roku szkolnym). Część 25 : Zajęcia z przedsiębiorczości w Gimnazjum i Liceum - grupy nr 1-3. Zajęcia dla tych, którzy myślą o własnej firmie. Cel zajęć to zapoznanie ucznia z zasadami prowadzenia biznesu, prowadzone przez zabawę i symulacje, np.: przez gry komputerowe - symulację procesów gospodarczych (jak np. w grze Zarządzanie firmą). Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: 1 prezentacja na ucznia. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych (3 grupy po 10 godzin w każdym roku szkolnym). Część 26 : Warsztaty z równości szans w Gimnazjum i Liceum - grupy nr 1-22. Warsztaty związane z postrzeganiem płci, normami zachowań, rolą kobiet i mężczyzn w społeczeństwie itp. Na program będzie składać się: projekcja filmu, dyskusje i scenki sytuacyjne (materiały własne). Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: 1 scenka na grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 44 godziny lekcyjne (22 grupy po 2 godziny w każdym roku szkolnym)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.20.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone w pkt. 6.1 oraz przedstawi dokumenty określone w pkt.6.3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia - nie spełnia. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w punkcie VI specyfikacji, lub którzy złożyli dokumenty i oświadczenia, wskazane w punkcie VI specyfikacji, zawierające błędy, do ich uzupełniania w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełniania oferta podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu składania ofert.
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia i przedstawi dokumenty określone w pkt. 6.3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia - nie spełnia. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w punkcie VI specyfikacji, lub którzy złożyli dokumenty i oświadczenia, wskazane w punkcie VI specyfikacji, zawierające błędy, do ich uzupełniania w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełniania oferta podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu składania ofert.
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz przedstawi dokumenty określone w pkt. 6.3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia - nie spełnia. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w punkcie VI specyfikacji, lub którzy złożyli dokumenty i oświadczenia, wskazane w punkcie VI specyfikacji, zawierające błędy, do ich uzupełniania w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełniania oferta podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu składania ofert.
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz przedstawi dokumenty określone w pkt. 6.3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia - nie spełnia. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w punkcie VI specyfikacji, lub którzy złożyli dokumenty i oświadczenia, wskazane w punkcie VI specyfikacji, zawierające błędy, do ich uzupełniania w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełniania oferta podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu składania ofert.
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia - nie spełnia. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w punkcie VI specyfikacji, lub którzy złożyli dokumenty i oświadczenia, wskazane w punkcie VI specyfikacji, zawierające błędy, do ich uzupełniania w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełniania oferta podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu składania ofert.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
• potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty osoby wykonującej usługę potwierdzające: a.wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, b.stopień awansu zawodowego nauczyciela mianowanego, c.kwalifikacje zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późniejszymi zmianami), d.życiorys osoby która będzie prowadziła zajęcia w ramach części na którą(która) Wykonawca składa ofertę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/.powiatnidzicki.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIAT NIDZICKI ul. Traugutta 23, 13-100 Nidzica, fax. 89 6253279.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2014 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Nidzicy ul. Traugutta 23, 13-100 Nidzica pokój 33..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługa edukacyjna dofinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zajęcia z języka angielskiego w Gimnazjum - grupa nr 1..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia będą prowadzone metodą innowacyjną i być ukierunkowana na zindywidualizowanie pracy z uczniem. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 10 indywidualnych konwersacji na 1 ucznia, min. 4 projekty - prezentacje z wykorzystaniem nowych technologii na 1 grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym)..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2015.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zajęcia z języka angielskiego w Gimnazjum - grupa nr 2..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia będą prowadzone metodą innowacyjną i być ukierunkowana na zindywidualizowanie pracy z uczniem. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 10 indywidualnych konwersacji na 1 ucznia, min. 4 projekty - prezentacje z wykorzystaniem nowych technologii na 1 grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym)..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2015.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zajęcia z języka angielskiego w Liceum - grupa nr 3..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia będą prowadzone metodą innowacyjną i być ukierunkowana na zindywidualizowanie pracy z uczniem. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 10 indywidualnych konwersacji na 1 ucznia, min. 4 projekty - prezentacje z wykorzystaniem nowych technologii na 1 grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym)..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2015.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zajęcia z języka angielskiego w Liceum - grupa nr 4..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia będą prowadzone metodą innowacyjną i być ukierunkowana na zindywidualizowanie pracy z uczniem. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 10 indywidualnych konwersacji na 1 ucznia, min. 4 projekty - prezentacje z wykorzystaniem nowych technologii na 1 grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym)..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2015.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zajęcia z języka angielskiego w Liceum - grupa nr 5..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia będą prowadzone metodą innowacyjną i być ukierunkowana na zindywidualizowanie pracy z uczniem. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 10 indywidualnych konwersacji na 1 ucznia, min. 4 projekty - prezentacje z wykorzystaniem nowych technologii na 1 grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym)..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2015.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zajęcia z języka angielskiego w Liceum - grupa nr 6..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia będą prowadzone metodą innowacyjną i być ukierunkowana na zindywidualizowanie pracy z uczniem. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 10 indywidualnych konwersacji na 1 ucznia, min. 4 projekty - prezentacje z wykorzystaniem nowych technologii na 1 grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym)..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2015.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zajęcia z matematyki w Gimnazjum - grupa nr 1..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia będą prowadzone metodą innowacyjną w oparciu o wykorzystanie nowych, multimedialnych narzędzi oraz zajęć warsztatowych przez pokazanie zastosowania matematyki w życiu prywatnym i zawodowym (np. jak mądrze wybierać kredyty, liczyć możliwości zysku z inwestycji, oceniać wartość pieniądza itp.). Warsztaty zakończą się projektem, dotyczącym jednego z omawianych tematów, opracowanym przez grupy. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 2 projekty na grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym)..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2015.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zajęcia z matematyki w Liceum - grupa nr 2..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia będą prowadzone metodą innowacyjną w oparciu o wykorzystanie nowych, multimedialnych narzędzi oraz zajęć warsztatowych przez pokazanie zastosowania matematyki w życiu prywatnym i zawodowym (np. jak mądrze wybierać kredyty, liczyć możliwości zysku z inwestycji, oceniać wartość pieniądza itp.). Warsztaty zakończą się projektem, dotyczącym jednego z omawianych tematów, opracowanym przez grupy. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 2 projekty na grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym)..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2015.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zajęcia z matematyki w Liceum - grupa nr 3..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia będą prowadzone metodą innowacyjną w oparciu o wykorzystanie nowych, multimedialnych narzędzi oraz zajęć warsztatowych przez pokazanie zastosowania matematyki w życiu prywatnym i zawodowym (np. jak mądrze wybierać kredyty, liczyć możliwości zysku z inwestycji, oceniać wartość pieniądza itp.). Warsztaty zakończą się projektem, dotyczącym jednego z omawianych tematów, opracowanym przez grupy. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 2 projekty na grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym)..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2015.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zajęcia z informatyki w Gimnazjum - grupa nr 1..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyką zajęć będą warsztaty z programowania (odbędą się w pracowni komputerowej szkoły), projektowanie graficzne, wizualizacje 2D i 3D, prezentacje multimedialne. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 4 programów i grafik na grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym)..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2015.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zajęcia z informatyki w Liceum - grupa nr 2..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyką zajęć będą warsztaty z programowania (odbędą się w pracowni komputerowej szkoły), projektowanie graficzne, wizualizacje 2D i 3D, prezentacje multimedialne. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 4 programów i grafik na grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym)..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2015.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zajęcia z informatyki w Liceum - grupa nr 3..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyką zajęć będą warsztaty z programowania (odbędą się w pracowni komputerowej szkoły), projektowanie graficzne, wizualizacje 2D i 3D, prezentacje multimedialne. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 4 programów i grafik na grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym)..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2015.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zajęcia z języka polskiego w Gimnazjum - grupa nr 1..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia będą prowadzone metodą innowacyjną z wykorzystaniem interpretacji literatury poprzez teatr. Zadaniem uczniów będzie interpretacja wybranych dzieł, samodzielna adaptacji tekstu, reżyserowanie prezentacji zw. z utworem literackim. Odbędzie się konkurs na najlepszą interpretację prozy lub utworu lirycznego. Oprócz zajęć teatralnych uczniowie poprowadzą lekcje autorskie nt. epoki literackiej. Na koniec zajęć uczniowie zorganizują giełdę wiedzy - utworzą stanowiska z poradnictwa literackiego, udostępniające innym efekty pracy na zajęciach. Uwieńczeniem zajęć będzie organizacja wycieczki do teatru w Olsztynie. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 4 dramy na grupę, min. 3 lekcje autorskie na grupę, min. 1 konkurs na rok, min. 1 giełda wiedzy rocznie, 2 wycieczki. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym)..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2015.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zajęcia z języka polskiego w Liceum - grupa nr 2..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia będą prowadzone metodą innowacyjną z wykorzystaniem interpretacji literatury poprzez teatr. Zadaniem uczniów będzie interpretacja wybranych dzieł, samodzielna adaptacji tekstu, reżyserowanie prezentacji zw. z utworem literackim. Odbędzie się konkurs na najlepszą interpretację prozy lub utworu lirycznego. Oprócz zajęć teatralnych uczniowie poprowadzą lekcje autorskie nt. epoki literackiej. Na koniec zajęć uczniowie zorganizują giełdę wiedzy - utworzą stanowiska z poradnictwa literackiego, udostępniające innym efekty pracy na zajęciach. Uwieńczeniem zajęć będzie organizacja wycieczki do teatru w Olsztynie. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 4 dramy na grupę, min. 3 lekcje autorskie na grupę, min. 1 konkurs na rok, min. 1 giełda wiedzy rocznie, 2 wycieczki. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym)..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-6.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2015.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zajęcia z języka polskiego w Liceum - grupa nr 3..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia będą prowadzone metodą innowacyjną z wykorzystaniem interpretacji literatury poprzez teatr. Zadaniem uczniów będzie interpretacja wybranych dzieł, samodzielna adaptacji tekstu, reżyserowanie prezentacji zw. z utworem literackim. Odbędzie się konkurs na najlepszą interpretację prozy lub utworu lirycznego. Oprócz zajęć teatralnych uczniowie poprowadzą lekcje autorskie nt. epoki literackiej. Na koniec zajęć uczniowie zorganizują giełdę wiedzy - utworzą stanowiska z poradnictwa literackiego, udostępniające innym efekty pracy na zajęciach. Uwieńczeniem zajęć będzie organizacja wycieczki do teatru w Olsztynie. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 4 dramy na grupę, min. 3 lekcje autorskie na grupę, min. 1 konkurs na rok, min. 1 giełda wiedzy rocznie, 2 wycieczki. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym)..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2015.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Warsztaty z savoir - vivre w Gimnazjum - grupa nr 1..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia będą obejmować m.in.: zachowanie w miejscach publicznych z poszanowaniem różnic i praw płci, zapraszanie gości i zasady organizowania przyjęć, jak zachować się w pracy i w sytuacjach nieformalnych, jak się ubierać itp. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 3 scenki towarzyskie na grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 20 godzin lekcyjnych (1 grupa po 10 godzin w każdym roku szkolnym)..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2015.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Warsztaty z savoir - vivre w Liceum - grupa nr 2..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia będą obejmować m.in.: zachowanie w miejscach publicznych z poszanowaniem różnic i praw płci, zapraszanie gości i zasady organizowania przyjęć, jak zachować się w pracy i w sytuacjach nieformalnych, jak się ubierać itp. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 3 scenki towarzyskie na grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 20 godzin lekcyjnych (1 grupa po 10 godzin w każdym roku szkolnym)..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2015.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zajęcia taneczne w Gimnazjum - grupa nr 1..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia będą sprzyjać podnoszeniu sprawności fizycznej, kształtować estetykę i harmonię ruchu, piękną sylwetkę i poczucie rytmu. Uczniowie będą się uczyć podstawowych kroków tanecznych, a następnie poznają układy tańców towarzyskich. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 3 układy taneczne na grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym)..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2015.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zajęcia taneczne w Liceum - grupa nr 2..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia będą sprzyjać podnoszeniu sprawności fizycznej, kształtować estetykę i harmonię ruchu, piękną sylwetkę i poczucie rytmu. Uczniowie będą się uczyć podstawowych kroków tanecznych, a następnie poznają układy tańców towarzyskich. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 3 układy taneczne na grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym)..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2015.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zajęcia z biologii w Liceum - grupa nr 1..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyką zajęć będzie pokazanie, jak można wykorzystać wiadomości z biologii w praktyce oraz zachęcić do uprawiania nauk ścisłych. Tematyką zajęć będą m.in. zaznajomienie z podstawowymi składnikami odżywczymi, w jaki sposób skomponować dietę lekkostrawną itp. Uczniowie przygotują własne programy żywieniowe i dietetyczne. W zajęciach zostaną wykorzystane materiały internetowe i własne prowadzącego. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: przygotowanych programów dietetycznych - 1 na ucznia. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 20 godzin lekcyjnych (1 grupa po 10 godzin w każdym roku szkolnym)..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2015.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zajęcia z chemii w Liceum - grupa nr 1..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyką zajęć będzie pokazanie, jak można wykorzystać wiadomości z chemii w praktyce oraz zachęcić do uprawiania nauk ścisłych. Tematyką zajęć będą m.in. zaznajomienie z podstawowymi składnikami odżywczymi, w jaki sposób skomponować dietę lekkostrawną itp. Uczniowie przygotują własne programy żywieniowe i dietetyczne. W zajęciach zostaną wykorzystane materiały internetowe i własne prowadzącego. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 20 godzin lekcyjnych (1 grupa po 10 godzin w każdym roku szkolnym)..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2015.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Zajęcia z doradztwa edukacyjno - zawodowego w Gimnazjum i Liceum - grupy nr 1-3..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyką zajęć będzie m.in. z wyborem ścieżki edukacyjnej, zawodu, lokalnym rynkiem pracy, świadomości własnych umiejętności, przygotowania cv itp. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: 1 cv na ucznia. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych (3 grupy po 10 godzin w każdym roku szkolnym)..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.20.00.00-6.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2015.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Zajęcia z doradztwa edukacyjno - zawodowego w Gimnazjum i Liceum - grupy nr 4-6..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyką zajęć będzie m.in. z wyborem ścieżki edukacyjnej, zawodu, lokalnym rynkiem pracy, świadomości własnych umiejętności, przygotowania cv itp. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: 1 cv na ucznia. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych (3 grupy po 10 godzin w każdym roku szkolnym)..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.20.00.00-6.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2015.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Zajęcia z autoprezentacji w Gimnazjum i Liceum - grupy nr 1-3..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uczniowie zapoznają się z zasadami autoprezentacji w trakcie egzaminu i rozmowy kwalifikacyjnej, technikami radzenia sobie ze stresem i opanowywania tremy Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: 1 prezentacja na ucznia. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych (3 grupy po 10 godzin w każdym roku szkolnym)..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.20.00.00-6.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2015.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Zajęcia z przedsiębiorczości w Gimnazjum i Liceum - grupy nr 1-3..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dla tych, którzy myślą o własnej firmie. Cel zajęć to zapoznanie ucznia z zasadami prowadzenia biznesu, prowadzone przez zabawę i symulacje, np.: przez gry komputerowe - symulację procesów gospodarczych (jak np. w grze - Zarządzanie firmą). Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: 1 prezentacja na ucznia. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych (3 grupy po 10 godzin w każdym roku szkolnym)..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.20.00.00-6.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2015.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Warsztaty z równości szans w Gimnazjum i Liceum - grupy nr 1-22..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty związane z postrzeganiem płci, normami zachowań, rolą kobiet i mężczyzn w społeczeństwie itp. Na program będzie składać się: projekcja filmu, dyskusje i scenki sytuacyjne (materiały własne). Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: 1 scenka na grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 44 godziny lekcyjne (22 grupy po 2 godziny w każdym roku szkolnym)..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.20.00.00-6.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jolanta Tymińska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-01-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Grzegorz Napiwodzki
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-01-13 13:58:06
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-01-13 14:06:30
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-02-11 15:04:26
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1522 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony