Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: -Drukuj informację Ogłoszenie numer: -Szczegóły informacji
Ogłoszenie: podinspektor
Miejsce pracy: Nidzica
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich
Data udostępnienia: 2022-07-20
Ogłoszono dnia: 2022-07-20
Termin składania dokumentów: 2022-08-01 12:30:00
Nr ogłoszenia: -
Zlecający: Starosta Nidzicki
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe: administracja,
- doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,
- znajomość przepisów ustawy o samorządzie powiatowym,
- znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
- znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych,
- znajomość rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
- znajomość przepisów ustawy o rzeczach znalezionych,
- znajomość przepisów ustawy o ochronie danych osobowych,
- umiejętność obsługi komputera (aplikacje WORD, EXCEL),
- kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
b. Wymagania dodatkowe:
- samodzielność, inicjatywa, umiejętność podejmowania decyzji i pracy pod presją czasu,
- wysoka kultura osobista,
- dyspozycyjność,
- odpowiedzialność, dobra organizacja pracy,
- kreatywność, umiejętność nawiązywania kontaktów i współpracy w zespole,
- zaangażowanie w wykonywane działania,
- umiejętność konstruktywnego rozwiązywania problemów,
- komunikatywność.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Obsługa sekretariatu Starostwa Powiatowego w Nidzicy.
- Koordynowanie obiegu korespondencji kierowanej do Starosty i Wicestarosty, jej prawidłowy rozdział po podpisaniu i zadekretowaniu.
- Organizowanie, koordynowanie i obsługa bieżącej pracy oraz narad, spotkań oraz wizyt Starostów odbywających się w ramach bieżącej realizacji zadań.
- Prowadzenie kalendarza wydarzeń wynikających z realizacji zadań Starosty i Wicestarosty.
- Organizowanie, przyjmowanie, umawianie bieżących spotkań gości, mieszkańców i pracowników Starostwa Powiatowego ze Starostami.
- Realizacji obsługi wizerunkowej spotkań i wyjazdów Starostów.
- Przygotowywanie i opracowywanie w uzgodnieniu z właściwymi kierownikami komórek organizacyjnych Starostwa Powiatowego w Nidzicy materiałów informacyjnych dla Starostów.
- Zarządzanie elektroniczną skrzynką e-mail sekretariatu.
- Prowadzenie rejestru mieszkańców przyjmowanych przez Starostów w sprawach skarg i wniosków.
- Zapewnienie obsługi posiedzeń organów powiatu, we współpracy z pracownikiem zatrudnionym na stanowisku ds. obsługi zarządu i rady powiatu.
- Opracowywanie sprawozdań, analiz, zestawień na potrzeby organów powiatu w zakresie realizowanych zadań.
- Prowadzenie Biura Rzeczy Znalezionych.
- Dokonywanie zakupów materiałów biurowych na potrzeby Starostwa.
- Obsługa systemu EZD – współpraca w tym zakresie z Biurem Obsługi Klienta.
- Wykonywanie innych zadań określonych przez Starostę, Wicestarostę lub Sekretarza Powiatu.
- Przygotowywanie i przekazywanie materiałów do archiwum zakładowego.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca umysłowa o różnym stopniu skomplikowania,
- środki pracy: komputer z drukarką, kserokopiarka, niszczarka, faks i typowe narzędzia ręczne niezbędne w pracy biurowej,
- praca jednozmianowa w pełnym wymiarze czasu pracy, w pomieszczeniu biurowym usytuowanym na I piętrze budynku Starostwa Powiatowego w Nidzicy (budynek bez windy),
-
z wybranym kandydatem pierwsza umowa zostanie zawarta na czas określony.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
<6%
V. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla kandydata ubiegającego się o zatrudnienie,
- potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
- potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie świadectw pracy,
- aktualne zaświadczenie o zatrudnieniu – w przypadku trwania stosunku pracy,
- potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
- potwierdzone za zgodność z oryginałem inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku ubiegania się o stanowisko przez osobę niepełnosprawną,
- podpisane oświadczenia o pełni praw publicznych, o niekaralności, o pełnej zdolności do czynności prawnych.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2022-08-01 12:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesłać pocztą bądź złożyć osobiście w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Nidzicy, ul. Traugutta 23, w terminie do dnia 1 sierpnia 2022 r. do
godz. 1230, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko – podinspektor w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich”.
godz. 1230, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko – podinspektor w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich”.
VII. Informacje dodatkowe:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest wyższy niż 6%.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego po określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Oferty, które będą niekompletne nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zaproszeni do udziału w rozmowie kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.warmia.mazury.pl/powiat_nidzicki) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Nidzicy przy ul. Traugutta 23, I piętro.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Nidzicy |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-07-20 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marcin Paliński |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-07-20 11:52:22 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Jarosław Komoszyński |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-07-20 11:54:10 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Jarosław Komoszyński |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-08-05 09:44:14 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 771 raz(y) |