ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nidzicy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: ZEZWOLENIE NA TRANSPORT ODPADÓWDrukuj informacjęSprawa: ZEZWOLENIE NA TRANSPORT ODPADÓW

Szczegóły informacji

ZEZWOLENIE NA TRANSPORT ODPADÓW

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Wydział Budownictwa i Ochrony Środowiska (sprawy dot. budownictwa)

Ogłoszono dnia: 2009-02-19 08:44:03

Termin załatwienia

- do 30 dni od chwili złożenia wszystkich wymaganych dokumentów, a w sprawach szczególnie skomplikowanych termin może ulec wydłużeniu do 2 miesięcy.

Osoba kontaktowa

Anna Mróz

Miejsce załatwienia

Wydział Budownictwa i Ochrony Środowiska,  II piętro, pokój 43b.

Telefon kontaktowy

89 625 82 07

Adres e-mail

os@powiatnidzicki.pl

Sposób załatwienia

Wydanie decyzji administracyjnej.

Miejsce odbioru

Wydział Budownictwa i Ochrony Środowiska, II piętro, pokój 43b.

Wymagane Dokumenty

Zgodnie z art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.) wniosek o wydanie zezwolenia na transport odpadów powinien zawierać:
1. wyszczególnienie rodzajów odpadów przewidywanych do zbierania lub transportu; w przypadkach gdy określenie rodzaju nie jest wystarczające do ustalenia zagrożeń, jakie mogą powodować odpady niebezpieczne, właściwy organ może wezwać wnioskodawcę do podania podstawowego składu chemicznego i właściwości odpadów (należy podać kod odpadu zgodny z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów - Dz. U. Nr 112, poz. 1206),
2. oznaczenie obszaru prowadzenia działalności,
3. wskazanie sposobu i środków transportu odpadów,
4. przedstawienie możliwości technicznych i organizacyjnych pozwalających należycie wykonywać działalność w zakresie transportu odpadów,
5. przewidywany okres wykonywania działalności w zakresie transportu odpadów.
Do wniosku należy dołączyć:
1. Dokument potwierdzający, że wnioskodawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym (kopia aktualnie obowiązującego odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub kopia aktualnie obowiązującego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej).
2. Kopia aktualnego zaświadczenia o otrzymaniu w systemie identyfikacji podmiotów gospodarki narodowej statystycznego numeru identyfikacyjnego REGON.
3. Kopia decyzji w sprawie nadania NIP.
4. Kopie umów na odbiór odpadów zawarte z podmiotami, które posiadają stosowne zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami, potwierdzone za zgodność z oryginałem.
5. Kopie aktualnych dokumentów rejestracyjnych pojazdów, którymi mają być transportowane odpady.
6. Dowód wniesienia opłaty.

Czas realizacji

- do 30 dni od chwili złożenia wszystkich wymaganych dokumentów, a w sprawach szczególnie skomplikowanych termin może ulec wydłużeniu do 2 miesięcy.

Opłaty

- Kwota 616 zł zgodnie z załącznikiem do ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. Nr 225, poz. 1635) - zapłaty należy dokonać w kasie Starostwa Powiatowego w Nidzicy lub w kasie Urzędu Miejskiego w Nidzicy, albo przelewem na konto PKO BP O/Ostróda Nr 35 1020 3613 0000 6502 0004.

Tryb odwoławczy

Od decyzji przysługuje stronom prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Olsztynie za pośrednictwem Starosty Nidzickiego w terminie 14 dni od daty otrzymania.

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2010 r. Nr 185, poz.1243 z późn. zm.) – ustawa straciła moc, jednakże do czasu utworzenia rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U., poz. 21) transportujący odpady są obowiązani do uzyskania zezwolenia na transport odpadów na podstawie przepisów dotychczasowych.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony