ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nidzicy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OSO.210.2.2015Drukuj informację Ogłoszenie numer: OSO.210.2.2015

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Koordynator projektu

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Nidzicy

Wymiar etatu: 1 etat

Ilość etatów: 1

Wydział: -------

Data udostępnienia: 2015-12-01

Ogłoszono dnia: 2015-12-01 przez Grzegorz Napiwodzki

Termin składania dokumentów: 2015-12-14 12:00:00

Nr ogłoszenia: OSO.210.2.2015

Zlecający: Starostwo Powiatowe w Nidzicy

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
  6. wykształcenie wyższe w zakresie ekonomii, zarządzania lub administracji,
  7. staż pracy minimum 5 lat, w tym co najmniej 1 rok doświadczenia w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,
  8. co najmniej 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami finansowanymi ze źródeł zewnętrznych,
b. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość przepisów dotyczących prawa administracyjnego, jednostek samorządu terytorialnego, o działalności leczniczej, ochrony danych osobowych, dostępu do informacji publicznej, prawo zamówień publicznych i o rachunkowości,
  2. znajomość przepisów zarówno polskich jak i wspólnotowych z zakresu realizacji projektów w ramach projektów operacyjnych i inicjatyw wspólnotowych współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego,
  3. zdolność analitycznego myślenia i szybkiego podejmowania decyzji,
  4. umiejętności organizacyjne i kierownicze oraz umiejętność zarzadzania ryzykiem,
  5. prawo jazdy kategorii B,
  6. komunikatywność,
  7. odpowiedzialność,
  8. dyspozycyjność,
  9. przejawianie własnej inicjatywy,
  10. łatwość pisania i swoboda wypowiedzi,
  11. kreatywność, umiejętność nawiązywania kontaktów i współpracy w zespole,
  12. umiejętność obsługi komputera (Excel, Word)
  13. odporność na stres.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1.      Planowanie i organizowanie pracy zespołu realizującego Projekt.
2.      Piecza nad prawidłową realizacją działań projektowych.
3.      Nadzór nad sporządzaniem raportów i sprawozdań okresowych niezbędnych do rozliczenia Projektu z wymogami operatora Programu PL13.
4.      Monitorowanie postępu rzeczowo - finansowego Projektu.
5.      Nadzór nad przygotowaniem dokumentacji przetargowej i zapytań ofertowych w ramach projektu.
6.      Zarządzanie ryzykiem na poziomie projektu.
7.      Nadzór nad przygotowaniem wniosków o płatność i rozliczanie wydatków.
8.      Podejmowanie decyzji co do akceptacji powstałych w ramach projektu zmian zarówno merytorycznych, administracyjnych i rozliczeniowych.
9.      Kontrola i weryfikacja poszczególnych etapów prac, przebiegu procesów przetargowych i zapytań ofertowych zgodnie z dokumentami wewnętrznymi Powiatu i wytycznymi w Projekcie.
  1. Współudział przy przygotowywaniu zmian w harmonogramie projektu.
  2. Kontrola wewnętrzna przebiegu działań Projektu.
  3. Organizowanie wydarzeń o charakterze masowym.
  4. Zapewnienie zgodności prowadzonych działań z dokumentami strategicznymi i wytycznymi projektu tj. budżetem i harmonogramem.
  5. Nadzór nad prawidłowością zawieranych i rozliczanych umów w ramach realizacji Projektu.
  6. Weryfikacja raportów ewaluacyjnych opracowanych przez członków Komitetu Zarządzającego.
  7. Dobry kontakt i bieżąca współpraca z przedstawicielami interesariuszy Projektu i organizatorami poszczególnych działań projektowych.
  8. Nadzór nad usługami prowadzonymi przez firmy zewnętrzne wyłonione w przetargach do realizacji zadań projektowych.
  9. Utrzymanie prawidłowej komunikacji i relacji w zespole realizującym Projekt.
  10. Współpraca z Komitetem Zarządzającym oraz realizatorem Projektu.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Nidzicy oraz teren Powiatu,
  2. budynek Starostwa Powiatowego posiada 3 kondygnacje, nie posiada infrastruktury techniczno – sanitarnej przystosowanej dla osób niepełnosprawnych,
  3. praca umysłowa o różnym stopniu skomplikowania,
  4. praca przy monitorze ekranowym,
  5. zmienne tempo pracy,
  6. częste kontakty z klientami zewnętrznymi,
  7. sytuacje stresowe, konieczność szybkiego reagowania i podejmowania wiążących decyzji.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

w listopadzie 2015 roku wyniósł powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
  2. list motywacyjny,
  3. kwestionariusz osobowy dla kandydata ubiegającego się o zatrudnienie,
  4. potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie świadectw i dokumentów stwierdzających wykształcenie, posiadane kwalifikacje i umiejętności,
  5. potwierdzona za zgodność z oryginałem kserokopia dokumentu potwierdzającego doświadczenie w kierowaniu projektem,
  6. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku ubiegania się o stanowisko przez osobę niepełnosprawną,
  7. podpisane oświadczenie o korzystaniu z pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, o niekaralności,
  8. podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy na potrzeby niezbędne do realizacji niniejszego procesu  rekrutacji, zgodnie  z ustawą z 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21  listopada 2008r. pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r, poz. 1202).

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2015-12-14 12:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesłać pocztą bądź złożyć w sekretariacie  Starostwa Powiatowego w Nidzicy, ul. Traugutta 23, w terminie do dnia 14 grudnia 2015 r.  do godz. 1200w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Koordynator projektu „Promocja i profilaktyka chorób układu oddechowego dla mieszkańców Powiatu Nidzickiego” realizowanego w ramach Programu PL13 „Ograniczanie społecznych nierówności w zdrowiu” finansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009 – 2014 oraz budżetu państwa.
c. Miejsce:
W sekretariacie  Starostwa Powiatowego w Nidzicy, ul. Traugutta 23, 13-100 Nidzica

VII. Informacje dodatkowe:

Z wybranym kandydatem zostanie zawarta umowa na czas określony tj. od dnia 1 stycznia 2016 r. na czas trwania Projektu.
 
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
 
Oferty, które będą niekompletne nie będą rozpatrywane.
 
Kandydaci spełniający wymagania formalne będą informowani telefonicznie o dalszym etapie rekrutacji.
 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.warmia.mazury.pl/powiat_nidzicki) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Nidzicy przy ul. Traugutta 23,  I piętro.
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony