ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nidzicy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: -Drukuj informację Ogłoszenie numer: -

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Powiatowy Rzecznik Konsumentów

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Nidzica

Wymiar etatu: 1/4

Ilość etatów: 1

Wydział: Starostwo Powiatowe

Data udostępnienia: 2019-12-02

Ogłoszono dnia: 2019-12-02

Termin składania dokumentów: 2019-12-13 12:00:00

Nr ogłoszenia: -

Zlecający: Starostwo Powiatowe w Nidzicy

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie,
  • wykształcenie wyższe w szczególności prawnicze lub ekonomiczne,
  • co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe,
  • znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego,
  • znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego,
  • znajomość przepisów o ochronie konkurencji i konsumentów,
  • znajomość przepisów o prawach konsumentów,
  • znajomość przepisów Kodeks cywilny,
  • znajomość przepisów Kodeks postepowania cywilnego w części dotyczącej ochrony konsumenta,
  • znajomość innych przepisów prawa materialnego dotyczących m.in. ubezpieczeń, usług telekomunikacyjnych, pocztowych, energetycznych itp.
  • kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
b. Wymagania dodatkowe:
  • umiejętność obsługi komputera (aplikacje WORD, EXCEL),
  • znajomość systemu informacji prawnej Lex,
  • umiejętność sporządzania pism procesowych,
  • samodzielność, inicjatywa, umiejętność  podejmowania decyzji i pracy pod presją czasu,
  • wysoka kultura osobista,
  • dyspozycyjność;
  • odpowiedzialność, dobra organizacja pracy;
  • łatwość pisania i swoboda wypowiedzi;
  • kreatywność, umiejętność nawiązywania kontaktów i współpracy w zespole;
  • zaangażowanie w wykonywane działania;
  • umiejętność konstruktywnego rozwiązywania problemów,
  • komunikatywność.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Udzielanie bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumentów.
  2. Składanie wniosków w sprawie stanowienia i zmiany przepisów prawa miejscowego w zakresie ochrony interesów konsumentów.
  3. Występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów.
  4. Współdziałanie z właściwymi miejscowo delegaturami Urzędu, organami Inspekcji Handlowej oraz organizacjami konsumenckimi.
  5. Sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności PRK z roku poprzedniego.
  6. Wykonywanie innych zadań określonych w ustawie o ochronie konkurencji i konsumentów lub w przepisach odrębnych.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  • zasady współzależności służbowej – bezpośredni przełożony Starosta Nidzicki
  • praca umysłowa o różnym stopniu skomplikowania,
  • środki pracy: komputer z drukarką, kserokopiarka, niszczarka, faks i typowe narzędzia ręczne niezbędne w pracy biurowej,
  • praca jednozmianowa w wymiarze ¼ etatu, 2 razy w tygodniu, wykonywana w pomieszczeniu biurowym usytuowanym na II piętrze (schody) budynku Starostwa Powiatowego w Nidzicy. 

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

mniej niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

  • CV
  • list motywacyjny,
  • kwestionariusz osobowy dla kandydata ubiegającego się o zatrudnienie,
  • potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe,
  • potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie  świadectw pracy,
  • aktualne zaświadczenie o zatrudnieniu – w przypadku trwania stosunku pracy,
  • potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie  zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku ubiegania się             
o stanowisko przez osobę niepełnosprawną,
  • podpisane oświadczenia o pełni praw publicznych, o niekaralności, o pełnej zdolności do czynności prawnych,
  • podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych  zawartych w ofercie pracy na potrzeby niezbędne do realizacji niniejszego procesu  rekrutacji.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2019-12-13 12:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesłać pocztą bądź złożyć osobiście w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Nidzicy, ul. Traugutta 23, w terminie do dnia 13 grudnia 2019 r.  do godz. 1200, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko – Powiatowy Rzecznik Konsumentów”
 
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego po określonym terminie nie będą rozpatrywane.
 
Oferty, które będą niekompletne nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Nidzicy, ul. Traugutta 23, w terminie do dnia 13 grudnia 2019 r.  do godz. 1200

VII. Informacje dodatkowe:

Przebieg postępowania w sprawie naboru:
  1. postępowanie w sprawie naboru będzie prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
  2. nabór zostanie przeprowadzony w następujących etapach:
  • I etap – weryfikacja dokumentów pod względem formalnym.
  • II etap rozmowa kwalifikacyjna,
  1. postępowanie kwalifikacyjne zostanie przeprowadzone przez komisję powołaną przez Starostę Nidzickiego odrębnym Zarządzeniem,
  2. informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.warmia.mazury.pl/powiat_nidzicki) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Nidzicy przy ul. Traugutta 23,  I piętro.
 
Administratorem Państwa danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Nidzicy jest Starosta Nidzicki z siedzibą przy ul. Traugutta 23, 13-100 Nidzica. Mogą się Państwo z nami skontaktować przy pomocy numeru telefonu: +048 (89) 625-32-79 lub mailowo: sekretariat@powiatnidzicki.pl. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym kontakt możliwy jest za pośrednictwem adresu e-mail: iod@powiatnidzicki.pl
Celem przetwarzania danych jaki realizuje Administrator jest przeprowadzenie rekrutacji.
Państwa dane osobowe są przetwarzane na podstawie przepisów prawa, które określa Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy oraz Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r.  o pracownikach samorządowych.
Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do zrealizowania celu.
Dane nie będą udostępniane innym podmiotom niż uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
Dane osobowe będą przetwarzane przez 5 lat.
W związku z przetwarzaniem danych osobowych, na podstawie przepisów prawa, posiadają Państwo prawo do dostępu oraz do sprostowania podanych danych. Przysługuje Państwu prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.  Przysługuje Państwu również prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W ramach realizowanych celów przetwarzania nie występuje profilowanie, a dane nie będą transferowane poza Polskę. Mogą Państwo skorzystać z przedstawionych praw, kontaktując się z Administratorem na powyższe dane kontaktowe.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony