Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: podinspektor
Miejsce pracy: Nidzica
Wymiar etatu: pełny etat
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Komunikacji
Data udostępnienia: 2018-01-11
Ogłoszono dnia: 2018-01-11 przez Grzegorz Napiwodzki
Termin składania dokumentów: 2018-01-23 12:00:00
Nr ogłoszenia: -
Zlecający: Starostwo Powiatowe w Nidzicy
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe magisterskie
- co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,
- znajomość przepisów ustawy o Prawo o ruchu drogowym i przepisów wykonawczych,
- znajomość przepisów ustawy o samorządzie powiatowym i pracownikach samorządowych,
- znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
- znajomość przepisów ustawy o ochronie danych osobowych,
- znajomość rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
- umiejętność obsługi komputera (aplikacje WORD, EXCEL),
- kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
b. Wymagania dodatkowe:
- samodzielność, inicjatywa, umiejętność podejmowania decyzji i pracy pod presją czasu,
- wysoka kultura osobista,
- dyspozycyjność,
- odpowiedzialność, dobra organizacja pracy,
- kreatywność, umiejętność nawiązywania kontaktów i współpracy w zespole,
- zaangażowanie w wykonywane działania,
- umiejętność konstruktywnego rozwiązywania problemów,
- komunikatywność.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie rejestracji stałej i czasowej pojazdów samochodowych, ciągników rolniczych, przyczep, motorowerów,
- wyrejestrowywanie pojazdów (stałe),
- czasowe wycofywanie pojazdów z ruchu,
- kierowanie pojazdów na badania techniczne,
- wydawanie dowodów rejestracyjnych, kart pojazdów, pozwoleń czasowych, oznaczeń pojazdów i ich wtórników,
- wymiana tablic rejestracyjnych (z powodu zniszczenia, utraty, kradzieży),
- wpisywanie do dowodów rejestracyjnych i pozwoleń czasowych zastrzeżeń,
- tworzenie indywidualnych teczek pojazdów,
- prowadzenie wykazów dokumentów komunikacyjnych, oznaczeń pojazdów oraz wydanych tablic rejestracyjnych w formie informatycznej,
- prowadzenie wykazów tablic rejestracyjnych zwróconych w wyniku wymiany, wyrejestrowania lub przerejestrowania pojazdu,
- prowadzenie ewidencji dowodów rejestracyjnych zatrzymanych przez policję oraz ich wydawanie,
- niszczenie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku (sporządzanie protokołów ich zniszczenia),
- sporządzanie protokołów zniszczonych druków ścisłego zarachowania,
- nadawanie cech identyfikacyjnych pojazdu (nadwozia, podwozia, ramy) w przypadkach określonych w art. 66a ust. 2 ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz prowadzenie ewidencji z tym związanej,
- prowadzenie korespondencji w zakresie sprawdzania, potwierdzania oraz skreślania pojazdów z ewidencji,
- przygotowywanie odpowiedzi na pisma dotyczące rejestracji pojazdów,
- przygotowywanie decyzji administracyjnych odmawiających rejestracji pojazdów, pobieranie obowiązujących opłat,
- wykonywanie innych czynności zleconych przez kierownika wydziału.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca umysłowa o różnym stopniu skomplikowania,
- praca przy monitorze ekranowym,
- praca jednozmianowa w pełnym wymiarze czasu pracy, w pomieszczeniu biurowym usytuowanym na parterze budynku Starostwa Powiatowego w Nidzicy.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
powyżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla kandydata ubiegającego się o zatrudnienie,
- potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
- potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie świadectw pracy,
- aktualne zaświadczenie o zatrudnieniu – w przypadku trwania stosunku pracy,
- potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
- potwierdzone za zgodność z oryginałem inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku ubiegania się o stanowisko przez osobę niepełnosprawną,
- podpisane oświadczenia o pełni praw publicznych, o niekaralności, o pełnej zdolności do czynności prawnych.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2018-01-23 12:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesłać pocztą bądź złożyć osobiście w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Nidzicy, ul. Traugutta 23, w terminie do dnia 23 stycznia 2018 r. do godz. 1200, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko – podinspektor w wydziale komunikacji”.
VII. Informacje dodatkowe:
Z wybranym kandydatem pierwsza umowa zostanie zawarta na czas określony.
Przewidywany termin zatrudnienia – luty 2018 r.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego po określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Oferty, które będą niekompletne nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zaproszeni do udziału w rozmowie kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.powiatnidzicki/powiat_nidzicki) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Nidzicy przy ul. Traugutta 23, I piętro.