Ekran szczegółów informacji - sprawa
Szczegóły informacji
Nadanie szkole niepublicznej uprawnień szkoły publicznej
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Wydział Oświaty, Promocji, Rozwoju i Zarządzania Kryzysowego
Ogłoszono dnia: 2013-01-09 08:47:50
Termin załatwienia
do 30 dni
Osoba kontaktowa
Przemysław Burdyński
Miejsce załatwienia
Wydział Oświaty, Promocji, Rozwoju i Zarządzania Kryzysowego, II piętro, pokój nr 43a
Telefon kontaktowy
89 625 31 30
Adres e-mail
pb@powiatnidzicki.pl
Sposób załatwienia
wydanie decyzji administracyjnej
Miejsce odbioru
Wydział Oświaty, Promocji, Rozwoju i Zarządzania Kryzysowego, II piętro, pokój nr 43a
Wymagane Dokumenty
- zgłoszenie do ewidencji szkół i placówek niepublicznych,
- postanowienie Warmińsko-Mazurskiego Kuratora Oświaty w Olsztynie
- statut szkoły,
- wewnątrzszkolny system oceniania,
- wykaz kadry dydaktycznej,
- ramowy plan nauczania,
- zobowiązanie do przestrzegania wymagań określonych w art. 7 ust., 3 ustawy o systemie oświaty,
- umowa najmu.
- postanowienie Warmińsko-Mazurskiego Kuratora Oświaty w Olsztynie
- statut szkoły,
- wewnątrzszkolny system oceniania,
- wykaz kadry dydaktycznej,
- ramowy plan nauczania,
- zobowiązanie do przestrzegania wymagań określonych w art. 7 ust., 3 ustawy o systemie oświaty,
- umowa najmu.
Czas realizacji
- do 30 dni od daty złożenia wniosku.
Opłaty
brak
Tryb odwoławczy
Przysługuje odwołanie od decyzji za pośrednictwem Starosty Nidzickiego do Samorządowego Kolegium Odwoławczego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania
Podstawa prawna
art. 82 ust. 2 pkt 6, art. 82 ust. 2a oraz art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty (Dz. U. Nr 67, poz. 329 z póź. zm. )