ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nidzicy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa materiałów kamiennychDrukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa materiałów kamiennych

Szczegóły informacji

Dostawa materiałów kamiennych

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 66718-2009

Termin składania ofert / wniosków: 2009-03-26 09:45:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2009-03-26 10:00:00

Miejsce złożenia oferty: Zarząd Dróg w Nidzicy , 13-100 Nidzica ul. Kolejowa 29 pok. Nr 1

Ogłoszono dnia: 2009-03-18 przez Iwona Kowalewicz

Treść:

OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
O WARTOŚCI PONIŻEJ 206000 EURO
NA DOSTAWY

1. Nazwa i adres zamawiającego : Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy,
ul. Kolejowa 29 ; 13-100 Nidzica; woj. warmińsko – mazurskie ,
tel. 0~89 625 23-13, fax. 0~89 6254129, e-mail: pzdnidzica@wp.pl,
2. Określenie trybu zamówienia – przetarg nieograniczony
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
www.biptest.warmia.mazury.pl/powiat_nidzicki/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy, 13-100 Nidzica, ul. Kolejowa 29
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych

Dostawa materiałów kamiennych
CPV : 14210000-6 Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
Zamówienie obejmuje dostawę następujących materiałów:
- grysy kamienne 2 – 6,3 - 240,00 t
- grysy kamienne 6,3 – 12,8 - 400,00 t
- tłuczeń betonowy 0-63 - 200,00 t
- pospółka zwykła - 100,00 t.
z możliwością codziennego odbioru materiałów kamiennych własnym transportem Zamawiającego z odległości nie większej niż 5 km od siedziby zamawiającego.
Koszty załadunku materiałów na środki transportu zamawiającego ponosi Dostawca.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej.

6. Termin wykonania zamówienia

Wymagany termin realizacji zamówienia : od 08.04.2009 do 10.12.2009 r.

7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4) Zrealizowali w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej 2 zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia.
5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust 1 i 2 Ustawy.
Ocena spełniania warunków dokonywana będzie zgodnie z formułą „ spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawców.

8. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu :
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymagane jest przedstawienie wymienionych niżej dokumentów:
a) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( na zał. Nr 1).
b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
c) Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
d) Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu , dat i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że dostawy te zostały wykonane należycie; ( na zał. Nr 2 )
e) akceptowany projekt umowy,
f) Oświadczenie spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych ( na zał nr 3 )


8. Informacja na temat wadium
Wymaga się wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł.
( słownie: dwa tysiące złotych 00/100 )
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Najniższa cena 100 %.
10. Miejsce i termin składania ofert :
Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy , 13-100 Nidzica ul. Kolejowa 29 pok. Nr 1
do 26.03.2009 r. do godz. 945 .
11. Termin związania ofertą : 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
12. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej - nie będzie zawierana
umowa ramowa,
13. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów - nie
dotyczy,
14. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty
z zastosowaniem aukcji elektronicznej - nie będzie wykorzystywana aukcja
elektroniczna
15. Osoba upoważniona do kontaktów z Oferentami :
Bożena Bonisławska – tel. 0-89 6252313 wew. 37
Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy ul. Kolejowa 29 pokój Nr 7.

16. Data wysłania ogłoszenia do Urzędu Zamówień Publicznych – 18.03.2009 r.
DYREKTOR
Powiatowego Zarządu Dróg

Krzysztof Dubojski

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Iwona Kowalewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-03-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Iwona Kowalewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-03-18 12:53:31
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-03-18 12:55:34
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-04-01 10:16:44
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1818 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony