ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nidzicy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz materiałów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Nidzicy Drukuj informację Zamówienie publiczne: Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz materiałów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Nidzicy

Szczegóły informacji

Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz materiałów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Nidzicy

Status: rozstrzygnięty

Tryb: zapytanie o cenę

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Powiat Nidzicki

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: OSO.272.6.2013

Termin składania ofert / wniosków: 2013-11-22 12:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2013-11-22 12:15:00

Miejsce złożenia oferty: Starostwo Powiatowe w Nidzicy, ul. Traugutta 23, 13-100 Nidzica; pokój nr 33 (sekretariat)

Ogłoszono dnia: 2013-11-20 przez Elżbieta Bieniek

Treść:

Nidzica, 19 listopad 2012
OSO.272.6.2013

Dot.: zapytanie ofertowe na zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz materiałów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Nidzicy
Zaproszenie do składania ofert
 
Starostwo Powiatowe w Nidzicy, działając zgodnie z zasadami określonymi w Zarządzeniu nr Z/27/2011 Starosty Nidzickiego z dnia 14 listopada 2011 roku w sprawie zasad udzielania zamówień o wartości nie przekraczającej kwoty 14000 euro w Starostwie Powiatowym w Nidzicy zaprasza Wykonawców do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia na:

1. Tonery do urządzeń drukujących - 18 szt.
2. Tusze do drukarek - 3 szt.
3. Części eksploatacyjne do drukarek - 1 szt.
4. Materiały biurowe - patrz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

UWAGA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1.


Informujemy jednocześnie, że:

1. Żądany termin realizacji zamówienia 29 listopada 2013 r. do godz. 14:30.
2. Ofertę należy złożyć na załączonym wzorze „Oferty cenowej” (zal. nr 2) wraz wypełnionym formularzem ofertowym (zal. nr 1) zgodnie ze wskazówkami w nim zawartymi.
3. Dopuszcza się następujące formy kontaktu z Zamawiającym:
- forma pisemna, forma elektroniczna - email (konieczne potwierdzenie każdej odebranej wiadomości), faks lub telefon.
4. Zamawiający wyznacza pana Piotra Iwanickiego pracującego w Starostwie Powiatowym w Nidzicy, tel.: 089 625 23 84, email: informatyk@powiatnidzicki.pl do komunikowania się z oferentami.
5. Ofertę należy składać do dnia 22 listopada 2013r. do godziny 12:00.
a) Osobiście lub pocztą tradycyjną na adres:
Starostwo Powiatowe w Nidzicy, ul. Traugutta 23, 13-100 Nidzica; pokój nr 33 (sekretariat) z dopiskiem „Oferta na zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz materiałów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Nidzicy”
b) pocztą e-mail: nidzica@powiatnidzicki.pl
c) faksem 89-625-32-79
6. Rozliczenia za dostawę będą prowadzone w walucie polskiej.
UWAGA: Zamówienie prowadzone na podstawie wewnętrznego regulaminu Starostwa Powiatowego w Nidzicy dotyczącego zasad udzielania zamówień o wartości nie przekraczającej kwoty 14 000 euro zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655).

Załączniki:
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego)
2) Oferta cenowa z formularzem (Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego)
- Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do oferty cenowej)
3) Projekt Umowy (Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego)

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Piotr Iwanicki
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-11-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Elżbieta Bieniek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-11-20 10:12:01
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-11-20 10:24:42
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-11-22 15:05:58
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1765 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony