Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: -Drukuj informację Ogłoszenie numer: -Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Specjalista ds. drogowych w dziale technicznym
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Nidzica
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Dział Techniczny
Data udostępnienia: 2023-10-06
Ogłoszono dnia: 2023-10-06
Termin składania dokumentów: 2023-10-28 12:00:00
Nr ogłoszenia: -
Zlecający: Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie średnie preferowane o specjalności drogowej, mostowej , budownictwa lub wyższe we wskazanym zakresie,
-
znajomość procedur w zakresie drogownictwa, wydawana decyzji administracyjnych,
-
znajomość przepisów :
- Ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych,
- Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 1 czerwca 2004r. w sprawie określenia warunków udzielania zezwoleń na zajęcia pasa drogowego,
- Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie,
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. kodeks postepowania administracyjnego,
- Ustawa z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym,
- Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych,
-
umiejętność pracy na komputerze wraz z obsługą programu Microsoft Office,
-
prawo jazdy kategorii B,
-
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw obywatelskich,
-
obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych.
b. Wymagania dodatkowe:
-
samodzielność, inicjatywa, umiejętność podejmowania decyzji
-
wysoka kultura osobista,
-
dyspozycyjność,
-
odpowiedzialność, dobra organizacja pracy,
-
kreatywność, umiejętność nawiązywania kontaktów i współpracy w zespole,
-
zaangażowanie w wykonywane działania,
-
umiejętność konstruktywnego rozwiązywania problemów,
-
komunikatywność.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
przyjmowanie oraz rozpatrywanie wniosków na zajęcie pasa drogowego wraz z naliczaniem opłat,
-
prowadzenie ewidencji wydanych decyzji na zajecie pasa drogowego,
-
uzgadnianie projektów decyzji o warunkach zabudowy,
-
wydawanie decyzji oraz postanowień związanych z prowadzeniem robót w pasie drogowym,
-
uzgadnianie przejazdów pojazdów nienormatywnych,
-
prowadzenie całokształtu prac związanych z wycinką drzew przydrożnych oraz krzewów,
-
prowadzenie całokształtu prac związanych z procedurami wypłaty odszkodowań za zdarzenia zaistniałe na drogach zarządzanych przez PZD Nidzica,
-
udział w pracach przy zimowym utrzymaniu dróg – pełnienie dyżurów,
-
procedury związane z ochroną środowiska,
-
wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora jednostki oraz Kierownika Działu Technicznego.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
-
praca umysłowa o różnym stopniu skomplikowania,
-
środki pracy: komputer z drukarką, kserokopiarka,, niszczarka, faks i typowe narzędzia ręczne niezbędne w pracy biurowej, częste kontakty z petentami,
-
praca jednozmianowa w pełnym wymiarze czasu pracy, w pomieszczeniu biurowym Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy
-
Z wybranym kandydatem pierwsza umowa zostanie zawarta na czas określony
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
<6%
V. Wymagane dokumenty:
-
życiorys (CV),
-
list motywacyjny,
-
kwestionariusz osobowy dla kandydata ubiegającego się o zatrudnienie,
-
potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
-
potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie świadectw pracy,
-
aktualne zaświadczenie o zatrudnieniu – w przypadku trwania stosunku pracy,
-
potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
-
potwierdzone za zgodność z oryginałem inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności,
-
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku ubiegania się o stanowisko przez osobę niepełnosprawną,
-
podpisane oświadczenia o pełni praw publicznych, o niekaralności, o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz podpisaną klauzulę informacyjną.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2023-10-28 12:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesłać pocztą bądź złożyć osobiście w sekretariacie Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy, ul. Kolejowa 29, w terminie do dnia 28 października 2023 r. do godz. 1200, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko – specjalista ds. drogowych Aplikacje, które wpłyną do Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy po określonym terminie nie będą rozpatrywane. Oferty, które będą niekompletne nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zaproszeni do udziału w rozmowie kwalifikacyjnej.
VII. Informacje dodatkowe:
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej ( bip.warmia.mazury.pl/powiat _nidzicki) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy przy ul: Kolejowej 29,I Piętro.