ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nidzicy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Przebudowa przyłącza wodociągowego oraz instalacji wodociągowej przeciwpożarowej w budynku Starostwa Powiatowego w NidzicyDrukuj informację Zamówienie publiczne: Przebudowa przyłącza wodociągowego oraz instalacji wodociągowej przeciwpożarowej w budynku Starostwa Powiatowego w Nidzicy

Szczegóły informacji

Przebudowa przyłącza wodociągowego oraz instalacji wodociągowej przeciwpożarowej w budynku Starostwa Powiatowego w Nidzicy

Status: rozstrzygnięty

Tryb: Przepisów ustawy PZP nie stosuje się

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Starosta Nidzicki

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2020-04-17 15:30:00

Ogłoszono dnia: 2020-03-26 przez Elżbieta Bieniek

Treść:

 Nidzica, dnia 26 marca 2020 roku
OSO.272.5.2020
 
ZAPYTANIE OFERTOWE
 
Starostwo Powiatowe w Nidzicy z siedzibą w Nidzicy przy ul. Traugutta 23 działając w oparciu o art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) oraz Zarządzenie nr Z/17/2014 Starosty Nidzickiego z dnia 7 maja 2014 r. w sprawie zasad udzielania zamówień o wartości nie przekraczającej kwoty 30.000 euro w Starostwie Powiatowym w Nidzicy, zwraca się z zapytaniem ofertowym oraz zaprasza do składania ofert na następujący przedmiot zamówienia:
 
I. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa przyłącza wodociągowego oraz instalacji wodociągowej przeciwpożarowej w budynku Starostwa Powiatowego w Nidzicy” polegająca na:
  1. Przebudowie przyłącza wodociągowego do budynku Starostwa Powiatowego w Nidzicy.
Zakres robót objętych specyfikacją techniczną:
45100000-8 – przygotowanie terenu pod budowę,
45111200-0 – roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,
45200000-9 – roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej,
45230000-8 – roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów
45231300-8 – roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów.
  1. Wykonaniu wewnętrznej instalacji wodociągowo-kanalizacyjnej i przeciwpożarowej w budynku Starostwa Powiatowego w Nidzicy.
Zakres robót objętych specyfikacją techniczną:
45343000-3 – roboty instalacyjne przeciwpożarowe,
45343200-5 – instalowanie sprzętu gaśniczego,
39370000-6 – instalacje wodne,
45300000-0 – roboty instalacyjne w budynkach,
45400000-1 – roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych.
 
Szczegółowy zakres robót określają Projekt budowlany wraz z Decyzją Nr 183/2019 Starosty Nidzickiego, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, Projekt Wykonawczy, Przedmiar Robót, stanowiące załączniki do zapytania ofertowego.
 
Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w terenie stanowiącym przedmiot zamówienia.
 
II. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki udziału w postępowaniu oraz złożą wraz z ofertą oświadczenia lub dokumenty potwierdzające, że:
 
1. Posiadają adekwatny potencjał oraz odpowiednie zasoby rzeczowe i ludzkie  umożliwiające realizację zamówienia.
  2.  Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie.
3.  Dysponują kierownikiem budowy w branży sanitarnej posiadającym wymagane uprawnienia budowlane.
4.  Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
5.  Udzielą gwarancji i rękojmi na wykonane prace na okres 36 miesięcy.
 
Oświadczenia i dokumenty jakie należy dostarczyć wraz z ofertą.
  1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (Załącznik Nr 1),
  2. Zaakceptowany projekt umowy (Załącznik Nr 2),
  3. Oświadczenie o spełnieniu wymaganych warunków (Załącznik Nr 3),
  4. Potencjał kadrowy (Załącznik Nr 4),
  5. Podpisaną klauzulę informacyjną o zasadach przetwarzania danych osobowych (Załącznik Nr 5).
 
III. Termin wykonania zamówienia –  od dnia 1 lipca 2020 roku do dnia 31 sierpnia 2020 roku.
 
IV. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami.
Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
  1. Pani Aneta Kępska - Inspektor w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich, tel. 89 625 82 15 – do spraw ogólnoorganizacyjnych,
  2. Pani Elżbieta Bieniek - Sekretarz Powiatu, tel. 89 626 25 50 – do spraw ogólnoorganizacyjnych,
  3. Pan Patryk Słupski – Inspektor Nadzoru, tel. 608 304 557 – do spraw technicznych.
 
V. Miejsce i termin składania ofert.
Oferty winny być złożone w Sekretariacie Starostwa Powiatowego w Nidzicy, ul. Traugutta 23, 13-100 Nidzica, w terminie do dnia 17 kwietnia 2020 r. W przypadku ofert składanych listownie decyduje data i godzina wpływu do siedziby Zamawiającego.
Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert nie będzie rozpatrywana.
 
VI. Składanie ofert.
1. Ofertę należy złożyć w 1 egzemplarzu.
2. Ofertę (oryginał) należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, zaadresowane do Zamawiającego na adres: Starostwo Powiatowe w Nidzicy, ul. Traugutta 23, 13-100 Nidzica oraz opisane:
„Oferta na przebudowę przyłącza wodociągowego oraz instalacji wodociągowej przeciwpożarowej w budynku Starostwa Powiatowego w Nidzicy”
 
VII. Kryterium oceny ofert.
Kryterium oceny ofert w niniejszym postępowaniu będzie cena 100%.
Oferty oceniane będą na podstawie ceny, podanej przez Wykonawcę na formularzu ofertowym i obliczane według następującego wzoru:
 
Cn
P =         ------- x 100 pkt.
Cb
 
• P - oznacza liczbę punktów przyznanych badanej ofercie
• Cn - cena oferowana minimalna brutto
• Cb - cena oferty badanej brutto
 
1. Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie powyższego kryterium.
2. Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wyżej wymienione kryteria otrzyma maksymalną liczbę punktów, tj. 100.
3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie zgodna z treścią zapytania ofertowego i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane powyżej kryterium wyboru.
 
UWAGA: Wszystkie kwoty wskazane w formularzu oferty należy podać w zaokrągleniu do pełnych groszy (do dwóch miejsc po przecinku) zgodnie z zasadą, że końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza.
 
VIII. Termin związania ofertą.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
 
IX. Warunki zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru.
Zamawiający zamknie postępowanie bez dokonania wyboru, jeżeli:
a)    nie wpłynie żadna oferta lub żadna z ofert nie spełni warunków zapytania,
b)    cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, jaką zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
c)    wystąpi zmiana okoliczności powodująca, że realizacja zamówienia jest niecelowa,
d)    postępowanie będzie obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
 
X. Warunki odwołania postępowania.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania postępowania bez podania przyczyny. Odwołanie może nastąpić w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert. Informację o odwołaniu postępowania Zamawiający przekaże Wykonawcom, którzy zostali zaproszeni do złożenia oferty lub złożyli oferty.
 
XI. Sytuacje, w których oferty nie będą podlegały ocenie.
Oferty nie będą podlegały ocenie w przypadku, gdy:
a)    zostaną złożone po upływie terminu składania ofert,
b)    treść oferty nie będzie odpowiadała treści zapytania,
c)    Wykonawca nie uzupełni dokumentów w wyznaczonym terminie lub nie wykaże spełnienia warunków udziału w postępowaniu,
d)    będą zawierały błędy w obliczeniu ceny, których nie będzie można uznać za oczywistą omyłkę rachunkową.
 
XII. Zasady i konsekwencje poprawiania omyłek w ofercie.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający poprawi oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne nieistotne omyłki. Informację o poprawieniu omyłek Zamawiający przekaże Wykonawcy, którego omyłki będą dotyczyły.
 
XIII. Zasady uzupełniania dokumentów.
Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy wraz z drukiem oferty nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
 
XIV. Forma składanych dokumentów.
Postępowanie prowadzi się w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane z tłumaczeniem na język polski.
 
XV. Sposób porozumiewania się zamawiającego z oferentami.
Informację o wynikach lub o zamknięciu postępowania bez dokonania wyboru Zamawiający przekaże Wykonawcom.
 
XVI. Zasady zmiany lub wycofania oferty.
Wykonawca będzie mógł przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę, składając w sekretariacie Zamawiającego stosowne pisemne oświadczenie.
 
XVII. Wybór oferty.
1.  Wybór oferty nastąpi w terminie do 14 dni od dnia upływu składania ofert.
2.  W przypadku jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie podpisze umowy w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, Zamawiający będzie uprawniony do wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert lub zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty.
3. Jeżeli w postępowaniu nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Oferty dodatkowe, nie będą mogły przedstawiać cen wyższych niż zaproponowane w złożonych ofertach.
 
XVIII. Oferty złożone po terminie.
Zwrot oferty złożonej po terminie nastąpi na pisemny wniosek Wykonawcy.
 
XIX. Istotne postanowienia umowy.
Istotne postanowienia umowy zawiera załączony do zapytania ofertowego wzór umowy.
Przed terminem podpisania umowy wybrany Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kopie uprawnień budowlanych wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do izb budowlanych kierownika budowy.
 
Uwaga! Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
 
                                                                                                          Starosta
                                                                                                   (-) Marcin Paliński

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-03-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Elżbieta Bieniek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-03-26 13:20:32
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Jarosław Komoszyński
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-03-26 13:26:59
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Piotr Iwanicki
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-04-28 14:48:46
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
995 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony