Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: inspektor
Miejsce pracy: Nidzica
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Oświaty, Promocji, Rozwoju i Zarządzania Kryzysowego
Data udostępnienia: 2017-09-20
Ogłoszono dnia: 2017-09-20 przez Grzegorz Napiwodzki
Termin składania dokumentów: 2017-10-02 00:00:00
Nr ogłoszenia: -
Zlecający: Starostwo Powiatowe w Nidzicy
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe: ekonomia, administracja,
- co najmniej 4 letnie doświadczenie zawodowe w tym obsługa projektów realizowanych w ramach pozyskanych funduszy pozabudżetowych, głównie UE,
- znajomość przepisów ustawy o nieodpłatnej pomocy prawnej oraz edukacji prawnej,
- znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych,
- znajomość przepisów ustawy o samorządzie powiatowym i pracownikach samorządowych,
- znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
- znajomość przepisów ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
- znajomość przepisów ustawy o ochronie danych osobowych,
- znajomość rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
- kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
b. Wymagania dodatkowe:
- samodzielność, inicjatywa, umiejętność podejmowania decyzji i pracy pod presją czasu,
- wysoka kultura osobista,
- dyspozycyjność,
- odpowiedzialność, dobra organizacja pracy,
- łatwość pisania i swoboda wypowiedzi,
- kreatywność, umiejętność nawiązywania kontaktów i współpracy w zespole,
- zaangażowanie w wykonywane działania,
- umiejętność konstruktywnego rozwiązywania problemów,
- komunikatywność,
- znajomość programów komputerowych (WORD, EXCEL).
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- monitorowanie aktualnych możliwości pozyskiwania środków zewnętrznych oraz rozpowszechnianie informacji na temat dostępnych programów i konkursów dofinansowywanych ze środków zewnętrznych,
- współpraca z komórkami, jednostkami organizacyjnymi powiatu przy opracowywaniu wniosków aplikacyjnych oraz załączników do projektu,
- koordynowanie procesu wdrażania projektów, które uzyskały dofinansowanie,
- współpraca z podmiotami zewnętrznymi odpowiedzialnymi za nadzór nad realizacją projektów,
- pomoc w przygotowaniu dokumentacji przetargowej dotyczącej realizowanych projektów,
- organizacja i przygotowywanie konferencji, szkoleń, kursów z zakresu aplikowania o środki zewnętrzne,
- realizowanie zadań z zakresu nieodpłatnej pomocy prawnej oraz edukacji prawnej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa:
a) przygotowywanie projektów dokumentów związanych z wdrożeniem zadań związanych z udzielaniem nieodpłatnej pomocy prawnej oraz edukacji prawnej,
b) przygotowywanie projektów umów zawieranych przez powiat z adwokatami i radcami prawnymi, którzy udzielać będą nieodpłatnej pomocy prawnej,
c) przygotowywanie projektów porozumień z gminami w sprawie punktów nieodpłatnej pomocy prawnej,
- współpraca z organizacjami pozarządowymi z zakresu nieodpłatnej pomocy prawnej w tym:
a) udział w przygotowywaniu dokumentacji do przeprowadzenia otwartego konkursu ofert w celu wyłonienia organizacji pozarządowej dla udzielania nieodpłatnej pomocy prawnej oraz wykonywanie obowiązków z zawarciem umowy,
b) kontrola realizacji powierzenia zadania publicznego w ww. zakresie,
c) przyjmowanie i weryfikacja sprawozdań z realizacji przedmiotowych zadań,
- informowanie uprawnionych o możliwości dostępu do nieodpłatnej pomocy prawnej,
- realizacja zadań z zakresu sprawozdawczości wynikających z ustawy o nieodpłatnej pomocy prawnej oraz edukacji prawnej,
- prowadzenie całości dokumentacji zadania.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca umysłowa o różnym stopniu skomplikowania,
- praca przy monitorze ekranowym,
- praca jednozmianowa w pełnym wymiarze czasu pracy, w pomieszczeniu biurowym usytuowanym na II piętrze budynku Starostwa Powiatowego w Nidzicy.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
6%
V. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla kandydata ubiegającego się o zatrudnienie,
- potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
- potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie świadectw pracy,
- aktualne zaświadczenie o zatrudnieniu – w przypadku trwania stosunku pracy,
- potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
- potwierdzone za zgodność z oryginałem inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku ubiegania się o stanowisko przez osobę niepełnosprawną,
- podpisane oświadczenia o pełni praw publicznych, o niekaralności, o pełnej zdolności do czynności prawnych.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-10-02 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesłać pocztą bądź złożyć osobiście w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Nidzicy, ul. Traugutta 23, w terminie do dnia 2 października 2017 r. do godz. 1200, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko – inspektor w wydziale oświaty, promocji, rozwoju i zarzadzania kryzysowego”.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego po określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Oferty, które będą niekompletne nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
Sekretariat Starostwa Powiatowego w Nidzicy, ul. Traugutta 23, 13-100 Nidzica - pok. 33
VII. Informacje dodatkowe:
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zaproszeni do udziału w rozmowie kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.warmia.mazury.pl/powiat_nidzicki) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Nidzicy przy ul. Traugutta 23, I piętro.
Pliki do pobrania: