ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nidzicy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Nidzica: zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów, kursów zawodowych i turnusów rehabilitacyjnych w okresie od kwietnia 2013r. do 31.10.2014r.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Nidzica: zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów, kursów zawodowych i turnusów rehabilitacyjnych w okresie od kwietnia 2013r. do 31.10.2014r.

Szczegóły informacji

Nidzica: zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów, kursów zawodowych i turnusów rehabilitacyjnych w okresie od kwietnia 2013r. do 31.10.2014r.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nidzicy

Finansowanie: Środki UE

Nr UZP: 54221 - 2013

Termin składania ofert / wniosków: 2013-04-19 08:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2013-04-19 08:15:00

Miejsce złożenia oferty: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nidzicy, 13-100 Nidzica, ul. Traugutta 13

Ogłoszono dnia: 2013-04-11 przez Anna Kalinowska

Treść:

Nidzica: zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów, kursów zawodowych i turnusów rehabilitacyjnych w okresie od kwietnia 2013r. do 31.10.2014r.
Numer ogłoszenia: 54221 - 2013; data zamieszczenia: 10.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Traugutta 13, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 625 44 28, faks 89 625 44 28.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PCPR.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów, kursów zawodowych i turnusów rehabilitacyjnych w okresie od kwietnia 2013r. do 31.10.2014r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów, kursów zawodowych i turnusów rehabilitacyjnych w okresie od kwietnia 2013r. do 31.10.2014r. w ramach realizacji projektu systemowego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL 2007-2013 Szansa na przyszłość- aktywizacja osób zagrożonych wykluczeniem. dla 22 uczestników projektu systemowego Aktywizacja osób bezrobotnych z terenu Gminy Nidzica- osoby niepełnosprawne do 30 roku życia. Warsztaty i kursy zawodowe stanowią odrębną cześć od kursu rehabilitacyjnego tzn. zamówienie podzielone jest na dwie odrębne części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8, 92.00.00.00-0, 60.00.00.00-0, 80.57.00.00-0, 80.53.00.00-8, 85.31.25.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o W części I Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu oceny spełniania warunku w tym zakresie. W części II Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli wykonawca przedłoży potwierdzone za zgodność z oryginałem Zaświadczenie o wpisie do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych prowadzonego przez miejscowego wojewodę. Wpis do rejestru organizatorów musi, stosownie do zapisów Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z 15 listopada 2007 roku w sprawie turnusów rehabilitacyjnych obejmować okres trwania turnusu.
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu oceny spełniania warunku w tym zakresie.
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu oceny spełniania warunku w tym zakresie.
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu oceny spełniania warunku w tym zakresie.
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu oceny spełniania warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
• lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) potwierdzone za zgodność z oryginałem Zaświadczenie o wpisie do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych prowadzonego przez miejscowego wojewodę. Wpis do rejestru organizatorów musi, stosownie do zapisów Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z 15 listopada 2007 roku w sprawie turnusów rehabilitacyjnych obejmować okres trwania turnusu 2)Program warsztatów, szkoleń, spotkania, uwzględniający wymagania zawarte w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia winien zostać bezwzględnie załączony do oferty (jako odrębny dokument) ponieważ będzie podlegał ocenie - kryterium -KP (Atrakcyjność Programu warsztatów, szkoleń, spotkania). Nie załączenie programu spowoduje wykluczenie wykonawcy i odrzucenie jego oferty ponieważ dokument ten nie podlega uzupełnieniu. 3)Program turnusu uwzględniający powyższe wymagania winien zostać bezwzględnie załączony do oferty (jako odrębny dokument). Program harmonogram turnusu zostanie szczegółowo określony 5 dni po podpisaniu umowy z wykonawcą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://biptest.warmia.mazury.pl/powiat_nidzicki/226/Powiatowe_Centrum_Pomocy_Rodzinie/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nidzicy, 13-100 Nidzica, ul. Traugutta 13.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2013 godzina 08:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nidzicy, ul. Traugutta 13, pokój nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów, kursów zawodowych i turnusów rehabilitacyjnych w okresie od kwietnia 2013r. do 31.10.2014r. w ramach realizacji projektu systemowego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL 2007-2013 Szansa na przyszłość- aktywizacja osób zagrożonych wykluczeniem..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zorganizowanie i przeprowadzenie spotkania integracyjnego, warsztatów, kursów zawodowych.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I częśćpostępowania podzielona na 7 zadań:spotkanie, kursy, szkolenia, warsztaty szczegóły w załązniku nr 1 do siwz - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0, 92.00.00.00-0, 60.00.00.00-0, 80.53.00.00-8.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
• 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
o 1. Cena - 70
o 2. Atrakcyjność Programu warsztatów, szkoleń, spotkania - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie turnusu rehabilitacyjnego.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dla I grupy uczestników (8 osób niepełnosprawnych) + 3 opiekunów (ze strony Zamawiającego) :01.07.2013 r.- 31.08.2013 r. 2. Termin przeprowadzenia warsztatu dla II grupy uczestników (14 osób niespełnosprawnych) + 3 opiekunów (ze strony Zamawiającego): :01.09.2014 r.- 30.09.2014 r. Ostateczne terminy zostaną ustalone z Zamawiającym 3. Ilość osób łącznie: 22 uczestników + 6 opiekunów MIEJSCE: polskie morze ILOŚĆ DNI TURNUSU REHABILITACYJNEGO: 14 dni.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4, 92.00.00.00-0, 60.00.00.00-0.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marcin Więckowski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-04-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna Kalinowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-04-11 12:27:01
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-04-11 12:43:12
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-04-24 14:15:32
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1832 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony