ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nidzicy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Akty prawne

Pobierz dane XMLAkt prawny: 34/2011Drukuj informacjęAkt prawny: 34/2011

Szczegóły informacji

34/2011

Rodzaj: Nieokreślony

Status: Nieobowiązujący

Sesja: Zarząd Powiatu z dnia 4 maja 2011 r.

Kadencja: IV kadencja

Data wejścia w życie: 04-05-2011

Data podjęcia/podpisania: 2011-05-04

Tytuł aktu:

1. Ogłoszenia przetargu nieograniczonego na opracowanie „Programu inwentaryzacji i usuwania wyrobów zawierających azbest na lata 2011 – 2032 dla Powiatu Nidzickiego”. 2. Zatwierdzenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia 3. Powołania komisji przetargowej

Na podstawie:

art. 32 ust. 2 pkt 2 i 4 ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1592 z późn. zm. ) oraz przepisów art. 19 ust. 2, art. 21 ust. 3 i art. 40 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)

Treść:

§ 1

Przystępuje się do zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na:

- Opracowanie „Programu inwentaryzacji i usuwania wyrobów zawierających azbest na lata 2011 – 2032 dla Powiatu Nidzickiego.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 712410000-9
90721500-2

§ 2

Zatwierdza się Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia stanowiącą załącznik nr 1 do niniejszej Uchwały.

§ 3

1. Powołuje się komisję przetargową zwaną dalej „komisją” do przeprowadzenia postępowania w trybie przetargu nieograniczonego w składzie:
1) Sławomir Knapiński – przewodniczący
2) Katarzyna Karpińska – z-ca przewodniczącego
3) Patryk Kozłowski – sekretarz
4) Sabina Adamowska - Krupa – członek
5) Jolanta Tymińska - członek

§ 4

Upoważnia się Przewodniczącego Zarządu Powiatu do wykonywania czynności kierownika zamawiającego wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych.

§ 5

Komisja działa w oparciu o Regulamin Pracy Komisji ustalony Zarządzeniem Starosty Nidzickiego stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej uchwały.



§ 6

Czynności dokonywane przez Komisję będą ważne, jeżeli wyboru najkorzystniejszej oferty dokona co najmniej trzyosobowy skład Komisji.
§ 7

Wykonanie uchwały powierza się Przewodniczącemu Zarządu Powiatu w Nidzicy.


§ 8

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Patryk Kozłowski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-05-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ludwik Ekiert
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-05-10 14:41:41
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-05-10 14:42:55
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-05-10 14:42:55
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
641 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony