Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: -Drukuj informację Ogłoszenie numer: -Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Geolog powiatowy
Miejsce pracy: Nidzica
Wymiar etatu: 1/5
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Budownictwa i Ochrony Środowiska
Data udostępnienia: 2023-02-02
Ogłoszono dnia: 2023-02-02
Termin składania dokumentów: 2023-02-14 12:00:00
Nr ogłoszenia: -
Zlecający: Starosta Nidzicki
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe: geologia,
- co najmniej 5 letni staż pracy,
- uprawnienia i kwalifikacje wynikające m.in. z art. 50-52 ustawy Prawo geologiczne i górnicze z zakresu zadań realizowanych przez Starostę,
- znajomość ustawy Prawo geologiczne i górnicze oraz aktów wykonawczych w tym zakresie,
- znajomość ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko,
- znajomość ustawy Prawo ochrony środowiska,
- znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,
- znajomość ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych,
- znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
- znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
- znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,
- znajomość ustawy o dostępie do informacji o środowisku,
- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
- znajomość rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
- biegła znajomość obsługi komputera (aplikacje WORD, EXCEL),
- kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
b. Wymagania dodatkowe:
- praca w organie administracji geologicznej,
- komunikatywność, kreatywność, umiejętność nawiązywania kontaktów i współpracy w zespole,
- samodzielność, inicjatywa, umiejętność podejmowania decyzji i pracy pod presją czasu,
- dyspozycyjność i sumienność,
- odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, zaangażowanie w wykonywane działania,
- zdolność do syntetycznego myślenia,
- umiejętność stosowania odpowiednich przepisów.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Podejmowanie rozstrzygnięć oraz wykonywanie innych czynności niezbędnych do przestrzegania i stosowania ustawy, w tym udzielanie koncesji oraz kontrola i nadzór nad działalnością regulowaną ustawą, w tym w zakresie projektowania prac geologicznych oraz sporządzania dokumentacji geologicznych w tym m.in. sprawy związane z zatwierdzaniem projektów robót geologicznych oraz dokumentacjami geologicznymi, dotyczące:
1) złóż kopalin nieobjętych własnością górniczą, poszukiwanych lub rozpoznawanych na obszarze do 2 ha w celu wydobycia metodą odkrywkową w ilości do 20 000 m3 w roku kalendarzowym i bez użycia środków strzałowych,
2) ujęć wód podziemnych, których przewidywane lub ustalone zasoby nie przekraczają 50 m3/h,
3) badań geologiczno-inżynierskich wykonywanych na potrzeby zagospodarowania przestrzennego gminy oraz warunków posadawiania obiektów budowlanych, z wyłączeniem ponadwojewódzkich inwestycji liniowych,
4) odwodnień budowlanych o wydajności nieprzekraczającej 50 m3/h,
5) robót geologicznych wykonywanych w celu wykorzystywania ciepła ziemi,
6) warunków hydrogeologicznych w związku z zamierzonym wykonywaniem przedsięwzięć mogących negatywnie oddziaływać na wody podziemne, w tym powodować ich zanieczyszczenie, dotyczących inwestycji zaliczonych do przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko, dla których obowiązek sporządzenia raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko może być wymagany, z wyłączeniem przedsięwzięć mogących negatywnie oddziaływać na wody lecznicze oraz ponadwojewódzkich inwestycji liniowych oraz
7) gromadzenie, przechowywanie, chronienie i udostępnianie informacji geologicznej w tym prowadzenie Archiwum geologicznego,
8) sprawowanie kontroli w zakresie przestrzegania przepisów ustawy Prawo geologiczne i górnicze, w tym racjonalnej gospodarki zasobami złóż kopalin, wypełniania warunków koncesji,
w granicach właściwości rzeczowej i miejscowej,
w granicach właściwości rzeczowej i miejscowej,
9) uzgadnianie projektów studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego –
10) opiniowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego - wynikające
z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
11) uzgadnianie projektów decyzji o warunkach zabudowy w zakresie udokumentowanych złóż kopalin i wód podziemnych oraz terenów zagrożonych osuwaniem się mas ziemnych – zgodnie
z przepisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
z przepisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca umysłowa o różnym stopniu skomplikowania,
- środki pracy: komputer z drukarką, kserokopiarka, niszczarka, faks i typowe narzędzia ręczne niezbędne w pracy biurowej,
- praca jednozmianowa w wymiarze 1/5 etatu, w pomieszczeniu biurowym usytuowanym na II piętrze budynku Starostwa Powiatowego w Nidzicy (budynek nie posiada windy) oraz praca w terenie w tym co najmniej 1 raz w roku kontrole terenowe wynikające z przepisów ustawy Prawo geologiczne i górnicze oraz ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych (w zakresie rekultywacji).
Z wybranym kandydatem pierwsza umowa zostanie zawarta na czas określony.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
<6%
V. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla kandydata ubiegającego się o zatrudnienie,
- potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
- potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie świadectw pracy,
- aktualne zaświadczenie o zatrudnieniu – w przypadku trwania stosunku pracy,
- potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
- potwierdzone za zgodność z oryginałem inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku ubiegania się o stanowisko przez osobę niepełnosprawną,
- podpisane oświadczenia o pełni praw publicznych, o niekaralności, o pełnej zdolności do czynności prawnych.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2023-02-14 12:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesłać pocztą bądź złożyć osobiście w Biurze Obsługi Klienta Starostwa Powiatowego w Nidzicy, ul. Traugutta 23, w terminie do dnia 14 lutego 2023 r. do godz. 1200, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze – geolog powiatowy”.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego po określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Oferty, które będą niekompletne nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zaproszeni do udziału w rozmowie kwalifikacyjnej.
VII. Informacje dodatkowe:
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.warmia.mazury.pl/powiat_nidzicki) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Nidzicy przy ul. Traugutta 23, I piętro.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Nidzicy |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-02-02 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Iwona Urbanowicz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-02-02 09:29:07 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Jarosław Komoszyński |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-02-02 09:30:01 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Jarosław Komoszyński |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-02-16 12:01:57 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 412 raz(y) |