ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nidzicy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1552 N Zakrzewo – Zalesie – Zaborowo Lokalizacja od km 4+750 do km 7+120 dł. 2,370 kmDrukuj informację Zamówienie publiczne: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1552 N Zakrzewo – Zalesie – Zaborowo Lokalizacja od km 4+750 do km 7+120 dł. 2,370 km

Szczegóły informacji

Przebudowa drogi powiatowej Nr 1552 N Zakrzewo – Zalesie – Zaborowo Lokalizacja od km 4+750 do km 7+120 dł. 2,370 km

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 12452-2009

Termin składania ofert / wniosków: 2009-02-19 09:30:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2009-02-19 09:45:00

Miejsce złożenia oferty: Powiatowey Zarząd Dróg w Nidzicy 13-100 Nidzica ul. Kolejowa 29 pokój Nr 9 ( sekretariat )

Ogłoszono dnia: 2009-01-30 przez Iwona Kowalewicz

Treść:

OGŁOSZENIE 
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
O WARTOŚCI MNIEJSZEJ NIŻ 5150000 EURO
NA ROBOTY BUDOWLANE
 
1.      Nazwa i adres zamawiającego :   Powiatowy Zarząd  Dróg w Nidzicy,
      ul. Kolejowa 29 ;   13-100 Nidzica; woj. warmińsko – mazurskie ,
      tel. 0~89 625 23-13, fax. 0~89 6254129, e-mail: pzdnidzica@wp.pl,
       
2.      Określenie trybu zamówienia – przetarg nieograniczony
3.      Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
      www.bip.powiatnidzicki .pl ( jednostki organizacyjne powiatu)
      Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
      Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy, 13-100 Nidzica ul. Kolejowa 29
4.      Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
        CPV :   45233140-2   Roboty drogowe
      Przebudowa drogi powiatowej Nr 1552 N Zakrzewo – Zalesie – Zaborowo
      Lokalizacja od km 4+750 do km 7+120 dł. 2,370 km
     Całkowita wielkość lub zakres:
Wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty 5.150.000 EURO.
     W ramach przebudowy planuje się wykonanie następujących prac:
     Przygotowanie terenu pod budowę, wycinka drzew przydrożnych,
     Wykonanie poszerzenia drogi do szerokości 5,5 m, wykonanie podbudowy, rowów
     przydrożnych, zjazdów i 2 warstw nawierzchni bitumicznej na dł. 2,370 km oraz
      poboczy.
 
      Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych .
 
5.      Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej
 
     Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej.
 
6.      Termin wykonania zamówienia
      Wymagany termin realizacji zamówienia : 
      Zamówienie należy zrealizować w terminie    do 01.09.2009 r.
      ( a wycinkę drzew przydrożnych do 15.03.2009 r. )
7.      Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków    
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem  technicznym i  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
a) mają do dyspozycji lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk:
- Kierownik budowy -           1 osoba , 
wymagane kwalifikacje : 2 lata na stanowisku kierownika budowy ( doświadczenie w zakresie dróg – posiadanie uprawnień budowlanych i przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa ),
 
b) Dysponują lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia - w pełni sprawnych jednostek i sprzętu i transportu( min. wymagania ) :
- układarka mas bitumicznych z elektronicznym sterowaniem – szt. 1,
- walec statyczny samojezdny 10-15 Mg - szt. 2,
- walec samojezdny ogumiony 15 Mg     - szt. 1 ,
- równiarka samojezdny 120 KM             - szt. 1,
- koparka kołowa ( poj. łyżki 0,4, 06 m3 )- szt. 1,
- samochody samowyładowcze ( 5-10, 10-15 Mg) – wg potrzeb technologicznych,
- ubijak spalinowy 
c) Zrealizowali w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej 2 zadanie odpowiadające swoim    rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia.
3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.   24 ust 1 i 2 Ustawy.
5) Udzielą gwarancji na okres    36     miesięcy ,
Ocena spełniania tych warunków dokonywana będzie zgodnie z formułą „ spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych przez Wykonawców w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1. W celu potwierdzeniaspełnienia warunków udziału w postępowaniu
 wymagane jest przedstawienie wymienionych niżej dokumentów: 
 
a) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( na zał. Nr 1),
b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
c) Aktualne zaświadczenia   właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne,   lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w formie oryginału lub  kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
d) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie;  ( na zał. Nr 2 )
 
e) Wykaz sprzętu ( narzędzi i urządzeń ) niezbędnego do wykonania zamówienia , jakimi dysponuje wykonawca na załączniku nr 3 ,
 
f) Wykaz osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;  ( na zał. Nr 4 ) – dołączyć kserokopię uprawnień oraz kserokopię przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa
 
W przypadku korzystania z potencjału technicznego i osób innych podmiotów należy dołączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ( na załączniku Nr 3a i 4a),
 
g) Wykaz wszystkich podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakresu powierzonych im części zamówienia - na załączniku nr 5 ( wykaz podwykonawców ), wraz z oświadczeniami o gotowości do współpracy przy realizacji zamówienia - na załączniku nr 5a ,
h) Polisa  lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej , w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
i) Akceptowany projekt umowy,
j)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych ( na zał nr 6 )
 
 
8.      Informacja na temat wadium
 Wymaga się wniesienia wadium w wysokości :      30000,00zł. ( słownie:  trzydzieści    tysięcy złotych  00/100 ) w terminie do dnia 19.02.2009 r.
9.      Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
      Najniższa cena  100 %.
10. Miejsce i termin składania ofert :  
      Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy , 13-100 Nidzica ul. Kolejowa 29 pok. Nr 9
      do  19.02.2009 r. do godz. 930
11. Termin związania ofertą : 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
12. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej   - nie będzie zawierana umowa       ramowa.
13. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów – nie dotyczy
 
15. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty
     z zastosowaniem aukcji elektronicznej - nie będzie wykorzystywana aukcja
     elektroniczna
16. Przebudowa drogi będzie realizowana w ramach  programu wieloletniego pod
     nazwą „ NARODOWY PLAN PRZEBUDOWY DRÓG LOKALNYCH 2008 – 2011”
 
17. Data zamieszczenia  ogłoszenia w Biuletynie  Zamówień Publicznych –  
      30.01.2009 r.  
                                                                             Dyrektor
                                                                       Powiatowego Zarządu Dróg
                                                                               Krzysztof Dubojski

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Iwona Kowalewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-02-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Iwona Kowalewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-02-02 13:36:28
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-02-02 14:20:57
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-03-23 14:59:49
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1981 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony