ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nidzicy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków na obszarze obrębów ewidencyjnych Jastrząbki, Krajewo, Leśniewo Wielkie, Zaskórki i Zdzięty, gmina Janowiec Kościelny, powiat nidzicki, województwo warmińsko-mazurskie oraz przeprowadzenie klasyfikacji gruntów, na których nastąpiła zmiana użytków gruntowych Numer ogłoszenia: 85785 - 2013; data zamieszczenia: 22.05.2013 Drukuj informację Zamówienie publiczne: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków na obszarze obrębów ewidencyjnych Jastrząbki, Krajewo, Leśniewo Wielkie, Zaskórki i Zdzięty, gmina Janowiec Kościelny, powiat nidzicki, województwo warmińsko-mazurskie oraz przeprowadzenie klasyfikacji gruntów, na których nastąpiła zmiana użytków gruntowych Numer ogłoszenia: 85785 - 2013; data zamieszczenia: 22.05.2013

Szczegóły informacji

Modernizacja ewidencji gruntów i budynków na obszarze obrębów ewidencyjnych Jastrząbki, Krajewo, Leśniewo Wielkie, Zaskórki i Zdzięty, gmina Janowiec Kościelny, powiat nidzicki, województwo warmińsko-mazurskie oraz przeprowadzenie klasyfikacji gruntów, na których nastąpiła zmiana użytków gruntowych Numer ogłoszenia: 85785 - 2013; data zamieszczenia: 22.05.2013

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Powiat Nidzicki

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 85785 - 2013

Termin składania ofert / wniosków: 2013-05-31 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2013-05-31 10:15:00

Miejsce złożenia oferty: Starostwo Powiatowe w Nidzicy

Ogłoszono dnia: 2013-05-22 przez Grzegorz Napiwodzki

Treść:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nidzicki , ul. Traugutta 23, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6253279, faks 089 6253279.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.biptest.warmia.mazury.pl/powiat_nidzicki/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków na obszarze obrębów ewidencyjnych Jastrząbki, Krajewo, Leśniewo Wielkie, Zaskórki i Zdzięty, gmina Janowiec Kościelny, powiat nidzicki, województwo warmińsko-mazurskie oraz przeprowadzenie klasyfikacji gruntów, na których nastąpiła zmiana użytków gruntowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie prac geodezyjnych związanych z: 1) modernizacją ewidencji gruntów i budynków w programie EWOPIS 5.** i EWMAPA FB 10.**, 2) przeprowadzeniem klasyfikacji gruntów, na których nastąpiła zmiana użytków gruntowych, na obszarze obrębów ewidencyjnych: Jastrząbki, Krajewo, Leśniewo Wielkie, Zaskórki i Zdzięty, gmina Janowiec Kościelny, powiat nidzicki, województwo warmińsko-mazurskie. Charakterystyka obiektu została przedstawiona w tabeli pierwszej zamieszczonej w części III Zał. Nr 1 do SIWZ - Warunki techniczne 2. Szczegółowy zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określają Warunki Techniczne stanowiące załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ. 3. Oznaczenie przedmiotu wg CPV - 71.35.43.00 - 7 usługi badań katastralnych CPV - 71.35.15.00 - 8 usługi badania gleby 4. Zamówienie obejmuje wszystkie koszty wykonania usługi, w tym uczestniczenia w czynnościach związanych z wyłożeniem do wglądu zainteresowanych projektu operatu opisowo-kartograficznego, z rozstrzyganiem uwag i zarzutów zgłoszonych do wyłożonego projektu oraz ewentualnych zarzutów zgłoszonych po publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Warmińsko-Mazurskiego. Ponadto obejmuje koszty materiałów oraz inne opłaty związane z wykonaniem usługi, w tym opłaty za czynności związane z prowadzeniem zasobu geodezyjnego i kartograficznego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7, 71.35.15.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca jest podmiotem prowadzącym działalność gospodarczą, którego przedmiot działania obejmuje prowadzenie prac geodezyjnych i kartograficznych. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia w myśl art. 22 ust. 1 ustawy pzp. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o 1. Wymagania: Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną modernizację ewidencji gruntów i budynków obejmującą swoim zakresem przedmiot zamówienia lub co najmniej piętnaście prac w ramach których wykonano pomiary sytuacyjne mające na celu ustalenie przebiegu granic działek ewidencyjnych np.: podziały nieruchomości, rozgraniczenia nieruchomości, scalenia i wymiany gruntów, scalenia i podziały nieruchomości. 2. Wymagania: Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej pięć prac z zakresu gleboznawczej klasyfikacji gruntów. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty wymaganych dokumentów i oświadczeń. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Nie wymaga się dokumentów potwierdzających dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym.
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca dysponuje: a) minimum dwiema osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe zgodne z art. 43 pkt. 1 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne i minimum dwiema osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe zgodne z art. 43 pkt 2 tej ustawy - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia o posiadaniu wymaganych uprawnień, b) co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie o kierunku klasyfikacji gruntów lub kurs w zakresie klasyfikacji gruntów - ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia o posiadaniu odpowiedniego wykształcenia lub ukończenia kursu w zakresie klasyfikacji gruntów. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia publicznego. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia w myśl art. 22 ust. 1 ustawy pzp. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
• wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
• aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
• lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Inne zalecenia i zastrzeżenia: 1.1. Jeżeli Wykonawca wykaże, że na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, w celu udowodnienia Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (załączniki Nr 5a, 6b do SIWZ). 1.2. W przypadku konsorcjum do oferty należy załączyć oryginał dokumentu ustanawiającego pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, a także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za należyte wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się o wspólne zamówienie publiczne. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik. 1.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty, o których mowa w części VI pkt 1 siwz składa każdy z nich. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy, umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. 2. Na ofertę składa się formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w załączniku Nr 2 do SIWZ wraz z: 1) odpisem z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, 2) oświadczeniem o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy pzp, 3) oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp, 4) wykazem wykonanych prac geodezyjnych i klasyfikacyjnych w ciągu ostatnich 3 lat poprzedzających termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 5) zobowiązaniem innych podmiotów do oddania do dyspozycji wiedzy i doświadczenia, 6) wykazem osób uczestniczących w realizacji zamówienia, 7) oświadczeniem Wykonawcy dotyczącym posiadania wymaganych uprawnień, 8) zobowiązaniem innych podmiotów do oddania do dyspozycji osób zdolnych do wykonywania zamówienia, 9) oświadczeniem o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy pzp, 10) parafowanym projektem umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Przewiduje się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie: a) terminu realizacji umowy pod warunkiem działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe) mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót, b) osób wskazanych do wykonywania prac w wykazie pod warunkiem, że Wykonawca zatrudni do wykonania prac będących przedmiotem umowy osoby o tych samych albo wyższych kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia. 2. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biptest.warmia.mazury.pl/powiat_nidzicki/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiat Nidzicki Adres: 13-100 Nidzica, ul. Traugutta 23.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Nidzicy, ul. Traugutta 23, pokój 33 (sekretariat), 13-100 Nidzica.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Czy przewiduje się ustanowienie dynamicznego systemu zakupów - nie, 2. Czy przewiduje się zawarcie umowy ramowej - nie.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sylwia Skwarska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-05-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Grzegorz Napiwodzki
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-05-22 14:59:03
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-05-22 15:16:26
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-06-14 12:30:58
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1583 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony