ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nidzicy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: -Drukuj informację Ogłoszenie numer: -

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: inspektor

Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Nidzicy

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Oświaty, Promocji, Rozwoju i Zarządzania Kryzysowego

Data udostępnienia: 2024-01-18

Ogłoszono dnia: 2024-01-18

Termin składania dokumentów: 2024-01-31 10:00:00

Nr ogłoszenia: -

Zlecający: Starosta Nidzicki

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie,
  • wykształcenie wyższe magisterskie w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym (preferowany kierunek/specjalność: administracja, prawo, finanse),
  • co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w tym 3 lata stażu pracy w jednostkach samorządu terytorialnego lub jednostkach organizacyjnych,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia;
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.
b. Wymagania dodatkowe:
  • doświadczenie w opracowywaniu wniosków aplikacyjnych do projektów i konkursów dofinansowywanych ze środków zewnętrznych oraz w ich realizacji i rozliczaniu,
  • biegła umiejętność obsługi komputera, w tym programów użytkowych Word, Excel,
  • znajomość przepisów regulujących działalność i kompetencje samorządu powiatowego, m.in.:
  1. ustawa o finansach publicznych,
  2. ustawa Prawo Zamówień Publicznych,
  3. ustawa o nieodpłatnej pomocy prawnej, nieodpłatnym poradnictwie obywatelskim oraz edukacji prawnej,
  4. ustawa o samorządzie powiatowym,
  5. ustawa o pracownikach samorządowych,
  6. ustawa - kodeks postępowania administracyjnego,
  7. ustawa o dostępie do informacji publicznej,
  • znajomość zasad obsługi kancelaryjnej;
  • znajomość obsługi systemu EZD.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. W zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych:
   1) bieżące monitorowanie działań zewnętrznych i dostępności funduszy umożliwiających pozyskiwanie środków pozabudżetowych krajowych i zagranicznych,
   2) analiza możliwości finansowania projektów z programów europejskich i pozaeuropejskich,
   3) pozyskiwanie i gromadzenie danych niezbędnych do właściwego opracowywania wniosków aplikacyjnych, w tym danych charakteryzujących społeczno-gospodarczy rozwój Powiatu, danych dotyczących budżetu itp.,
   4) przygotowywanie, przy współpracy z merytorycznymi komórkami organizacyjnymi Starostwa oraz jednostkami organizacyjnymi, wniosków aplikacyjnych i koordynacja ich bieżącej obsługi – w zakresie adekwatnym do charakteru realizowanych działań;
   5) opracowywanie merytoryczne opinii i załączników do wniosków o dofinansowanie;
   6) bieżąca obsługa administracyjna projektów pod względem przepływu dokumentów,
   7) prowadzenie pełnej dokumentacji dotyczącej pozyskiwania funduszy – od przygotowywania wniosku do rozliczenia, prowadzenie projektu dokumentacji finansowo-rozliczeniowej w zakresie pozyskiwanych środków, w tym przygotowywanie sprawozdań, wniosków o płatność, harmonogramów płatności i rozliczeń, rozliczanie projektów;
   8) współpraca z odpowiednimi organami administracji rządowej i samorządowej, a także z sektorem społecznym i gospodarczym w celu pozyskiwania środków pozabudżetowych;
   9) organizacja i przygotowywanie konferencji, szkoleń, kursów z zakresu aplikowania o środki  zewnętrzne.
2. W zakresie nieodpłatnej pomocy prawnej oraz edukacji prawnej:
   1) Realizacja zadań zgodnie z  obowiązującymi przepisami prawa:
      a) przygotowanie projektów dokumentów związanych z wdrożeniem zadań związanych z udzielaniem nieodpłatnej pomocy prawnej oraz edukacji prawnej,
      b) przygotowywanie projektów umów zawieranych przez powiat z adwokatami i radcami prawnymi, którzy udzielać będą nieodpłatnej pomocy prawnej,
      c) przygotowanie projektów porozumień z gminami w sprawie punktów nieodpłatnej pomocy prawnej;
   2) Współpraca z organizacjami pozarządowymi z zakresu nieodpłatnej pomocy prawnej w tym:
      a) udział w przygotowaniu dokumentacji do przeprowadzenia otwartego konkursu  ofert w celu wyłonienia organizacji pozarządowej dla udzielania nieodpłatnej  pomocy prawnej oraz wykonywanie obowiązków z zawarciem umowy,
      b) kontrola realizacji powierzenia zadania publicznego w ww. zakresie,
      c) przyjmowanie i weryfikacja sprawozdań z realizacji przedmiotowych zadań;
   3) Informowanie uprawnionych o możliwości dostępu do nieodpłatnej pomocy prawnej;
   4) Realizacja zadań z zakresu sprawozdawczości wynikających z ustawy o nieodpłatnej pomocy prawnej oraz edukacji prawnej, w tym:
      a) sporządzanie miesięcznych sprawozdań o ilości udzielonych nieodpłatnych porad prawnych do Wojewody Warmińsko-Mazurskiego,
      b) sporządzanie kwartalnych sprawozdań o ilości udzielonych nieodpłatnych porad prawnych do Wojewody Warmińsko-Mazurskiego,
      c) Sporządzanie zbiorczej informacji dla Ministra Sprawiedliwości;
   5) Prowadzenie całości dokumentacji zadania nieodpłatnej pomocy prawnej oraz edukacji prawnej.
3. W zakresie organizacji budżetu Obywatelskiego (BO):
   1) przygotowanie aktów prawa miejscowego związanych z realizacją procedury BO,
   2) przygotowanie kampanii promującej BO,
   3) weryfikacja pod względem formalno-prawnym i merytorycznym złożonych wniosków,
   4) organizacja i przeprowadzenie głosowania związanego z wyborem zadań do realizacji w ramach BO,
   5) opracowanie wyników głosowania, planowanie i koordynacja wszystkich działań związanych z przygotowaniem, monitorowaniem realizacji i rozliczeniem zdań BO.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  • praca umysłowa o różnym stopniu skomplikowania,
  • środki pracy: komputer z drukarką, kserokopiarka, niszczarka i typowe narzędzia ręczne niezbędne w pracy biurowej,
  • praca jednozmianowa w pełnym wymiarze czasu pracy, w pomieszczeniu biurowym usytuowanym na II piętrze budynku Starostwa Powiatowego w Nidzicy (budynek bez windy),
  • współpraca z powiatowymi jednostkami organizacyjnymi i punktami nieodpłatnej pomocy prawnej co wymaga wizytacji w tych jednostkach i punktach.
Z wybranym kandydatem pierwsza umowa zostanie zawarta na czas określony.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

<6%

V. Wymagane dokumenty:

  • życiorys (CV),
  • list motywacyjny,
  • kwestionariusz osobowy dla kandydata ubiegającego się o zatrudnienie,
  • potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
  • potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie  świadectw pracy,
  • aktualne zaświadczenie o zatrudnieniu – w przypadku trwania stosunku pracy,
  • potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie  zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
  • potwierdzone za zgodność z oryginałem inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku ubiegania się o stanowisko przez osobę niepełnosprawną,
  • podpisane oświadczenia o pełni praw publicznych, o niekaralności, o pełnej zdolności do czynności prawnych.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2024-01-31 10:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesłać pocztą bądź złożyć osobiście w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Nidzicy, ul. Traugutta 23, w terminie do dnia 31 stycznia 2024 r. do
godz. 10.00
, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko – Inspektor w Wydziale Oświaty, Promocji, Rozwoju i Zarządzania Kryzysowego”.
 
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego po określonym terminie nie będą rozpatrywane.
 
Oferty, które będą niekompletne nie będą rozpatrywane.
 
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zaproszeni do udziału w rozmowie kwalifikacyjnej.

VII. Informacje dodatkowe:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6%.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-01-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Iwona Urbanowicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-01-18 11:13:07
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Jarosław Komoszyński
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-01-18 11:15:16
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Piotr Iwanicki
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-02-09 09:23:46
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
401 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony