ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nidzicy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OSO.210.1.2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: OSO.210.1.2019

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor Ochrony Danych; Informatyk

Miejsce pracy: Nidzica

Wymiar etatu: 1/2; 1/2

Ilość etatów: 1

Wydział: Starostwo Powiatowe

Data udostępnienia: 2019-08-09

Ogłoszono dnia: 2019-08-09

Termin składania dokumentów: 2019-08-23 15:00:00

Nr ogłoszenia: OSO.210.1.2019

Zlecający: Starosta Nidzicki

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie,
  • wykształcenie wyższe – preferowane studia prawnicze, administracyjne, informatyczne,
  • doświadczenie zawodowe: minimum 3 – letni staż pracy, w tym doświadczenie w pracy w administracji publicznej - co najmniej 2 lata
  • bardzo dobra znajomość przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( ogólne rozporządzenie o ochronie danych ),
  • bardzo dobra znajomość ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych,
  • bardzo dobra znajomość Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań systemów teleinformatycznych,
  • dobra znajomość przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
  • dobra znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego,
  • znajomość budowy i zasad działania komputerów typu PC,
  • znajomość konfiguracji systemów operacyjnych Microsoft Windows 7/10,
  • znajomość zasad działania sieci komputerowych typu LAN/WAN w stopniu co najmniej podstawowym,
  • kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
b. Wymagania dodatkowe:
  • znajomość rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
  • umiejętność obsługi komputera (aplikacje WORD, EXCEL),
  • znajomość zasad działania relacyjno – obiektowych baz danych np. Postgres, Firebird, MS SQL w stopniu co najmniej podstawowym,
  • znajomość środowiska MS Windows Server 2012 lub nowsze w stopniu co najmniej podstawowym,
  • predyspozycje osobowościowe: odpowiedzialność, kreatywność, obowiązkowość, umiejętność nawiązywania kontaktów i współpracy w zespole, umiejętność organizacji własnej pracy, wysoka kultura osobista,
  • umiejętności zawodowe: ukończone bądź w trakcie trwania studia podyplomowe w zakresie ochrony danych osobowych lub bezpieczeństwa informacji
 

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. informowanie administratora oraz pracowników starostwa, którzy przetwarzają dane osobowe o obowiązkach spoczywających na nich na mocy RODO i prawa krajowego regulujących ochronę danych osobowych i doradztwie im w tych sprawach,
  2. sprawdzanie zgodności procesów przetwarzania danych osobowych z przepisami regulującymi zasady ochrony danych osobowych,
  3. monitorowanie przestrzegania postanowień RODO i prawa krajowego regulujących ochronę danych osobowych oraz przyjętych przez administratora polityk ochrony danych osobowych, w tym podział obowiązków, działania zwiększające świadomość,
  4. organizowanie szkoleń dla pracowników starostwa uczestniczących w operacjach przetwarzania danych osobowych,
  5. prowadzenie systematycznych ocen ryzyka przetwarzania danych osobowych,
  6. udzielanie wskazówek administratorowi w przedmiocie wdrożenia odpowiednich i skutecznych środków technicznych jak również organizacyjnych mających zabezpieczyć dane osobowe oraz jak wykazać przestrzeganie prawa przez administratora lub podmiotu przetwarzającego dane, w szczególności jeśli chodzi o identyfikowanie ryzyka związanego z przetwarzaniem, o jego ocenę pod kątem źródła, charakteru, prawdopodobieństwa i wagi zagrożenia oraz o najlepsze praktyki pozwalające zminimalizować ryzyko,
  7. udzielanie na żądanie administratora zaleceń co do oceny skutków dla ochrony danych oraz monitorowanie jej wykonania (w przypadku, gdy administrator danych przed rozpoczęciem przetwarzania zobowiązany jest do przeprowadzenia oceny skutków planowanych operacji przetwarzania danych),
  8. współpraca z organem nadzorczym (UODO w Polsce),
  9. pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla organu nadzorczego w kwestiach związanych z przetwarzaniem, w tym z uprzednimi konsultacjami oraz w stosownych przypadkach prowadzenie konsultacji we wszystkich innych sprawach,
  10. branie czynnego udziału w naradach Kierowników,
  11. branie udziału w podejmowaniu strategicznych decyzji dotyczących ochrony danych osobowych,
  12. prowadzenie rejestru zbiorów danych osobowych przetwarzanych przez administratora danych,
  13. koordynowanie zgłoszeń zbiorów danych osobowych do organu nadzorczego,
  14. ciągły przegląd procedur związanych z przetwarzaniem danych osobowych,
  15. nadzór nad fizycznym zabezpieczeniem pomieszczeń, w których przetwarzane są dane osobowe,
  16. nadzór nad działaniami związanymi z ewentualnym naruszeniem systemu ochrony danych osobowych,
  17. opracowywanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych z zakresu ochrony danych osobowych,
  18. gromadzenie informacji o zaistniałych naruszeniach oraz incydentach godzących w bezpieczeństwo przetwarzania danych,
  19. archiwizacja dokumentów,
  20. administrowanie oraz aktualizacja Biuletynu Informacji Publicznej,
  21. serwisowanie i naprawa urządzeń komputerowych,
  22. konfiguracja jednostek komputerowych zgodnie z polityką bezpieczeństwa.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  • zasady współzależności służbowej – bezpośredni przełożony Starosta Nidzicki
  • praca umysłowa o różnym stopniu skomplikowania,
  • środki pracy: komputer z drukarką, kserokopiarka, niszczarka, faks i typowe narzędzia ręczne niezbędne w pracy biurowej,
  • praca jednozmianowa w pełnym wymiarze czasu pracy, pomieszczenie biurowe usytuowane na I piętrze (schody) budynku Starostwa Powiatowego w Nidzicy, w razie konieczności praca bezpośrednio w jednostkach organizacyjnych powiatu (ZSO, ZSZiO, ZSRiO, CKP, SOS-W, PPP, PCPR i PZD)

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

poniżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny,
  • kwestionariusz osobowy dla kandydata ubiegającego się o zatrudnienie,
  • potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe,
  • potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie świadectw pracy,
  • aktualne zaświadczenie o zatrudnieniu – w przypadku trwania stosunku pracy,
  • potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku ubiegania się o stanowisko przez osobę niepełnosprawną,
  • podpisane oświadczenia o pełni praw publicznych, o niekaralności, o pełnej zdolności do czynności prawnych.
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2019-08-23 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesłać pocztą bądź złożyć osobiście w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Nidzicy, ul. Traugutta 23, w terminie do dnia 23 sierpnia 2019 r. do godz. 1500 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko – Inspektor Ochrony Danych”
 
c. Miejsce:
13-100 Nidzica ul. Traugutta 23, Sekretariat Starostwa Powiatowego w Nidzicy, 1 piętro pokój nr. 33

VII. Informacje dodatkowe:

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego po określonym terminie nie będą rozpatrywane.
 
Oferty, które będą niekompletne nie będą rozpatrywane.
 
 
 Przebieg postepowania w sprawie naboru:
  1. postępowanie w sprawie naboru będzie prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
  2. nabór zostanie przeprowadzony w następujących etapach:
  • I etap – weryfikacja dokumentów pod względem formalnym.
  • II etap rozmowa kwalifikacyjna,
  1. postepowanie kwalifikacyjne zostanie przeprowadzone przez komisję powołaną przez Starostę Nidzickiego odrębnym Zarządzeniem,
  2. informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.warmia.mazury.pl/powiat_nidzicki) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Nidzicy przy ul. Traugutta 23, I piętro.
 
 
 
Administratorem Państwa danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Nidzicy jest Starosta Nidzicki z siedzibą przy ul. Traugutta 23, 13-100 Nidzica. Mogą się Państwo z nami skontaktować przy pomocy numeru telefonu: +048 (89) 625-32-79 lub mailowo: sekretariat@powiatnidzicki.pl. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym kontakt możliwy jest za pośrednictwem adresu e-mail: iod@powiatnidzicki.pl
Celem przetwarzania danych jaki realizuje Administrator jest przeprowadzenie rekrutacji.
Państwa dane osobowe są przetwarzane na podstawie przepisów prawa, które określa Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy oraz Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do zrealizowania celu.
Dane nie będą udostępniane innym podmiotom niż uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
Dane osobowe będą przetwarzane przez 5 lat.
W związku z przetwarzaniem danych osobowych, na podstawie przepisów prawa, posiadają Państwo prawo do dostępu oraz do sprostowania podanych danych. Przysługuje Państwu prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Przysługuje Państwu również prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W ramach realizowanych celów przetwarzania nie występuje profilowanie, a dane nie będą transferowane poza Polskę. Mogą Państwo skorzystać z przedstawionych praw, kontaktując się z Administratorem na powyższe dane kontaktowe.
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-08-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marcin Paliński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-08-09 09:49:36
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Jarosław Komoszyński
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-08-09 10:05:41
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Jarosław Komoszyński
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-12-30 10:10:16
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2926 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony