ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nidzicy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OSO.210.1.2016Drukuj informację Ogłoszenie numer: OSO.210.1.2016

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Powiatowy Rzecznik Konsumentów

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Nidzicy

Wymiar etatu: 1/4 (10 godzin tygodniowo)

Ilość etatów: 1

Wydział: -------

Data udostępnienia: 2016-03-16

Ogłoszono dnia: 2016-03-16 przez Grzegorz Napiwodzki

Termin składania dokumentów: 2016-03-31 10:00:00

Nr ogłoszenia: OSO.210.1.2016

Zlecający: Starostwo Powiatowe w Nidzicy

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie,
  • wykształcenie wyższe w szczególności prawnicze lub ekonomiczne,
  • co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe,
  • znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego,
  • znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego,
  • znajomość przepisów o ochronie konkurencji i konsumentów,
  • znajomość przepisów o prawach konsumentów,
  • znajomość przepisów Kodeks cywilny,
  • znajomość przepisów Kodeks postepowania cywilnego w części dotyczącej ochrony konsumenta,
  • znajomość innych przepisów prawa materialnego dotyczących m.in. ubezpieczeń, usług telekomunikacyjnych, pocztowych, energetycznych itp.
  • kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
b. Wymagania dodatkowe:
  • znajomość  programów komputerowych (WORD, EXCEL),
  • znajomość systemu informacji prawnej Lex,
  • umiejętność sporządzania pism procesowych,
  • samodzielność, inicjatywa, umiejętność  podejmowania decyzji i pracy pod presją czasu,
  • wysoka kultura osobista,
  • dyspozycyjność;
  • odpowiedzialność, dobra organizacja pracy;
  • łatwość pisania i swoboda wypowiedzi;
  • kreatywność, umiejętność nawiązywania kontaktów i współpracy w zespole;
  • zaangażowanie w wykonywane działania;
  • umiejętność konstruktywnego rozwiązywania problemów,
  • komunikatywność.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Udzielanie bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumentów.
  2. Składanie wniosków w sprawie stanowienia i zmiany przepisów prawa miejscowego w zakresie ochrony interesów konsumentów.
  3. Występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów.
  4. Współdziałanie z właściwymi miejscowo delegaturami Urzędu, organami Inspekcji Handlowej oraz organizacjami konsumenckimi.
  5. Sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności PRK z roku poprzedniego.
  6. Wykonywanie innych zadań określonych w ustawie o ochronie konkurencji i konsumentów lub w przepisach odrębnych.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  • praca umysłowa o różnym stopniu skomplikowania,
  • praca przy monitorze ekranowym,
  • częste kontakty z petentami,
  • praca jednozmianowa  w wymiarze ¼ etatu, 2 razy w tygodniu, wykonywana w  pomieszczeniu biurowym na II piętrze.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w lutym 2016 r. wyniósł – powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  • życiorys (CV),
  • list motywacyjny,
  • kwestionariusz osobowy dla kandydata ubiegającego się o zatrudnienie,
  • potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
  • potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie  świadectw pracy,
  • aktualne zaświadczenie o zatrudnieniu – w przypadku trwania stosunku pracy,
  • potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie  zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
  • potwierdzone za zgodność z oryginałem inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku ubiegania się o stanowisko przez osobę niepełnosprawną,
  • podpisane oświadczenia o pełni praw publicznych, o niekaralności, o pełnej zdolności do czynności prawnych,
  • podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych  zawartych w ofercie pracy na potrzeby niezbędne do realizacji niniejszego procesu  rekrutacji, zgodnie  z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych  (Dz.U. z 2015 r. poz. 2135 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych  (Dz. U.  z 2014 r. poz. 1202 z późn. zm.).

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2016-03-31 10:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesłać pocztą bądź złożyć osobiście w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Nidzicy, ul. Traugutta 23, w terminie do dnia 31 marca 2016 r. do godz. 1000, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko – Powiatowy Rzecznik Konsumentów”.
 
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego po określonym terminie nie będą rozpatrywane.
 
Oferty, które będą niekompletne nie będą rozpatrywane.
 
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zaproszeni do udziału w rozmowie kwalifikacyjnej.
c. Miejsce:
Starostwo Powiatowe w Nidzicy
ul. Traugutta 23
13-100 Nidzica

VII. Informacje dodatkowe:

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.warmia.mazury.pl/powiat_nidzicki) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Nidzicy przy ul. Traugutta 23,  I piętro.
 
« powrót do poprzedniej strony