ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nidzicy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Przebudowa dróg powiatowych wraz z chodnikami i kanalizacja deszczową przebiegających przez m. Janowo i Komorowo Numer ogłoszenia: 179680 - 2010; data zamieszczenia: 23.06.2010 Drukuj informację Zamówienie publiczne: Przebudowa dróg powiatowych wraz z chodnikami i kanalizacja deszczową przebiegających przez m. Janowo i Komorowo Numer ogłoszenia: 179680 - 2010; data zamieszczenia: 23.06.2010

Szczegóły informacji

Przebudowa dróg powiatowych wraz z chodnikami i kanalizacja deszczową przebiegających przez m. Janowo i Komorowo Numer ogłoszenia: 179680 - 2010; data zamieszczenia: 23.06.2010

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: w toku

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 179680-2010

Termin składania ofert / wniosków: 2010-07-08 09:30:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-07-08 09:45:00

Miejsce złożenia oferty: Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy , ul. Kolejowa 29, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6252313, faks 089 6254129.

Ogłoszono dnia: 2010-06-23 przez Iwona Kowalewicz

Treść:

Przebudowa dróg powiatowych wraz z chodnikami i kanalizacja deszczową przebiegających przez m. Janowo i Komorowo
Numer ogłoszenia: 179680 - 2010; data zamieszczenia: 23.06.2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy , ul. Kolejowa 29, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6252313, faks 089 6254129.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg powiatowych wraz z chodnikami i kanalizacja deszczową przebiegających przez m. Janowo i Komorowo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa dróg powiatowych wraz z chodnikami i kanalizacja deszczową przebiegających przez m. Janowo i Komorowo.
CPV: 45233140 - 2 Roboty budowlane
Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty 4845000 euro W ramach przebudowy zleca się budowę chodnika w ciągu drogi Nr 26771 Muszaki - Janowo w lokalizacji od km 8+150 do km 8+474 dł. 324 mb..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
• Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
• Zamawiający w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego zamierza udzielić zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. W takim przypadku zamawiający udzieli zamówienia dotychczasowemu wykonawcy, w oparciu o przepisy art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy - zamówienia z wolnej ręki.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wymaga się wniesienia wadium w wysokości 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) w terminie do dnia 08.07.2010 r . do godz. 9:30 Wadium wnoszone w pieniądzu powinno się znaleźć na rachunku bankowym zamawiającego najpóźniej do dnia 08.07.2010 r . godz. 9:30
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku - Nie wymaga się dokumentów potwierdzajacych
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków : wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej dwa zadania o wartości co najmniej 50000,00 zł ( robota budowlana z zakresu robót drogowych: budowa chodników) , z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty wymaganych dokumentów lub oświadczeń. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o W zakresie warunku wykonawca wykaże, że dysponuje:
o 1) odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia tj. w pełni sprawnymi jednostkami sprzętu i transportu ( wymagania minimalne): - wibrator powierzchniowy - szt. 1 - piła do cięcia kostki - szt. 1 - samochód samowyładowczy - szt. 1 Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty wymaganych dokumentów lub oświadczeń. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o W zakresie warunku wykonawca wykaże, że dysponuje:
o 2) osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk; a) kierownik budowy - 1 osoba, wymagane kwalifikacje : wykształcenie wyższe lub średnie , 2 lata na stanowisku kierownika budowy, posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, odpowiadające proponowanej funkcji w realizacji zamówienia Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty wymaganych dokumentów lub oświadczeń. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków - Nie wymaga się dokumentów potwierdzających
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
• wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Do oferty należy załączyć również :
1. Oświadczenie o spełnianie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.44 ustawy ( na zał. Nr 8 siwz).
2. Wypełniony wzór formularza ofertowego. ( zał. Nr 1 siwz)
3. Kosztorys ofertowy (zał. Nr 2 siwz)
4. Akceptowany ( parafowany ) projekt umowy (zał. Nr 9 siwz)
5. Dokumenty należy przedstawić w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę .
6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów , o których mowa w pkt 9 ust 1.1 SIWZ kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty.
7. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie innych dokumentów (aktualnego odpisu z właściwego rejestru - zgodnie z pkt 9 ust.2.2) SIWZ) .
8. Dokument pełnomocnika Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w formie oryginału.
9. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty, o których mowa w pkt 9 ust 2 składa każdy z nich. W przypadku wyboru oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy, umowę regulującą współpracę tych wykonawców.
10. W przypadku gdy ofertę składa osoba fizyczna należy załączyć dokument wskazujący osobę uprawnioną do podpisania oferty.
11. Dowód wniesienia wadium.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Przewiduje się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następującym zakresie:
1) Terminu realizacji umowy, pod warunkiem:
a) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne) mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót,
b) wystąpienia takich warunków atmosferycznych, które ze względów obiektywnych uniemożliwiają wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową oraz normami techniczno - budowlanymi wymienionymi w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych opisujących przedmiot zamówienia - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i potwierdzony przez Inspektora nadzoru,
c) działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia.
2) Zmiana kierownika budowy, pod warunkiem: Wykonawca zobowiązuje się skierować do kierowania budową i do kierowania robotami personel wskazany przez wykonawcę w ofercie wykonawcy. Zmiana którejkolwiek z osób, o których mowa w zdaniu poprzednim w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy, musi być uzasadniona przez wykonawcę na piśmie i wymaga pisemnego zaakceptowania przez zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty przedłożenia propozycji i wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje wskazanych osób będą takie same lub wyższe od kwalifikacji osób wymaganego postanowieniami SIWZ. Zaakceptowana przez Zamawiającego zmiana winna być dokonana wpisem do dziennika budowy
2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biptest.warmia.mazury.pl/powiat_nidzicki/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy 13-100 Nidzica ul. Kolejowa 29.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2010 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy 13-100 Nidzica ul. Kolejowa 29 pok. nr 1 (I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
1. dot. pkt. II.2) czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Termin realizacji zamówienia: do 31.08.2010r. Rozpoczęcie robót nastąpi w terminie 10 dni od dnia zawarcia niniejszej umowy
2. Czy przewiduje się ustanowienie dynamicznego systemu zakupów - nie,
3. Czy przewiduje się zawarcie umowy ramowej - nie..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Dyrektor PZD
Jacek Dłuski
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony