Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: WYŁĄCZENIE GRUNTÓW Z PRODUKCJI ROLNICZEJDrukuj informacjęSprawa: WYŁĄCZENIE GRUNTÓW Z PRODUKCJI ROLNICZEJSzczegóły informacji
WYŁĄCZENIE GRUNTÓW Z PRODUKCJI ROLNICZEJ
Termin załatwienia
- do 30 dni od chwili złożenia wszystkich wymaganych dokumentów, a w sprawach szczególnie skomplikowanych termin może ulec wydłużeniu do 2 miesięcy
Osoba kontaktowa
Sabina Adomowska - Krupa
Miejsce załatwienia
Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Lesnictwa II piętro, pokój 43B
Telefon kontaktowy
0 89 625 82 07
Sposób załatwienia
Wydanie decyzji administracyjnej
Miejsce odbioru
Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Lesnictwa II piętro, pokój 43B
Wymagane Dokumenty
2. tytuł prawny władania nieruchomością,
3. decyzja o warunkach zabudowy,
4. plan zagospodarowania nieruchomości objetej wnioskiem z zaznaczonym obrysem powierzchni objetej wyłaczeniem,
5. liczbowe zbilansowanie powierzchni, która ma ulec wyłaczeniu opieczętowane przez osobe uprawniona (wykonawce projektu),
6. aktualna wycena działki,
7. termin rozpoczęcia budowy (faktyczny dzień wyłączenia)
Czas realizacji
- do 30 dni od chwili złożenia wszystkich wymaganych dokumentów, a w sprawach szczególnie skomplikowanych termin może ulec wydłużeniu do 2 miesięcy
Opłaty
brak
Tryb odwoławczy
Samorządowe Kolegium Odwoławcze za pośrednictwem Starosty Nidzickiego.
Podstawa prawna
art. 5, art.11, art.12, art.