ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nidzicy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM O WARTOŚCI MNIEJSZEJ NIŻ 5150000 EURO NA ROBOTY BUDOWLANE Drukuj informację Zamówienie publiczne: OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM O WARTOŚCI MNIEJSZEJ NIŻ 5150000 EURO NA ROBOTY BUDOWLANE

Szczegóły informacji

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM O WARTOŚCI MNIEJSZEJ NIŻ 5150000 EURO NA ROBOTY BUDOWLANE

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: ogłoszony

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 45364-2009

Termin składania ofert / wniosków: 2009-03-25 09:30:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2009-03-25 09:45:00

Miejsce złożenia oferty: Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy 13-100 Nidzica ul. Kolejowa 29 pokój Nr 9 ( sekretariat )

Ogłoszono dnia: 2009-03-02 przez Iwona Kowalewicz

Treść:

OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
O WARTOŚCI MNIEJSZEJ NIŻ 5150000 EURO
NA ROBOTY BUDOWLANE

1. Nazwa i adres zamawiającego : Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy,
ul. Kolejowa 29 ; 13-100 Nidzica; woj. warmińsko – mazurskie ,
tel. 0~89 625 23-13, fax. 0~89 6254129, e-mail: pzdnidzica@wp.pl,

2. Określenie trybu zamówienia – przetarg nieograniczony
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
www.biptest.warmia.mazury.pl/powiat_nidzicki/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy, 13-100 Nidzica ul. Kolejowa 29
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
CPV : 45233140-2 Roboty drogowe
Budowa drogi powiatowej Nr 1562 N dr.Nr 1613 N( Jabłonowo Dyby ) –
Piotrkowo – Bukowiec Wielki( dr.Nr 1619N ) w lokalizacji od km 1+594
do km 2+724 dł. 1,130 km
Całkowita wielkość lub zakres:
Wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty 5.150.000 EURO.
W ramach budowy planuje się wykonanie następujących prac:
- roboty przygotowawcze,
- roboty ziemne,
- odwodnienie,
- podbudowa ,
- nawierzchnia ,

Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych .

5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej.

6. Termin wykonania zamówienia
Wymagany termin realizacji zamówienia :
Zamówienie należy zrealizować w terminie do 10 lipca 2009 r.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
a) mają do dyspozycji lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk:
- Kierownik budowy - 1 osoba ,
wymagane kwalifikacje : 2 lata na stanowisku kierownika budowy ( doświadczenie w zakresie dróg – posiadanie uprawnień budowlanych i przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa ),

b) Dysponują lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia - w pełni sprawnych jednostek i sprzętu i transportu( min. wymagania ) :
- maszyny do recyklingu - kpl. 1
- walec statyczny samojezdny - szt. 1
- walec samojezdny wibracyjny - szt. 1
- walec samojezdny ogumiony – szt. 1
- samochód samowyładowczy szt. – wg potrzeb technologicznych
- Koparka ( koparko-ładowarka ) o poj. łyzki min 0,6 m3 - szt.1
c) Zrealizowali w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej 2 zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia.
3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust 1 i 2 Ustawy.
5) Udzielą gwarancji na okres 36 miesięcy ,
Ocena spełniania tych warunków dokonywana będzie zgodnie z formułą „ spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych przez Wykonawców w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
wymagane jest przedstawienie wymienionych niżej dokumentów:


a) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( na zał. Nr 1),
b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
c) Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
d) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie; ( na zał. Nr 2 )

e) Wykaz sprzętu ( narzędzi i urządzeń ) niezbędnego do wykonania zamówienia , jakimi dysponuje wykonawca na załączniku nr 3 ,

f) Wykaz osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; ( na zał. Nr 4 ) – dołączyć kserokopię uprawnień oraz kserokopię przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa

W przypadku korzystania z potencjału technicznego i osób innych podmiotów należy dołączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ( na załączniku Nr 3a i 4a),

g) Wykaz wszystkich podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakresu powierzonych im części zamówienia - na załączniku nr 5 ( wykaz podwykonawców ), wraz z oświadczeniami o gotowości do współpracy przy realizacji zamówienia - na załączniku nr 5a ,
h) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej , w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
i) Akceptowany projekt umowy,
j)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych ( na zał nr 6 )

8. Informacja na temat wadium
Wymaga się wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł. ( słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 )w terminie do dnia 25.03.2009 r.
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Najniższa cena 100 %.
10. Miejsce i termin składania ofert :
Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy , 13-100 Nidzica ul. Kolejowa 29 pok. Nr 9
do 25.03.2009 r. do godz. 930
11. Termin związania ofertą : 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
12. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej - nie będzie zawierana umowa ramowa.
13. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów – nie dotyczy

15. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty
z zastosowaniem aukcji elektronicznej - nie będzie wykorzystywana aukcja
elektroniczna.

16. Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych –
02.03.2009 r.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony