Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OSO.210.1.2016Drukuj informację Ogłoszenie numer: OSO.210.1.2016Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Powiatowy Rzecznik Konsumentów
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Nidzicy
Wymiar etatu: 1/4 (10 godzin tygodniowo)
Ilość etatów: 1
Wydział: -------
Data udostępnienia: 2016-03-16
Ogłoszono dnia: 2016-03-16 przez Grzegorz Napiwodzki
Termin składania dokumentów: 2016-03-31 10:00:00
Nr ogłoszenia: OSO.210.1.2016
Zlecający: Starostwo Powiatowe w Nidzicy
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe w szczególności prawnicze lub ekonomiczne,
- co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe,
- znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego,
- znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego,
- znajomość przepisów o ochronie konkurencji i konsumentów,
- znajomość przepisów o prawach konsumentów,
- znajomość przepisów Kodeks cywilny,
- znajomość przepisów Kodeks postepowania cywilnego w części dotyczącej ochrony konsumenta,
- znajomość innych przepisów prawa materialnego dotyczących m.in. ubezpieczeń, usług telekomunikacyjnych, pocztowych, energetycznych itp.
- kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość programów komputerowych (WORD, EXCEL),
- znajomość systemu informacji prawnej Lex,
- umiejętność sporządzania pism procesowych,
- samodzielność, inicjatywa, umiejętność podejmowania decyzji i pracy pod presją czasu,
- wysoka kultura osobista,
- dyspozycyjność;
- odpowiedzialność, dobra organizacja pracy;
- łatwość pisania i swoboda wypowiedzi;
- kreatywność, umiejętność nawiązywania kontaktów i współpracy w zespole;
- zaangażowanie w wykonywane działania;
- umiejętność konstruktywnego rozwiązywania problemów,
- komunikatywność.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Udzielanie bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumentów.
- Składanie wniosków w sprawie stanowienia i zmiany przepisów prawa miejscowego w zakresie ochrony interesów konsumentów.
- Występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów.
- Współdziałanie z właściwymi miejscowo delegaturami Urzędu, organami Inspekcji Handlowej oraz organizacjami konsumenckimi.
- Sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności PRK z roku poprzedniego.
- Wykonywanie innych zadań określonych w ustawie o ochronie konkurencji i konsumentów lub w przepisach odrębnych.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca umysłowa o różnym stopniu skomplikowania,
- praca przy monitorze ekranowym,
- częste kontakty z petentami,
- praca jednozmianowa w wymiarze ¼ etatu, 2 razy w tygodniu, wykonywana w pomieszczeniu biurowym na II piętrze.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w lutym 2016 r. wyniósł – powyżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla kandydata ubiegającego się o zatrudnienie,
- potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
- potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie świadectw pracy,
- aktualne zaświadczenie o zatrudnieniu – w przypadku trwania stosunku pracy,
- potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
- potwierdzone za zgodność z oryginałem inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku ubiegania się o stanowisko przez osobę niepełnosprawną,
- podpisane oświadczenia o pełni praw publicznych, o niekaralności, o pełnej zdolności do czynności prawnych,
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy na potrzeby niezbędne do realizacji niniejszego procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2015 r. poz. 2135 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202 z późn. zm.).
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2016-03-31 10:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesłać pocztą bądź złożyć osobiście w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Nidzicy, ul. Traugutta 23, w terminie do dnia 31 marca 2016 r. do godz. 1000, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko – Powiatowy Rzecznik Konsumentów”.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego po określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Oferty, które będą niekompletne nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zaproszeni do udziału w rozmowie kwalifikacyjnej.
c. Miejsce:
Starostwo Powiatowe w Nidzicy
ul. Traugutta 23
13-100 Nidzica
VII. Informacje dodatkowe:
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.warmia.mazury.pl/powiat_nidzicki) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Nidzicy przy ul. Traugutta 23, I piętro.