ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nidzicy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa piasku do zimowego utrzymania drógDrukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg

Szczegóły informacji

Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: w toku

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 196889-2014

Termin składania ofert / wniosków: 2014-09-24 09:30:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2014-09-24 09:45:00

Miejsce złożenia oferty: Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy, ul. Kolejowa 29 , 13-100 Nidzica pok. Nr 1 (I piętro).

Ogłoszono dnia: 2014-09-16 przez Iwona Kowalewicz

Treść:

Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg
Numer ogłoszenia: 196889 - 2014; data zamieszczenia: 16.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy , ul. Kolejowa 29, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6252313, faks 089 6254129.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg w w ilości 320,00 ton, uziarnienie max 2 mm, zawartość frakcji ziaren drobnych tj. 0,075 mm nie większa niż 3%, piasek bez zanieczyszczeń ilastych i gliniastych. W cenie zakupu należy uwzględnić koszty transportu od producenta na miejsce wskazane przez Kupującego w m. Nidzica. Dostawa piasku powinna odbywać się samochodem samowyładowczym Każdorazowo należy uzgodnić telefonicznie termin dostawy z Kierownikiem Obwodu Drogowego. CPV: 14211000-3 - Piasek wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty 207000 euro..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.10.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu wynikających z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu wynikających z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu wynikających z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu wynikających z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu wynikających z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
• aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
• lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Do oferty należy załączyć również : 1. Wypełniony wzór formularza ofertowego. ( zał. Nr 1 siwz) 2. Wypełniony ofertowy formularz cenowy ( zał. Nr 2 siwz) 3. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie innych dokumentów (aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej - zgodnie z § 6 ust. 1 p.2 SIWZ) . 4. Dokument pełnomocnika Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w formie oryginału. 5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty, o których mowa w § 6 ust. 1 siwz składa każdy z nich. W przypadku wyboru oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy, umowę regulującą współpracę tych wykonawców. 6. Wykonawca wraz z ofertą składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp albo informację o tym, że nie należy do grypy kapitałowej (Zał. Nr 5 siwz). 7. Zgodnie z art. 24b ust 3 Zamawiający wyklucza z postepowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który nie złożył wyjaśnień oraz Wykonawcę, który nie złożył listy o której mowa w § 6 ust 4 pkt 1) siwz 8. Akceptowany ( parafowany) projekt umowy (zał. Nr 6 siwz) 9. Jeżeli Wykonawca nie wykaże, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w § 5 ust. 1 niniejszej SIWZ, ani nie udowodni, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, zamawiający wykluczy wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o przesłankę zawartą w art. 24 ust.2 pkt 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Ofertę wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą na podstawie art. 24 ust 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Przewiduje się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następującym zakresie: 1) Terminu realizacji umowy, pod warunkiem: a) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne) mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania dostaw, b) wystąpienia takich warunków atmosferycznych, które ze względów obiektywnych uniemożliwiają wykonanie dostaw c) działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biptest.warmia.mazury.pl/powiat_nidzicki/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy , 13-100 Nidzica, ul. Kolejowa 29, woj. warmińsko - mazurskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2014 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy, ul. Kolejowa 29 , 13-100 Nidzica pok. Nr 1 (I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. dot. sekcji II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: od daty podpisania umowy do 31.12.2014 r. 2. Czy przewiduje się ustanowienie dynamicznego systemu zakupów - nie, 3. Czy przewiduje się zawarcie umowy ramowej - nie..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Dyrektor PZD
Jacek Dłuski

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony