ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nidzicy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: -Drukuj informację Ogłoszenie numer: -

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Audytor wewnętrzny

Miejsce pracy: Nidzica

Wymiar etatu: 1/5

Ilość etatów: 1

Wydział: -------

Data udostępnienia: 2023-01-30

Ogłoszono dnia: 2023-01-30

Termin składania dokumentów: 2023-02-10 12:00:00

Nr ogłoszenia: -

Zlecający: Starosta Nidzicki

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie: wyższe;
  2. posiadanie obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  4. nieposzlakowana opinia;
  5. niekaralność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku audytora wewnętrznego;
  7. posiadanie następujących kwalifikacji do przeprowadzania audytu wewnętrznego:
  1. posiadanie jednego z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certifiacation in Control Self Assessment (CCSA), Cerified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA), lub
  2. złożenie, w latach 2003 – 2006, z wynikiem pozytywnym egzaminu na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów, lub
  3. posiadanie uprawnień biegłego rewidenta, lub
  4. posiadanie dwuletniej praktyki w zakresie audytu wewnętrznego i legitymowanie się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych, z zastrzeżeniem, że za ww. praktykę  w zakresie audytu wewnętrznego, uważa się udokumentowane przez kierownika jednostki wykonywanie czynności, w wymiarze czasu pracy nie mniejszym niż ½ etatu, związanych z:
-    przeprowadzaniem audytu wewnętrznego pod nadzorem audytora wewnętrznego,
-  realizacją czynności w zakresie audytu gospodarowania środkami pochodzącymi z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlagającymi zwrotowi środkami z pomocy udzielanej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), o którym mowa w ustawie z dnia 16 listopada 2016 r. o Krajowej Administracji Skarbowej (Dz.U. z 2022 r. poz. 813 z póżn. zm.)
-  nadzorowaniem lub wykonywaniem czynności kontrolnych, o których mowa w ustawie z dnia 23 grudnia 1994 r. o Najwyższej Izbie Kontroli (Dz.U. z 2022 r. poz. 623),
8) spełnianie   wymagań  z  art.  6  ustawy  o  pracownikach  samorządowych  określonych  dla  stanowisk  kierowniczych  urzędniczych, w  szczególności  3-letni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 3  lata działalności gospodarczej  o charakterze  zgodnym  z wymaganiami  na danym stanowisku;
9) doświadczenie zawodowe na stanowisku audytora w jednostkach administracji publicznej,
  1. wiedza merytoryczna oraz umiejętności praktyczne w zakresie realizacji zadań audytu wewnętrznego, w tym m. in.: znajomość technik i metodologii audytu wewnętrznego, standardów audytu wewnętrznego, analizy ryzyka,
  2. znajomość ustawy o finansach publicznych i przepisów wykonawczych,
  3. znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
  4.  znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
  5. znajomość ustawy o samorządzie powiatowym i pracownikach samorządowych,
  6. znajomość przepisów dotyczących rachunkowości budżetowej i zasad prowadzenia audytu
    w jednostkach samorządu terytorialnego.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. umiejętność logicznego i analitycznego myślenia oraz formułowania wniosków,
  2. umiejętność planowania i dobrej organizacji pracy,
  3. systematyczność i odpowiedzialność,
  4. wysoka kultura osobista,
  5. zaangażowanie w wykonywane działania.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. prowadzenie zadań audytu wewnętrznego, w tym przygotowywanie na podstawie analizy ryzyka rocznego planu audytu,
  2. sporządzanie sprawozdań z wykonania rocznego planu audytu,
  3. prowadzenie czynności doradczych, w tym także składanie wniosków, mających na celu usprawnienie funkcjonowania jednostki,
  4. przeprowadzanie kontroli gospodarki finansowej w starostwie i powiatowych jednostkach organizacyjnych,
  5. ocena prawidłowości ewidencji księgowej oraz wiarygodności sprawozdań finansowych i sprawozdań z wykonania budżetu,
  6. ocena efektywności i gospodarności wykorzystania zasobów, w tym mienia i jego ochrony,
  7. prowadzenie analiz obszarów ryzyka w zakresie działalności oraz gospodarki finansowej jednostki,
  8. kontrola przestrzegania przez pracowników procedur bezpieczeństwa systemów informatycznych,
  9. ocena zgodności prowadzenia działalności z przepisami prawa oraz obowiązującymi w jednostce procedurami,
  10. wykonywanie innych zadań nałożonych na audytora.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. praca umysłowa o różnym stopniu skomplikowania,
  2. środki pracy: komputer z drukarką, kserokopiarka, niszczarka, faks i typowe narzędzia ręczne niezbędne w pracy biurowej,
  3. praca jednozmianowa w wymiarze 1/5 etatu, w pomieszczeniu biurowym usytuowanym na       II piętrze budynku Starostwa Powiatowego w Nidzicy (budynek nie posiada windy) oraz praca w terenie np. zaplanowane kontrole.
Z wybranym kandydatem pierwsza umowa zostanie zawarta na czas określony.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

<6%

V. Wymagane dokumenty:

  • życiorys (CV),
  • list motywacyjny,
  • kwestionariusz osobowy dla kandydata ubiegającego się o zatrudnienie,
  • potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
  • potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie  świadectw pracy,
  • aktualne zaświadczenie o zatrudnieniu – w przypadku trwania stosunku pracy,
  • potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie  zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
  • potwierdzone za zgodność z oryginałem inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku ubiegania się
    o stanowisko przez osobę niepełnosprawną,
  • podpisane oświadczenia o pełni praw publicznych, o niekaralności, o pełnej zdolności do czynności prawnych.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2023-02-10 12:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesłać pocztą bądź złożyć osobiście w Biurze Obsługi Klienta Starostwa Powiatowego w Nidzicy, ul. Traugutta 23, w terminie do dnia 10 lutego 2023  r. do godz. 1200, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze  – audytor wewnętrzny”.
 
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego po określonym terminie nie będą rozpatrywane.
 
Oferty, które będą niekompletne nie będą rozpatrywane.
 
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zaproszeni do udziału w rozmowie kwalifikacyjnej.

VII. Informacje dodatkowe:

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.warmia.mazury.pl/powiat_nidzicki) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Nidzicy przy ul. Traugutta 23,  I piętro.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-01-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Iwona Urbanowicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-01-30 14:57:34
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Jarosław Komoszyński
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-01-30 14:58:50
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Jarosław Komoszyński
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-02-16 11:58:28
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
370 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony